Gmina Skaryszew ogłasza przetarg
- Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 610 30 89 , fax. 48 610 30 89
- Data zamieszczenia: 2020-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skaryszew
ul. Słowackiego 6
26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
tel. 48 610 30 89, fax. 48 610 30 89
REGON: 67022338500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kłonowiec Koracz (droga do nieruchomości o nr 15 i 16) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kłonowiec Koracz (droga do nieruchomości o nr 15 i 16)” o długości 540m. W ramach robót drogowych należy wykonać między innymi: 1) roboty pomiarowe, 2) roboty ziemne, 3) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, 4) wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem 0/31,5, grub. 14cm, 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20cm (część jezdnia i poszerzenia), 6) warstwy podbudowy wzmacniającej podłożę z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5MPa grub. 25cm (poszerzenia jezdni), 7) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4cm, 8) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. 4cm, 9) wykonanie przepustu przelotowego z rur PEHD fi 600 na ławie z kruszywa łamanego ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi, 10) pobocza z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5, grub. 12cm, 11) oznakowanie pionowe . 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ – w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1) Dokumentacją projektową. 2) SST (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). 3) Przedmiarem robót. 3.4. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000zł. (słownie: cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Formularz 3.3. do SIWZ). 2.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2020r., poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
Dodano: 2024-04-26 - Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
Dodano: 2024-04-26 - ,, Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą : adaptacja pomieszczenia 1.55 BT w celu montażu instalacji aparatury naukowo-technicznej MOCVD w budynku CEZAMAT
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachu budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
Dodano: 2024-04-26 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łochów – etap II
Dodano: 2024-04-25 - „Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa garażu w Osówce
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Poniaty Wielkie
Dodano: 2024-04-25 - Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej „Mszczonowianka"
Dodano: 2024-04-25