Przetargi.pl
Budowa drogi wraz z przebudową infrastruktury technicznej w msc. Kajetanów Dolny, gm. Zagnańsk

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wraz z przebudową infrastruktury technicznej w msc. Kajetanów Dolny, gm. Zagnańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi asfaltowej o długości ok. 1198m składającej się z 2 odcinków: ok. 1140m przez msc Kajetanów Dolny i ok. 58m w kierunku torów bocznicy Wiśniówka, szerokości pasa jezdnego 5,5m ze spadkiem jednostronnym w kierunku rowu 2%. wraz z chodnikiem jednostronnym dla pieszych o szerokości 2 m, zjazdami na posesje wraz z przepustami, odwodnieniem pasa drogowego, przebudowę istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągu, sieci gazowej oraz linii telekomunikacyjnej, zabudowę elementów stałej organizacji ruchu, wykonanie ogrodzenia panelowego, zakup i montaż ławek i koszy betonowych . Zakres realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia: I. Branża drogowa obejmuje wykonanie: 1.1. budowę drogi asfaltowej o długości ok. 1198m składającej się z 2 odcinków: ok. 1140m przez msc Kajetanów Dolny i ok. 58m w kierunku torów bocznicy Wiśniówka szerokości pasa jezdnego 5,5m ze spadkiem jednostronnym w kierunku rowu 2%.. Warstwa wiążąca pasa jezdnego z betonu asfaltowego grubości 7cm po zagęszczeniu, grubość warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm po zagęszczeniu, 1.2. budowa chodnika jednostronnego przyległego do jezdni zlokalizowanego po stronie południowej z kostki betonowej gr 8cm koloru czerwonego 1.3. budowa pobocza utwardzonego po str. północnej jezdni 1.4. budowa odwodnienia pasa drogowego: rowu przydrożnego szczelnego po północnej stronie drogi wykonanego w km 0+722,75-0+833,25 jako rów kryty; rowu przydrożnego szczelnego po zachodniej str. drogi do torów bocznicy Wiśniówka, regulację cieku naturalnego na odcinku ok. 160m w km drogi 0+547-0+705 zlokalizowanego po południowej str. drogi przez msc Kajetanów Dolny. Rowy i ciek należy umocnić prefabrykatami betonowymi 1.5. budowa zjazdów na nieruchomości z kostki brukowej betonowej koloru szarego 1.6. budowa zjazdów na niezabudowane nieruchomości o nawierzchni utwardzonej kruszywem 1.7. budowa zatoki postojowej 1.8. wykonanie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu 1.9. montaż progów zwalniających i znaków drogowych oraz wykonanie oznakowania poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu II . Branża sanitarna – przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami., 2.1. przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 250 mm i długości ok. 35m wraz ze studniami rewizyjnymi 2.2. przebudowa przyłączy sanitarnych o średnicy 160 mm w ilości 4szt. 2.3 wykonanie inspekcji TV kanalizacji sanitarnej III. Branża sanitarna – przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami; przebudowa przyłącza gazu 3.1. przebudowa istniejącego wodociągu o średnicach 150mm; 110mm; 100mm wraz z przyłączami 3.1.1 wykonanie próby ciśnieniowej 3.1.2 wykonanie dezynfekcji i płukania oraz badania próbek wody przez SANEPID 3.1.3 oznakowanie trasy wodociągu taśmą w ziemi i słupkami betonowymi na zewnątrz 3.2. wykonanie przebudowy przyłącza gazowego do działki nr ewid. 684/2 3.3. budowa wodociągu rozdzielczego PE 125 o długości ok. 220 m na działkach 603/1, 637/2, 696/1, 696/2, 796, 826, obręb Nr 8 Kajetanów 3.3.1 montaż hydrantów pożarowych w ilości 2szt. 3.3.2 oznakowanie trasy wodociągu taśmą w ziemi i słupkami betonowymi na zewnątrz 3.3.3 wykonanie próby ciśnieniowej 3.3.4 wykonanie dezynfekcji i płukania oraz badania próbek wody przez SANEPID 3.4. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanej sieci wodociągowej w 3egz. IV. Branża sanitarna - gaz 4.1. wykonanie przebudowy sieci gazowej o średnicy 110mm długości 20,45m oraz o średnicy 40mm długości 11m 4.2. wykonanie przebudowy przyłączy gazowych o średnicy 25mm o łącznej długości 91.2m V. Branża teletechniczna 5.1 wykonanie przebudowy kolidującej linii telekomunikacyjnej podziemnej w zakresie: 5.1.1 budowa kabla doziemnego XzTKMXpw 150x4x0,5 długości 166 m 5.1.2 budowa kabla doziemnego XOTKtd32J długości 1144 m 5.1.3 budowa rurociągu kablowego 2xHDPE 40,3/3,7 długości 936 m VI Branża elektryczna 6.1. budowa dwóch odcinków oświetlenia drogowego o łącznej długości 497m 6.2. zabudowa opraw oświetlenia drogowego w ilości 17szt. 6.3. zabudowa opraw oświetlenia drogowego na istniejącej linii napowietrznej n.n w ilości 6szt. 6.4. wyniesienie układu zasilająco-sterującego na żerdź stacji trafo VII. Branża zieleń 7.1. wykonanie niezbędnej wycinki drzew i krzewów 7.2. wykonanie nasadzeń nowych drzew i krzewów VIII. Roboty wykończeniowe: 8.1 zakup i montaż wygrodzenia ok. 26mb 8.2 wykonanie ogrodzenia panelowego placu zabaw od str. północnej i wschodniej wraz z furtką i bramą wjazdową o wys. 1,5m w kolorze zielonym ze słupkami w fundamentach betonowych 8.3 zakup i montaż ławek parkowych betonowych z drewnianym siedziskiem i oparciem(montowane na stałe w gruncie). 8.4 zakup i montaż koszy betonowych na stałe w gruncie 8.5 roboty towarzyszące a) dostawa i montaż na dwóch ocynkowanych słupkach tablicy informacyjnej o wym 1,20 m x 1,50 m., – 2 szt, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Podstawowy zakres informacji do zamieszczenia na tablicy informacyjnej: - nazwa Programu / Logo, - nazwa zadania, - kwota dofinansowania, - rok, w którym dotacja została przyznana. . IX. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót w uzgodnieniu z mieszkańcami celem zapewnienia bezpieczeństwa i przejezdności o każdej porze, X. Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich zgłoszeń rozpoczęcia robót budowlanych, powiadomi o tym fakcie odpowiednich Zarządców dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych i wodociągów itp. oraz dokona z nimi wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z ich opinii. XI. Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej drogi w ilości 3 egzemplarzy, którą należy przedstawić przy odbiorze końcowych robót. XII. Wykonawca z upoważnienia Zamawiającego uzyska pozwolenie na użytkowanie wybudowanego obiektu w terminie zakończenia umowy. XIII. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu powykonawczego oraz kosztorysu różnicowego zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł. 18.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 18.3.Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 18.4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn „Budowa drogi wraz z przebudową infrastruktury technicznej w msc. Kajetanów Dolny, gm. Zagnańsk”. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 18.5.W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 18.6.Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 18.7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.8.Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 18.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów.Potwierdzenie wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną