Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 74190 00 , fax. 89 7412874
- Data zamieszczenia: 2015-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
ul. Królewiecka 60A 60A
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 74190 00, fax. 89 7412874
REGON: 51074342700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kolejowej w Mrągowie w ramach zadania Prace projektowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dwóch kompletów dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych na nieruchomości o nr ewid. 321, obręb 6, położonej w miejscowości Mrągowo przy ul. Kolejowej w ramach zadania Prace projektowe. 1. Zakres rzeczowy obejmuje: 1.1. Komplet dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) Projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy - 6 egz. b) Kosztorys inwestorski - 1 egz. (każdy budynek oddzielnie) c) Przedmiar robót (w układzie specyfikacyjnym) - 1 egz. (każdy budynek oddzielnie) d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz. e) Mapa do celów projektowych 1.2. Projekt zagospodarowania terenu - 6 egz. Opracowania należy przekazać w formie elektronicznej (część tekstowa opracowania w formacie *.doc [MS Word] lub *.pdf [Adobe Reader], część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf oraz w *.pdf [Adobe Reader]; kosztorys i przedmiar robót w formacie *.ath [Norma lub inny kompatybilny] lub *.xls [MS Excel]) 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Opracowanie dwóch kompletów dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla każdego budynku oddzielnie, w celu realizacji inwestycji w dwóch etapach. b) Opracowanie projektów przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, cieplnego, energetycznego oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania i teletechnicznej (Internet, telewizja). c) Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci wod. - kan., energetycznej oraz ciepłowniczej. d) Opracowanie projektu zagospodarowania terenu działki nr 6-321 w nawiązaniu do istniejącej infrastruktury oraz z wykorzystaniem istniejących elementów zagospodarowania terenu, zaprojektowanie połączenia komunikacyjnego zarówno z ul. Kolejową jak również z drogą wewnętrzną, zlokalizowaną na działce nr 6-193/4. e) Opracowanie projektu wycinki drzew w przypadku kolizji projektowanych obiektów z istniejącą zielenią oraz projektu nasadzeń. f) Uzgodnienie koncepcji rozkładu lokali mieszkalnych oraz koncepcji zagospodarowania terenu z Zamawiającym w terminie 4 tygodni, od podpisania umowy. g) Uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę przez Zamawiającego. h) Opracowanie dokumentacji geologicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwagi: a) Dokumentację projektowo-kosztorysową należy opracować zgodnie z wytycznymi Banku Gospodarstwa Krajowego w zakresie programu wsparcia budownictwa socjalnego finansowanego ze środków Funduszu Dopłat, a w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 lipca 2009r., w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych mieszkań chronionych i lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy niestanowiących lokali socjalnych (Dz. U. 2015r. poz. 210), z którego wynika konieczność zainstalowania w lokalach mieszkalnych pozyskanych z wykorzystaniem finansowego wsparcia: wanny lub kabiny natryskowej, umywalki - w łazience, miski ustępowej - w łazience lub wydzielonym ustępie, zlewozmywaka, czteropaleniskowej kuchenki gazowej lub na inne paliwo lub równoważnej użytkowo kuchenki elektrycznej (w lokalach należy zaprojektować kuchenki elektryczne). Należy pamiętać o uwzględnieniu ewentualnych zmian wymogów. b) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji w terenie. c) Działka jest objęta Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia: a) Należy zaprojektować dwa budynki mieszkalne wielorodzinne - obiekty czterokondygnacyjne wraz z podpiwniczeniem, dostosowane architektonicznie do istniejącego budynku wielorodzinnego przy ul. Kolejowej 9, usytuowanego na działce nr 6-321. b) W jednym budynku należy zaprojektować 20 lokali mieszkalnych: - 4 mieszkania 1-pokojowe (pokój + kuchnia), - 4 mieszkania 3-pokojowe (pokój z aneksem kuchennym + 2 pokoje), - 12 mieszkań 2-pokojowych (pokój z aneksem kuchennym + 1 pokój). c) Proponowany układ na kondygnacji - 1 mieszkanie 1-pokojowe, 1 mieszkanie 3-pokojowe, 3 mieszkania 2-pokojowe. d) W lokalach mieszkalnych należy uwzględnić balkony. e) Lokale mieszkalne na parterze należy dostosować do osób niepełnosprawnych. f) Lokale mieszkalne będą zasilane energią cieplną z sieci ciepłowniczej Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mrągowie. g) W lokalach mieszkalnych należy uwzględnić zainstalowanie kuchenek elektrycznych. h) Pokoje z aneksami kuchennymi należy zaprojektować w sposób umożliwiający ewentualne wydzielenie dwóch oddzielnych pomieszczeń - kuchni i pokoju. i) Wszystkie urządzenia służące do opomiarowania lokali należy usytuować na klatce schodowej. j) Standard wykończenia lokali podlega akceptacji oraz uzgodnieniu z Zamawiającym. k) W piwnicy wydzielić komórki lokatorskie dla każdego mieszkania 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: a) Dokumentacja ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. b) Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych (bez używania nazw własnych) poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. c) Dokumentacja projektowa powinna zawierać optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z precyzyjnym opisem. d) Projekty branżowe powinny być spójne i skoordynowane we wszystkich branżach oraz zawierać klauzulę podpisaną przez wszystkich projektantów o przeprowadzeniu koordynacji branżowej. e) Zakres projektu budowlano - wykonawczego powinien ujmować wszystkie roboty niezbędne do wykonania robót bez dodatkowych opracowań i uzupełnień oraz obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności ich wykonania. f) Projekt budowlano - wykonawczy należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). g) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). h) Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metody i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, tj. w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże. 5. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej. a) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu z wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń i opinii, po wcześniejszym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego o jego udzielenie. b) Wykonawca skompletuje wszystkie materiały stanowiące załącznik do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, z oświadczeniem, że powyższe materiały są kompletne i mogą stanowić podstawę do ubiegania się przez Zamawiającego o pozwolenie na budowę dla danej inwestycji. c) Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplety oryginałów wszystkich decyzji, pozwoleń, postanowień, uzgodnień, opinii, stanowisk, warunków i innych pism. Oryginały należy załączyć do egz. nr 1 Projektu. d) W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane - realizowane na podstawie dokumentacji projektowej (będącej przedmiotem niniejszego zamówienia), aż do wyłonienia Wykonawcy robot budowlanych - Wykonawca dokumentacji projektowej będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany dokumentacji projektowej, których konieczność będzie wynikać z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania pytania Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium społeczne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej i drogi dojazdowej wzdłuż Kanału Młyńskiego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji na budowę ulicy Granicznej i Prostej wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1272N Rakowice - Lubawa na odc. Targowisko Dolne - Lubawa, ul. Przemysłowa w Lubawie
Dodano: 2016-07-27 - PROJEKT BUDOWY ODCINKA ULICY STREFOWEJ W EŁKU
Dodano: 2016-07-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadań: Część I Remont nawierzchni chodnika przy ul. Parkingowej w Olsztynie Część II Remont nawierzchni chodnika przy ul. Kołobrzeskiej w Olsztynie
Dodano: 2016-07-27 - PROJEKT BUDYNKU SOCJALNEGO PRZY UL. KOLEJOWEJ W EŁKU
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wspólna z TBS mieszkań socjalnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowy ulic: Pionierów, Złotej, Srebrnej, Platynowej, Diamentowej, Rubinowej, Perłowej, Szmaragdowej
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dostosowania projektu gotowego pływalni do funkcji uzdrowiskowego basenu kąpielowego wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nowa Wieś Iławecka w Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Górowo Iławeckie - strefa A - w ramach inwestycji - Utworzenie uzdrowiska
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Miejską Iława. Postępowanie znak ZP.271.28.2016
Dodano: 2016-07-18