Przetargi.pl
Budowa drogi wewnętrznej oraz placu manewrowego ze stanowiskami postojowymi przy Centrum Inseminacji Koni na terenie Stadniny Koni w Janowie Podlaskim

Stadnina Koni Janów Podlaski Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-505 Janów Podlaski, Wygoda 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3413009 , fax. 083 3413360
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stadnina Koni Janów Podlaski Sp. z o.o.
    Wygoda 3 3
    21-505 Janów Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3413009, fax. 083 3413360
    REGON: 03012008600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.arabians.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wewnętrznej oraz placu manewrowego ze stanowiskami postojowymi przy Centrum Inseminacji Koni na terenie Stadniny Koni w Janowie Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, ustawienie krawężników betonowych na ławie z oporem, wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego, wykonanie podbudowy z chudego betonu, wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, wykonanie nawierzchni żwirowej, przełożenie nawierzchni z płyt betonowych, wykonanie ogrodzenia panelowego ocynkowanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 5)udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg wewnętrznych, placu manewrowego, stanowisk postojowych lub drogi z kostki betonowej i wartością co najmniej 100.000,00 zł brutto; 6)dysponują osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży: - drogowej, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert; b)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ; c)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót, tj. budowa dróg wewnętrznych, placu manewrowego, stanowisk postojowych lub drogi z kostki betonowej o wartości co najmniej 100.000,00zł brutto każda z nich, z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. e)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami i dokumentami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001, Nr 5, poz. 42 ze zm.), wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, f)Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ (kosztorysu ślepego); g)Parafowany wzór umowy; h)Umowę spółki cywilnej (dla przedsiębiorców spółek cywilnych); i)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.arabians.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach