Przetargi.pl
Budowa drogi w ulicy Generalskiej na odcinku od ul. Fieldorfa do ul. Danuty oraz w ul. Danuty na odcinku od ul. Generalskiej do istniejącej drogi w ul. Danuty o nawierzchni asfaltowej w ramach zadania budżetowego „Budowa drogi ul. Generalskiej i Danuty ”.

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 792 001 , fax. 227 794 225
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 227 792 001, fax. 227 794 225
    REGON: 1326877000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi w ulicy Generalskiej na odcinku od ul. Fieldorfa do ul. Danuty oraz w ul. Danuty na odcinku od ul. Generalskiej do istniejącej drogi w ul. Danuty o nawierzchni asfaltowej w ramach zadania budżetowego „Budowa drogi ul. Generalskiej i Danuty ”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi w ul. Generalskiej i w ul. Danuty na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej – ETAP I będącej w posiadaniu Zamawiającego łącznie z kanalizacją deszczową, chodnikami, ścieżką rowerową i zjazdami wraz z przebudową kolidujących elementów sieci uzbrojenia podziemnego oraz regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci ( w razie wystąpienia kolizji), 1.2. rozebranie i usunięcie poza teren budowy istniejącej podbudowy betonowej oraz istniejących elementów betonowych: krawężników drogowych, obrzeży betonowych oraz nieczynnej komory konstrukcji betonowej, 1.3. wbudowanie nowych krawężników na ławach betonowych, obrzeży betonowych 1.4. wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, zjazdów na podbudowie zgodnie z dokumentacją projektową, 1.5. formowanie i zagęszczanie nasypów wraz z obsianiem trawy, 1.6. wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, 1.7. powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich gestorów sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci, 1.8. zabezpieczenie terenu budowy/robót, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 1.9. zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 1.10. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 1.11. organizacja zaplecza budowy, 1.12. zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 1.13. ubezpieczenie budowy, 1.14. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 1.15. wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 1.16. rekultywacja terenów zdegradowanych w wyniku prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa 3. Dokumenty wymienione w ust. 2 specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : 1. powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich gestorów sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci, 2. zabezpieczenie terenu budowy/robót, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 3. zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 4. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 5. organizacja zaplecza budowy, 6. zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 7. ubezpieczenia budowy, 8. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 9. wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 10. rekultywacji terenów zdegradowanych w wyniku prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy z obsianiem trawy a także 11. sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 12.wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu, 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 6. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 21 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach