Przetargi.pl
Budowa drogi z Ronda Jana Pawła II i parkingu w Miastku - Etap I, w ramach budowy układu komunikacyjnego i uzbrojenia terenu ul. Armii Krajowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi z Ronda Jana Pawła II i parkingu w Miastku - Etap I, w ramach budowy układu komunikacyjnego i uzbrojenia terenu ul. Armii Krajowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na budowie w ramach I etapu ( na działkach nr 271, 273, 274/3, 274/4, 275, 276, 277, 278 obręb 83/5 w Miastku) odcinka drogi o długości ok. 44 mb stanowiącej dojazd z Ronda JP II do parkingu ( etap II realizacji) wskazanego na Planie Zagospodarowania Terenu projektu budowlanego branży drogowej (rys. nr 1) obejmującego wykonanie: nasypów ziemnych, jezdni o nawierzchni asfaltowej, chodnika, fragmentu ścieżki rowerowej, zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk, oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową opisującą przedmiot zamówienia oraz powiązanie wysokościowo wykonanego etapu z pozostałą częścią terenu poprzez uformowanie nasypu umożliwiającego tymczasowy zjazd na ten teren wg rysunku wykonawczego nr 1. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują wykonanie: 1. Branża drogowa: 1) nakładka (wzmocnienie) istniejącej nawierzchni asfaltowej na rondzie na wysokości przejazdu dla rowerzystów projektowanej ścieżki rowerowej i przejścia dla pieszych od strony Dr. Krajowej do km 0+00 przyjętego jako początek nowozaprojektowanej drogi - ok. 59 m2 ; 2) jezdnia o nawierzchni asfaltowej do km 0+044 - ok. 307 m2 3) formowanie nasypów - ok. 800 m3; 4) zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej kolorowej typu polbruk gr. 8 cm - 250 m2 ; 5) chodnik o nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk gr. 6 cm - ok. 267 m2; 6) ścieżka rowerowa o nawierzchni asfaltowej - ok. 21 m2; 7) oznakowanie (pionowe i poziome) wg organizacji ruchu; 8) humusowanie i obsianie - ok. 550 m2; 9) zjazd tymczasowy od km 0+044 do nawiązania z istniejącym terenem utwardzony płytami 2. Branża elektryczna: 1) budowa oświetlenia ulicznego obejmującego: a) wykonanie linii kablowej YAKY 4x25mm2 + BFeZN na odcinku od projektowanego złącza pomiarowego na dz. nr 279 obr. 83/5 Miastko i szafki SO do słupa nr S1/1 z uwzględnieniem pętli dla słupów planowanych do montażu w II Etapie wraz z wyposażenia linii w urządzenia określone w dokumentacji projektowej; b) montaż słupów oświetleniowych nr S1/1, S1/2, S1/3, S1/4, S1/5, S1/6, S1/7 z ledowym źródłem światła drogowego wraz z ich zasileniem - 7 szt z uwzględnieniem kolizji lub przebudowy istniejących urządzeń podziemnych 3. Roboty towarzyszące, pomocnicze i tymczasowe (w tym m.in. obsługa geodezyjna z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą) niezbędnymi do wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp zamawiający żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 8 sierpnia 2016r. do godz. 12:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - BGŻ S.A O/Miastko, nr 27 2030 0045 1110 0000 0262 0850. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 8 sierpnia 2016r. do godz. 12:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku. 5. Z treści dokumentów stanowiących wniesione wadium poręczeń/gwarancji w pozostałych formach musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Wystawiony dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela instytucji wystawiającej. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści wystawionego dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 6. Dowód wniesienia wadium: 1) dla prawnie dopuszczonych form wymienionych w poz. 3. pkt 2-5 (tj. za wyjątkiem formy pieniężnej) do oferty należy dołączyć oryginały właściwych dokumentów wniesionego wadium, 2) dla wadium wniesionego w pieniądzu - zaleca się dołączyć kserokopię dokonanego przelewu. Uwaga: wniesienie wadium w innej nieakceptowanej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy a tym samym odrzucenie jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach