Przetargi.pl
Budowa drogi z odwodnieniem ul. Kopaczy w Złotoryi

Gmina Miejska Złotoryja ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Orląt Lwowskich 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8779138 , fax. 076 8783120
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Złotoryja
    Pl. Orląt Lwowskich 1 1
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8779138, fax. 076 8783120
    REGON: 39064765300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi z odwodnieniem ul. Kopaczy w Złotoryi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: Przebudowa drogi gminnej kat. D: obręb 6, działki nr 35 i 61/4; - Odcinek A o długości 54,3m i szerokości 4,5m - początek od krawędzi ul. Gwarków, koniec na krawędzi odcinka B; zakończenia wyokrąglone łukami o promieniu 4m; - Odcinek B o długości 68,4m i szerokości 3,0m - początek od ogrodzenia posesji nr 6, koniec przy bramie wjazdowej posesji nr 5; na końcowym fragmencie przy bramie posesji nr 5 - poszerzenie na długości 5,0m i szerokości od 0,0 do 1,0m;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 462661244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2.Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta(na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz). 2.Oświadczenie Wykonawcy(na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz), że: Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.Oświadczenie Wykonawcy(na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz), że: Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. ustawy. 4.Oświadczenie Wykonawcy(na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do siwz), że: a)cena oferty obejmuje pełny zakres projektu i specyfikacji technicznej oraz jest zgodna z wytycznymi siwz; b)Wykonawca upoważnia Urząd Miejski w Złotoryi lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia; Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w Ofercie do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Urząd Miasta w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie. c)Wykonawca zapoznał się z zakresem zamówienia, dokonał wizji lokalnej terenów objętych zamówieniem oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością; 5.W przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów. 6.W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć Umowę Spółki. 7.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Oryginał lub kserokopia zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (załącznik nr 5 do siwz) oraz dołączyć przynajmniej 3 szt. referencji potwierdzających, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane należycie. 12.Informacja o podwykonawcach uczestniczących w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 6 do siwz). 13.Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy. 14.Kserokopia dokumentu potwierdzającego przynależność kierownika budowy do OIIB. 15.Wzór umowy (załącznik nr 7 do siwz). 16.Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do siwz), że: Wykonawca zapoznał się z treścią wzoru umowy i akceptuje warunki niniejszej umowy. 17.Kosztorys opracowany na podstawie przedstawionego przez Zamawiającą przedmiaru. 18.Dowód wniesienia wadium. 19.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej to: - zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną