Nadleśnictwo Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. Szarych Szeregów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48598226066 , fax. +48598229790
- Data zamieszczenia: 2019-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bytów
ul. Szarych Szeregów 7
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. +48598226066, fax. +48598229790
REGON: 77052838300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bytow.szczecinek.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bytów
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi wywozowej nr L11030103/353L w leśnictwie Unichowo – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje budowę leśnej drogi wywozowej nr L11030103/353L w leśnictwie Unichowo. Planowane parametry drogi: długość 847,50 m, szerokość nawierzchni 3,0 m, przewidywana konstrukcja: nawierzchnia z płyt żelbetowych wielootworowych 100x75x12,5 cm w układzie pełnym 3x1m – km (0+000-0+225), (0+311-0+327,5), (0+399-0+433,5), (0+760-0+802); nawierzchnia z płyt żelbetowych wielootworowych 100x75x12,5 cm w układzie śladowym 2x1m – pozostałe odcinki; płyty ułożone na podbudowie z gruzobetonu frakcji 0/63 mm gr. 15 cm pobocza z KŁMS 0/31,5 mm szer. 2x1,0 m gr. 12,5 cm; wypełnienie między płytami warstwą KŁSM 0/31,5 gr. 17,5 cm. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do: • wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wybudowanej drogi wraz z przekazaniem jej do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, prowadzącego Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny w celu wniesienia jej na mapę zasadniczą (inwentaryzację powykonawczą Wykonawca dostarczy nie później niż w terminie 6 tygodni od daty podpisania odbioru końcowego; w terminie odbioru końcowego wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że inwentaryzacja powykonawcza została ukończona i złożona w PODGiK); • sporządzenia i uzgodnienia z właściwymi organami projektu czasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, jego zatwierdzenie przez właściwy urząd oraz zawiadomienie właściwych jednostek o terminie wprowadzenia czasowej zmiany organizacji ruchu; • sporządzenia i złożenia wniosku do właściwego zarządcy drogi publicznej o zajęcie pasa drogowego wraz z pokryciem opłat związanych z wydaniem decyzji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ: 1) projekcie budowalnym, 2) przedmiarze robót, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Bytów tj.: • dz. nr 19/1 – obręb Unichowo, gmina Czarna Dąbrówka • dz. nr 193 – obręb Kartkowo, gmina Czarna Dąbrówka. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233225-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. lit. a (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) i pkt 7.1. lit. e (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 2) złożenia zobowiązania podmiotu trzeciego albo innego dokumentu, służącego wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Powyższe dokumenty tj. oświadczenia oraz zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą; 3) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.1. lit. b-d, f-i. Dokumenty wymienione w pkt 7.1. lit. b-d, f-i Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną