Gmina Wiązowna ogłasza przetarg
- Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
- Data zamieszczenia: 2020-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
ul. Lubelska 59
05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
REGON: 01326899400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; https://bip.wiazowna.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi w Zakręcie ul. Jana Pawła II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie realizowanej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Złożenie w imieniu Wójta Gminy Wiązowna wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do Starosty Otwockiego wraz z uzyskaniem decyzji ZIRD w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi w Zakręcie ul. Jana Pawła II”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno- Użytkowy dla projektu pn. "Budowa drogi w Zakręcie ul. Jana Pawła II" wraz z załącznikami do PFU. Program Funkcjonalno- Użytkowy wraz z załącznikami stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przewiduje się, iż w 2020 roku płatności nie przekroczą kwoty 30.000 zł brutto. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie projektów przebudowy ul. Pogodnej, Pięknej, Złotej, Szmaragdowej i Błękitnej” Budżet Obywatelski 2024
Dodano: 2024-07-23 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży drogowej oraz elektrycznej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-17 - Usługi polegające na bieżącym opracowaniu projektów wykonawczych, opracowaniu projektów odtworzenia/złożenia niwelety oraz opracowaniu dokumentacji zlokalizowania/korekty punktów odbioru wody.
Dodano: 2024-07-17 - remont placu zabaw przy ul. Józefa Bema 81 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-16 - Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów
Dodano: 2024-07-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Przebudowa i budowa oświetlenia ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą - doświetlenia przejść dla pieszych.
Dodano: 2024-07-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zajezdni autobusowej(...)
Dodano: 2024-07-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:„1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej” 2) „Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
Dodano: 2024-06-28 - SVA/U/4620-22/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Bobolinie, Ustroniu Morskim oraz Kołobrzegu.
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Borowo i Stopin
Dodano: 2024-06-25