Przetargi.pl
Budowa drogi z płyt betonowych na ul. Nowogródzkiej i ul. Druskiennickiej część wschodnia w ramach zadania pn. Budowa układu drogowego na osiedlu zlokalizowanym na obszarze ulic Okrężna - Fromborska

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi z płyt betonowych na ul. Nowogródzkiej i ul. Druskiennickiej część wschodnia w ramach zadania pn. Budowa układu drogowego na osiedlu zlokalizowanym na obszarze ulic Okrężna - Fromborska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Budowa drogi z płyt betonowych na ul. Nowogródzkiej i ul. Druskiennickiej część wschodnia w ramach zadania pn. Budowa układu drogowego na osiedlu zlokalizowanym na obszarze ulic Okrężna - Fromborska Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.20-6 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie budowy dróg 2. Zakres zamówienia. Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się między innym budowa dróg tymczasowych z płyt drogowych na ulicy Nowogródzkiej i wschodniej części ulicy Druskiennickiej w Elblągu. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa: a. Przedmiar robót, specyfikacje techniczne oraz projekt wykonawczy pn. Droga z płyt betonowych na ul. Nowogródzkiej w Elblągu wykonany przez Obsługa Inwestycji Budowlanych mgr inż. Jacek Hejman ul. Przybyszewskiego 15, 82-300 Elbląg. b. Przedmiar robót, specyfikacje techniczne oraz projekt wykonawczy pn. Droga z płyt betonowych na wschodniej części ul. Druskiennickiej w Elblągu Etap I wykonany przez Obsługa Inwestycji Budowlanych mgr inż. Jacek Hejman ul. Przybyszewskiego 15, 82-300 Elbląg. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIARY ROBÓT 1) PRZEDMIAR Nazwa Inwestycji: Droga z płyt betonowych na ul. Nowogródzkiej w Elblągu Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, powiat: elbląski, miasto Elbląg, obręb 27, działka nr 108/191, 108/204, 109/2, 108/98 Branża: Drogi 2) PRZEDMIAR Nazwa Inwestycji: Droga z płyt betonowych na wschodniej części ul. Druskiennickiej w Elblągu ETAP I Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, powiat: elbląski, miasto Elbląg, obręb 27, działka nr 108/91, Branża: Drogi 2. PROJEKTY: 1) PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa Inwestycji: Droga z płyt betonowych na ul. Nowogródzkiej w Elblągu Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, powiat: elbląski, miasto Elbląg, obręb 27, działka 108/191, 108/204, 109/2, 108/98, Branża: Drogi 2) PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa Inwestycji: Droga z płyt betonowych na wschodniej części ul. Druskiennickiej w Elblągu ETAP I Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, powiat: elbląski, miasto Elbląg, obręb 27, działka 108/91, obręb 29, działka 1/2, Branża: Drogi B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1. SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa Inwestycji: Droga z płyt betonowych na ul. Nowogródzkiej w Elblągu Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, powiat: elbląski, miasto Elbląg, obręb 27, działka 108/191, 108/204, 109/2, 108/98, Branża: Drogi 2. SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa Inwestycji: Koncepcja programowo-przestrzenna dla obszaru Osiedle Bielany - część wschodnia kontynuacja ul. Druskiennickiej Droga tymczasowa z płyt żelbetonowych Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, powiat: elbląski, miasto Elbląg, obręb 27, działka 108/91, obręb 29, działka 1/2, Branża: Drogi Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w ppkt A. pkt 2. SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w ppkt B. pkt 2. SIWZ, stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: A. Dokonał zgłoszenia wykonania robót budowlanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). B. Powołał Inżyniera Kontraktu do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający mocą podpisanej umowy z Inżynierem Kontraktu przekazał odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami oddzielnie zawartej umowy. C. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez Inżyniera Kontraktu muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. 4. Wykonawca musi zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: A. Wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, B. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, C. Opracowanie zestawień danych na potrzeby założenia dokumentów ewidencji dróg - dla nowowybudowanych odcinków dróg oraz na potrzeby zaktualizowania tych dokumentów - dla dróg przebudowanych w ramach inwestycji, o której mowa w §1 ust. 1. wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Powyższe zestawienia należy wykonać wg wzoru zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz.U. z 2005 r. Nr 67 poz.582) - załącznik Nr 1 rozporządzenia, dział VIII Tabela Nr 8-11. D. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu z zestawieniem informacji dotyczących poszczególnych elementów oznakowania zawartych w ich metrykach (wielkość znaku, data produkcji, producent). 5. Wykonawca musi w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: A. wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, B. ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, C. zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 7. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 8. Wykonawca musi ubezpieczyć budowę realizowaną w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez Inżyniera Kontraktu muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 10. Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art. 10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inżyniera Kontraktu. 12. Wykonawca przedstawi Inżynierowi Kontraktu i Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie 14 dni od podpisania umowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 13. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: - zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu - zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, - zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga, - zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości - uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji publicznej itp. 14. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach wykonawczych a także zaleceń i poleceń Inżyniera Kontraktu. Prace związane z zabezpieczeniem dostępu do istniejących zaworów sieci EPEC Sp. z o.o. i przesunięcie słupka instalacyjnego Wykonawca musi zgłosić pisemnie na 5 dni przed ich rozpoczęciem do EPEC Sp. z o.o. w celu zabezpieczenia nadzoru ze strony właściciela uzbrojenia podziemnego ciepłowniczego. Wszelkie uszkodzenia sieci ciepłowniczej, powstałe w wyniku prowadzonych robót, EPEC Sp. z o.o. usunie na koszt Wykonawcy. 15. Wykonawca będzie wystawiał oddzielne faktury dla każdej branży według polecenia Inżyniera Kontraktu na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 16. W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu, o którym mowa w § 5 ust. 10 wzoru umowy- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. A. powyżej 10%, Wykonawca przedstawi Inżynierowi Kontraktu program naprawy opóźnień w terminie wskazanym przez Inżyniera Kontraktu W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Kontraktu ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. A ppkt d) wzoru umowy- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. B. powyżej 20% Wykonawca jest zobowiązany przedstawić nowy harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót w terminie wskazanym przez Inżyniera Kontraktu. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Kontraktu ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. A ppkt e) wzoru umowy- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poleceń Inżyniera Kontraktu związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, wynikających z harmonogramu dot. procedury zatwierdzania protokołów robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych wskazanego w § 13 ust. 1 lit. F wzoru umowy- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inżyniera Kontraktu na realizację tych poleceń. W przypadku nie wykonania polecenia lub przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Kontraktu ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. A ppkt f) wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 18. Wykonawca w terminie 10 dni od daty podpisania umowy wskaże do zaakceptowania Inżynierowi Kontraktu, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Laboratorium musi spełniać wymagania PN-EN ISO/IEC 17025 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących oraz posiadać akredytację PCA. 19. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków ulic objętych zakresem inwestycji, o której mowa w §1 ust.1 wzoru umowy- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ i dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 20. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą o której mowa w § 1, ust. 4 wzoru umowy- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz sporządzi dokumenty - dla pkt. A i B w 6 egz., dla pkt. C i D - w 2 egz. 21. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 22. Współpraca z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 23. Współpraca z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadnianie warunków wykonania tych robót z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadku gdy konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, należy ustalić z Inżynierem Kontraktu w uzgodnieniu z Zamawiającym sposób postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem dla Wykonawcy. 24. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 25. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 26. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane - roboty dotyczące wykonania podsypki piaskowej i budowę nawierzchni z płyt żelbetowych. 27. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach