Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg
- Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
- Data zamieszczenia: 2015-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10 10
16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
REGON: 00054221500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi w miejscowości Zaleskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - odcinek o długości około 870,00m (w tym 300m istniejącej nawierzchni asfaltowej). Część II - odcinek o długości około 710,00m. Przybliżony zakres robót: Roboty pomiarowe, profilowanie i zagęszczanie podłoża, ułożenie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-asfaltowej gr. 2cm, ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumiczno-mineralnej gr. 4cm., wykonanie poboczy żwirowych, prace wykończeniowe i porządkowe, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 3 500,00 zł. na każdą z części zamówienia. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 28.09.2015 roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Nr 104285B - odcinek Surały - Kownacin w km 0+350,00 - 2+130,00
Dodano: 2015-07-22 - Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych w Kolnie celem poprawy bezpieczeństwa, funkcjonalności i spójności z drogami powiatowymi
Dodano: 2015-03-09 - Rozwój spójnej, funkcjonalnej i efektywnej sieci dróg publicznych, oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Nowe Piekuty.
Dodano: 2015-01-27 - Budowa i przebudowa ulic w mieście Kolno
Dodano: 2014-04-07