Gmina Otwock ogłasza przetarg
- Adres: 05400 Otwock, ul. Armii Krajowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 792 001 , fax. 227 794 225
- Data zamieszczenia: 2017-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
ul. Armii Krajowej 5
05400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 227 792 001, fax. 227 794 225
REGON: 1326877000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi w ulicy Generalskiej na odcinku od ul. Fieldorfa do ul. Danuty oraz w ul. Danuty na odcinku od ul. Generalskiej do istniejącej drogi w ul. Danuty o nawierzchni asfaltowej w ramach zadania budżetowego „Budowa drogi ul. Generalskiej i Danuty ”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi w ul. Generalskiej i w ul. Danuty na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej – ETAP I będącej w posiadaniu Zamawiającego łącznie z kanalizacją deszczową, chodnikami, ścieżką rowerową i zjazdami wraz z przebudową kolidujących elementów sieci uzbrojenia podziemnego oraz regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci ( w razie wystąpienia kolizji), 1.2. rozebranie i usunięcie poza teren budowy istniejącej podbudowy betonowej oraz istniejących elementów betonowych: krawężników drogowych, obrzeży betonowych oraz nieczynnej komory konstrukcji betonowej, 1.3. wbudowanie nowych krawężników na ławach betonowych, obrzeży betonowych 1.4. wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, zjazdów na podbudowie zgodnie z dokumentacją projektową, 1.5. formowanie i zagęszczanie nasypów wraz z obsianiem trawy, 1.6. wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, 1.7. powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich gestorów sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci, 1.8. zabezpieczenie terenu budowy/robót, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 1.9. zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 1.10. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 1.11. organizacja zaplecza budowy, 1.12. zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 1.13. ubezpieczenie budowy, 1.14. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 1.15. wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 1.16. rekultywacja terenów zdegradowanych w wyniku prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa 3. Dokumenty wymienione w ust. 2 specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : 1. powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich gestorów sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci, 2. zabezpieczenie terenu budowy/robót, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 3. zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 4. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 5. organizacja zaplecza budowy, 6. zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 7. ubezpieczenia budowy, 8. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 9. wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 10. rekultywacji terenów zdegradowanych w wyniku prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy z obsianiem trawy a także 11. sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 12.wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu, 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 6. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 21 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja dróg dojazdowych do wsi Rudnik
Dodano: 2024-06-20 - Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna
Dodano: 2024-06-13 - Wykonanie fundamentów remizy OSP z garażem w miejscowości Stara Wrona
Dodano: 2024-06-08 - Budowa chodnika przy drodze gminnej na działce nr 822/2 w Grabniaku
Dodano: 2024-05-22 - Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
Dodano: 2024-05-22 - Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków (...) – etap I”.
Dodano: 2024-04-22 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót związanych z remontem ul. Okrzei w ramach zadania budżetowego pn. „Remont dróg gminnych w Otwocku ul. Prusa i Okrzei”.
Dodano: 2024-04-22 - Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne w pasie drogowym + odgałęzienia ciśnieniowe) w m. Trablice gm. Kowala
Dodano: 2024-04-15