Przetargi.pl
Budowa drogi wywozowej nr L11030103/353L w leśnictwie Unichowo – etap II

Nadleśnictwo Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Szarych Szeregów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48598226066 , fax. +48598229790
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bytów
    ul. Szarych Szeregów 7
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. +48598226066, fax. +48598229790
    REGON: 77052838300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bytow.szczecinek.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bytów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wywozowej nr L11030103/353L w leśnictwie Unichowo – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje budowę leśnej drogi wywozowej nr L11030103/353L w leśnictwie Unichowo. Planowane parametry drogi: długość 847,50 m, szerokość nawierzchni 3,0 m, przewidywana konstrukcja:  nawierzchnia z płyt żelbetowych wielootworowych 100x75x12,5 cm w układzie pełnym 3x1m – km (0+000-0+225), (0+311-0+327,5), (0+399-0+433,5), (0+760-0+802);  nawierzchnia z płyt żelbetowych wielootworowych 100x75x12,5 cm w układzie śladowym 2x1m – pozostałe odcinki;  płyty ułożone na podbudowie z gruzobetonu frakcji 0/63 mm gr. 15 cm  pobocza z KŁMS 0/31,5 mm szer. 2x1,0 m gr. 12,5 cm;  wypełnienie między płytami warstwą KŁSM 0/31,5 gr. 17,5 cm. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do: • wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wybudowanej drogi wraz z przekazaniem jej do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, prowadzącego Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny w celu wniesienia jej na mapę zasadniczą (inwentaryzację powykonawczą Wykonawca dostarczy nie później niż w terminie 6 tygodni od daty podpisania odbioru końcowego; w terminie odbioru końcowego wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że inwentaryzacja powykonawcza została ukończona i złożona w PODGiK); • sporządzenia i uzgodnienia z właściwymi organami projektu czasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, jego zatwierdzenie przez właściwy urząd oraz zawiadomienie właściwych jednostek o terminie wprowadzenia czasowej zmiany organizacji ruchu; • sporządzenia i złożenia wniosku do właściwego zarządcy drogi publicznej o zajęcie pasa drogowego wraz z pokryciem opłat związanych z wydaniem decyzji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ: 1) projekcie budowalnym, 2) przedmiarze robót, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Bytów tj.: • dz. nr 19/1 – obręb Unichowo, gmina Czarna Dąbrówka • dz. nr 193 – obręb Kartkowo, gmina Czarna Dąbrówka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233225-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. lit. a (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) i pkt 7.1. lit. e (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 2) złożenia zobowiązania podmiotu trzeciego albo innego dokumentu, służącego wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Powyższe dokumenty tj. oświadczenia oraz zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą; 3) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.1. lit. b-d, f-i. Dokumenty wymienione w pkt 7.1. lit. b-d, f-i Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach