Miasto Łowicz ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, Stary Rynek
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 830-91-51, , fax. 046 830-91-60
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łowicz
Stary Rynek 1
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 046 830-91-51, , fax. 046 830-91-60
REGON: 750148621
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi w ulicy Dmowskiego i rozbudowa ul. 1-go Maja w Łowiczu wraz z infrastrukturą techniczną – II przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa drogi w ulicy Dmowskiego i rozbudowa ul. 1-go Maja w Łowiczu wraz z infrastrukturą techniczną – II przetarg ” 1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Roboty ziemne i przygotowawcze dla wszystkich branż; b) Budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej; c) Budowę sieci wodociągowej i gazowej; d) Budowę drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z ścieżką pieszo-rowerową; e) Budowę skrzyżowania o ruchu okrężnym; f) Budowę oświetlenia ulicznego g) Usunięcie kolizji elektroenergetycznych; h) Roboty teletechniczne i) Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające; j) Zieleń i małą architekturę; k) Organizacje ruchu na czas budowy; l) Stałą organizację ruchu. m) Wykonawca zobowiązany jest do corocznego odtworzenia oznakowania poziomego w okresie gwarancji w terminie do 30 kwietnia każdego roku. 2) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają dokumentacja techniczna: - projekt budowlany i wykonawczy, - przedmiar robót budowlanych, - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej 471z/2016 z dnia 14.09.2016 r. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - wyjaśnienia Zamawiającego złożone w trakcie postępowania przetargowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert to jest do dnia 22.08.2017 roku, do godz. 10.00 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z późn. zm.). 11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr konta 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900. W tytule podając nazwę zadania i numer postępowania. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.4. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formach określonych zgodnie z pkt 11.2. ppkt 2) - 5) potwierdzeniem jego wniesienia będzie oryginał właściwego dokumentu, z tym że do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na stałe połączony z ofertą. 11.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.11. 11.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi powiatowej nr 4328E na odcinku Małe Końskie – Radonia
Dodano: 2024-05-10 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
Dodano: 2024-04-22 - Naprawa i przebudowa ogrodzenia cmentarza parafialnego w Szczawinie
Dodano: 2024-04-04 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki i budynku gospodarczego NB.270.15.2023
Dodano: 2024-03-08 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa, przebudowa istniejącego budynku obsługi osób korzystających z komunikacji publicznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Masłowice
Dodano: 2024-01-23 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
Dodano: 2023-12-20 - Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice.
Dodano: 2023-12-17