GMINA KOSAKOWO ogłasza przetarg
- Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA KOSAKOWO
ul. Żeromskiego 69
81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
REGON: 000531708 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi wewnętrznej ulicy Reja w m. Suchy Dwór, gmina Kosakowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie polega na budowie drogi gminnej ulicy Reja m. Suchy Dwór, gmina Kosakowo2. W ramach w/w zadania Wykonawca wykona następujące prace:- uzyskanie niezbędnej dokumentacji w ramach pozwolenia na budowę,- prace rozbiórkowe przygotowawcze- prace budowlane zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do umowy,- prace wskazane w OPZ stanowiącym załącznik do umowy,- stałą organizację ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem,- szkic geodezyjny powykonawczy, - pomiar powykonawczy niezwłocznie po uzyskaniu.3. Zakres wskazany w ust. 2 wraz ze złożoną ofertą dalej zwany będzie „przedmiotem umowy”.4. Przedmiot umowy będzie realizowany przez Wykonawcę zgodnie z (wg poniższej kolejności ich ważności):a) umową,b) przedstawioną ofertą,c) pozostałymi ustaleniami poczynionymi podczas realizacji umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233300-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu/modernizacji nawierzchni asfaltowej o wartości min 100 000 zł brutto
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną