Przetargi.pl
Budowa drogi wewnętrznej przy działkach budowlanych w Izbicku - I etap

Gmina Izbicko ogłasza przetarg

  • Adres: 47-180 Izbicko, ul. Powstańców Śląskich 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 461 72 21 , fax. 0-77 463 12 54
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbicko
    ul. Powstańców Śląskich 12 12
    47-180 Izbicko, woj. opolskie
    tel. 0-77 461 72 21, fax. 0-77 463 12 54
    REGON: 00053296100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wewnętrznej przy działkach budowlanych w Izbicku - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej przy działkach budowlanych w Izbicku wraz z budową kanalizacji deszczowej. W ramach zamówienia należy wykonać m.in. : - kanały z rur PCV łączone na wcisk - 365,5 mb; - studnie rewizyjne z kręgów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 500 PLN. Wadium, zgodnie z wyborem wykonawcy, może być wniesione w jednej lub kilku formach : - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzonym przez Bank Spółdzielczy w Leśnicy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. i winien spełniać warunki,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków nastąpi w o wymagane dokumenty i oświadczenia wg. formuły : spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy, że warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: 4.1. budowie nawierzchni dróg z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 i 4.2. budowie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 300 mb. Wykonawca winien załączyć przynajmniej jeden dokument potwierdzający, że wykazane roboty (obejmujące zakres jak w w/w pkt. 4.1 i 4.2) zostały wykonane należycie; 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. oraz dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 5.1 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydanych na podstawie obowiązujących przepisów min. 5 lat przed datą składania ofert i posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 5.2 drogowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izbicko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach