Przetargi.pl
Budowa dróg – ulicy Najmoły w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku od km 0+004 do km 190 i na odcinku od km 0+190 do km 0+260 oraz ulicy KDD – 25 (na długości ok. 44 m) wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą na działkach o nr ew.: 1637/2, 1639/4, 1640/4, 1641/4, 1643/4, 1643/5, 1644/1, 1646/1, 1641/4, 5351/3 oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg – ulicy Najmoły w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku od km 0+004 do km 190 i na odcinku od km 0+190 do km 0+260 oraz ulicy KDD – 25 (na długości ok. 44 m) wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą na działkach o nr ew.: 1637/2, 1639/4, 1640/4, 1641/4, 1643/4, 1643/5, 1644/1, 1646/1, 1641/4, 5351/3 oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa dróg – ulicy Najmoły w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku od km 0+004 do km 190 i na odcinku od km 0+190 do km 0+260 oraz ulicy KDD – 25 (na długości ok. 44 m) wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą na działkach o nr ew.: 1637/2, 1639/4, 1640/4, 1641/4, 1643/4, 1643/5, 1644/1, 1646/1, 1641/4, 5351/3 oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; Zakres opracowania Projekt obejmuje budowę dróg – ulicy Najmoły w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku od 0+004 do km 0+260 oraz ulicy KDD – 25 (na długości ok. 44 m) wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą. W zakres opracowania wchodzi: - budowa nawierzchni jezdni; - budowa jednostronnego chodnika na odcinku – KDL-112; - budowa skrzyżowań z ulicami: Młyńską oraz Petroneli Pawłowskiej; - budowa zjazdów; - budowa kanalizacji deszczowej; - przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą - wycinka drzew kolidujących z rozbudową; Podstawowe parametry Dla dróg przyjęto parametry projektowe: - kategoria drogi: gminna - klasa drogi L – ulica Najmoły - klasa drogi D – KDD -25 - przekrój poprzeczny: 1x2 - kategoria ruchu: KR2 – drogi klasy L - kategoria ruchu: KR1 – drogi klasy D - prędkość projektowana: V p= 30km/h - szerokość pasa ruchu dla drogi klasy L - 3,00 m - szerokość pasa ruchu dla drogi klasy D – 2,50 m - szerokość jezdni dla drogi klasy L – 6,0 m - szerokość jezdni dla drogi klasy D – 5,00 m - szerokość chodników – 2,0 m - minimalny promień łuku pionowego wypukły – 500 m, wklęsły – 2000 m, - minimalne pochylenie podłużne – i min = 0,60% - maksymalne pochylenie podłużne – i max = 2,31% - wyokrąglenia krawędzi jezdni na skrzyżowaniach 6,0-8,0 m - pochylenie poprzeczne chodnika – 2% w kierunku jezdni - pochylenie poprzeczne jezdni ul. Najmoły – daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni ul. Najmoły na łuku kołowym – 2-3% - zgodnie z planem sytuacyjnym - pochylenie poprzeczne jezdni ul. KDD – 25 – jednostronne 2% Konstrukcje nawierzchni Przyjęto następujące założenia do konstrukcji - kategoria ruchu – KR2 – dla dróg klasy L - kategoria ruchu – KR1 – dla dróg klasy D - podłoże grupy nośności G3 - głębokość przemarzania w Ostrowi Mazowieckiej – 1,0 m Konstrukcja nr 1 – konstrukcja jezdni – KR1 i KR2, grupa nośności G3 - kostka betonowa – 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 50/30 – 22 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem o Rm = 2,5 MPa – 22 cm - podłoże G3 Konstrukcja nr 2 – zjazdy, chodniki – grupa nośności G3 - kostka betonowa – 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 50/30 – 15 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem o Rm = 2,5 MPa – 15 cm - podłoże G3 Przekrój podłużny Niweletę dróg objętych opracowaniem projektuje się po istniejącym terenie. Przyjęto spadek minimalny 0,60%, oraz spadek maksymalny 2,31% Zjazdy Zjazdy zostaną wykonane zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji. - zjazdy indywidualne o szerokości 4,5 m, o skosach 1,4:1,4 Projektuje się spadki zjazdów max 5% na długości 5m oraz max 15% na pozostałym odcinku. Dodatkowo na chodniku w obrębie zjazdu należy zachować max pochylenie 6% - zjazdy publiczne o szerokości 6,0 m, o wyokrągleniu łuków 5 m Projektuje się spadki zjazdów max 5% na długości 7 m oraz max 12% na pozostałym odcinku. Dodatkowo na chodniku w obrębie zjazdu należy zachować max pochylenie 6%. Skrzyżowania - jezdnie o szerokości 5,0 m – dla skrzyżowania z drogą klasy D - pochylenie podłużne skrzyżowania w granicach 0,3-3,0% - pochylenie poprzeczne krawędzi jezdni w rejonie skrzyżowania, takie jak pochylenie podłużne drogi przy której się znajduje Zieleń Do usunięcia przeznaczono drzewa i krzewy kolidujące z realizacją inwestycji. Do wycinki wskazuje się 10 drzew oraz 3 krzewy. Ruch pieszy Projektuje się prawostronny chodnik szerokości 2,0 m - na całej długości projektowanej ulicy Najmoły zgodnie z planem sytuacyjnym, pochylenie podłużne takie jak pochylenie krawędzi jezdni, pochylenie poprzeczne 2% w kierunku jezdni. Odwodnienie Projektuje się wpusty deszczowe, które odprowadzały będą wodę do projektowanej kanalizacji deszczowej. Branża sanitarna. Przedmiotem opracowania jest projekt: - budowy kanalizacji deszczowej oraz przebudowy kolizji z siecią wod-kan. Branża teletechniczna. Do przestawienia przeznaczono jeden słup teletechniczny kolidujący z projektowanym układem drogowym. Branża elektryczna. Nie występują kolizje z siecią energetyczną. Niezinwentaryzowane sieci i drenaże Zgodnie z klauzulą zawartą na mapie do celów projektowych nie wyklucza się istnienia w terenie innych nie wykazanych na mapie urządzeń podziemnych, które nie były zgłoszone do inwentaryzacji. W przypadku napotkania na etapie robót budowlanych na niezinwentaryzowane urządzenia podziemne takie jak np.: sieci lub drenaże należy je przebudować zgodnie z warunkami zarządcy. Zakres opracowania Projekt obejmuje budowę dróg – ulicy Najmoły w Ostrowi Mazowieckiej na odcinku od 0+004 do km 0+190 wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą. W zakres opracowania wchodzi: - budowa nawierzchni jezdni; - budowa jednostronnego chodnika na całej długości ulicy - budowa skrzyżowania z ulicą KDD-289 - budowa zjazdów; - budowa kanalizacji deszczowej; - przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą Podstawowe parametry Dla dróg przyjęto parametry projektowe: - kategoria drogi: gminna - klasa drogi L – ulica Najmoły - przekrój poprzeczny: 1x2 - kategoria ruchu: KR2 – drogi klasy L - prędkość projektowana: V p= 30km/h - szerokość pasa ruchu - 3,00 m - szerokość jezdni – 6,0 m - szerokość chodników – 2,0 m - minimalny promień łuku pionowego wypukły – 500 m, wklęsły – 2000 m, - minimalne pochylenie podłużne – i min = 0,60% - maksymalne pochylenie podłużne – i max = 2,64% - wyokrąglenia krawędzi jezdni na skrzyżowaniach 6,0-8,0 m - pochylenie poprzeczne chodnika – 2% w kierunku jezdni - pochylenie poprzeczne jezdni ul. Najmoły – daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni ul. Najmoły na łuku kołowym – 2-3% - zgodnie z planem sytuacyjnym Konstrukcje nawierzchni Przyjęto następujące założenia do konstrukcji - kategoria ruchu – KR2 – dla dróg klasy L - podłoże grupy nośności G3 - głębokość przemarzania w Ostrowi Mazowieckiej – 1,0 m Konstrukcja nr 1 – konstrukcja jezdni – KR1 i KR2, grupa nośności G3 - kostka betonowa – 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 50/30 – 22 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem o Rm = 2,5 MPa – 22 cm - podłoże G3 Konstrukcja nr 2 – zjazdy, chodniki – grupa nośności G3 - kostka betonowa – 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 3 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 50/30 – 15 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem o Rm = 2,5 MPa – 15 cm - podłoże G3 Przekrój podłużny Niweletę dróg objętych opracowaniem projektuje się po istniejącym terenie. Przyjęto spadek minimalny 0,60%, oraz spadek maksymalny 2,64% Zjazdy Zjazdy zostaną wykonane zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji. - zjazdy indywidualne o szerokości 4,5 m, o skosach 1,4:1,4 Projektuje się spadki zjazdów max 5% na długości 5m oraz max 15% na pozostałym odcinku. Dodatkowo na chodniku w obrębie zjazdu należy zachować max pochylenie 6% - zjazdy publiczne o szerokości 6,0 m, o wyokrągleniu łuków 5 m Projektuje się spadki zjazdów max 5% na długości 7 m oraz max 12% na pozostałym odcinku. Dodatkowo na chodniku w obrębie zjazdu należy zachować max pochylenie 6%. Skrzyżowania - jezdnie o szerokości 5,0 m – dla skrzyżowania z drogą KDD-289, - pochylenie podłużne skrzyżowania w granicach 0,3-3,0% - pochylenie poprzeczne krawędzi jezdni w rejonie skrzyżowania, takie jak pochylenie podłużne drogi przy której się znajduje Zieleń Nie występują drzewa przeznaczone do wycinki. Ruch pieszy Projektuje się prawostronny chodnik szerokości 2,0 m - na całej długości projektowanej ulicy Najmoły zgodnie z planem sytuacyjnym, pochylenie podłużne takie jak pochylenie krawędzi jezdni, pochylenie poprzeczne 2% w kierunku jezdni. Odwodnienie Projektuje się wpusty deszczowe, które odprowadzały będą wodę do projektowanej kanalizacji deszczowej. Branża sanitarna. Przedmiotem opracowania jest projekt: - budowy kanalizacji deszczowej oraz przebudowy kolizji z siecią wodociągową. Branża teletechniczna. Istniejące kable telekomunikacyjne, znajdujące się pod projektowanymi wjazdami, oraz przebiegające pod projektowanymi częściami jezdni, należy zabezpieczyć podczas budowy przy użyciu kablowych osłon dwudzielnych typu RHDPE o średnicy zewnętrznej 110 mm. Osłony układać na głębokości zalegania kabli, naprzemiennie. Wykopy związane z odkrywką istniejących kabli wykonywać ręcznie przy zachowaniu szczególnej ostrożności. W połowie zasypania rowów kablowych po ułożeniu osłon, umieścić taśmę ostrzegawczą koloru pomarańczowego z napisem: „Uwaga kabel telekomunikacyjny”. Prace związane z zabezpieczeniem kabli należy wykonać przed wykonaniem podbudowy jezdni i wjazdów. Zastosowane materiały powinny posiadać aprobatę techniczną. Branża elektryczna. Nie występują kolizje z siecią energetyczną. Niezinwentaryzowane sieci i drenaże Zgodnie z klauzulą zawartą na mapie do celów projektowych nie wyklucza się istnienia w terenie innych nie wykazanych na mapie urządzeń podziemnych, które nie były zgłoszone do inwentaryzacji. W przypadku napotkania na etapie robót budowlanych na niezinwentaryzowane urządzenia podziemne takie jak np.: sieci lub drenaże należy je przebudować zgodnie z warunkami zarządcy. 4. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. 6. Harmonogram ma uwzględniać iż Wykonawca powinien rozpocząć roboty budowlane w 2020r., a wartość wynagrodzenia umownego wypłaconego w 2020r. może wynieść nie więcej niż 350 000,00 zł brutto. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2021r. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia. 8. Ze względu na zamiar sfinansowania części zamówienia w ramach „Funduszu Dróg Samorządowych” wybrany Wykonawca: 1) przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe z podziałem na wydatki kwalifikowane i wskazane przez Zamawiającego wydatki niekwalifikowane (dot. części robót przygotowawczych, części robót związanych z konstrukcją nawierzchni, części robót wykończeniowych oraz części robót związanych z branżą sanitarną - kanalizacja deszczowa i branżą teletechniczną), zgodnie z załącznikiem graficznym. 2) opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane, 3) będzie wystawiał odrębne faktury za roboty objęte wydatkami niekwalifikowanymi. 9. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być objęte współfinansowaniem w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności opóźnień w realizacji zamówienia, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania zamówienia, dofinansowanie nie zostanie przyznane, zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca niezależnie od kar umownych określonych w umowie zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinasowaniu. 10. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. 11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 12. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 13. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 14. Wykonawcza zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznego raportu wykonanych prac (z ilościami narastającymi) ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. Do raportu należy dołączyć dokumentację fotograficzną postępu robót ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających. 16. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni (a także wyników badania zagęszczenia warstwy wiążącej i podbudowy zasadniczej z czterech punktów), certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 17. Wykonawca, po zakończeniu robót, uzyska w imieniu Zmawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie oraz zgromadzi i dostarczy w tym celu wszelką niezbędną dokumentację. 18. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 90% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz protokołu podpisanego przez nadzór obu stron. Ostatnia część wynagrodzenia umownego (min. 10%) zostanie wypłacona po uzyskaniu w imieniu Zmawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i dostarczeniu jej Zamawiającemu. 19. Poszczególne części wynagrodzenia Wykonawcy płatne będą na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na kwotę ustaloną w sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego, zestawieniu wartości wykonanych robót. 20. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie na budowę dróg – ulicy Najmoły w Ostrowi Mazowieckiej oraz ulicy KDD – 25 (na długości ok. 44 m) wraz z budową odwodnienia i przebudową kolizji z infrastrukturą, wykonanym przez ROAD CONCEPT RENATA KOZAK ul. Sienkiewicza 21, 11-600 Węgorzewo - Projektant: branża drogowa mgr inż. Renata Kozak, branża sanitarna mgr inż. Bartosz Szewczyk, branża teletechniczna mgr inż. Stanisław Olszewski. 21. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 22. W przypadku gdy w realizowanym ciągu pieszym, rowerowym lub jezdni wystąpi kolizja ze słupem telekomunikacyjnym, słupem energetycznym lub hydrantem, Wykonawca ma obowiązek usunięcia tej kolizji (poprzez przesunięcie słupa lub hydrantu) w ramach wynagrodzenia umownego. 23. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. 24. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków zewnętrznych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, które maja być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-09-18 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach