Przetargi.pl
Budowa drogi w miejscowości Dęby Szlacheckie

Gmina Osiek Mały ogłasza przetarg

  • Adres: 62-613 Osiek Mały, Główna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Mały
    Główna 1
    62-613 Osiek Mały, woj. wielkopolskie
    REGON: 311019295
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi w miejscowości Dęby Szlacheckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi w miejscowości Dęby Szlacheckie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.W ramach inwestycji budowlanej przewiduje się wykonanie prac zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z przedmiarem robót, gdzie został określony szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres, stanowiący załączniki nr 9 do SWZ.Zakres umowy obejmuje w szczególności:1. wykonanie projektu budowlanego (Projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny) wraz uzyskaniem przewidzianych prawem opinii, uzgodnień i decyzji o pozwoleniu na budowę, zrid lub zgłoszenia robót,2. aktualizację map do celów projektowych wraz z ustaleniem granic dla działek nr: 230/2, 218/5, 357,3. niezbędne badania i opracowania geotechniczne w celu określenia nośności istniejącego podłoża gruntowego,4. wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogowego,5. wykonanie projektu oznakowania robót,6. roboty przygotowawcze,7. karczowanie pnia,8. roboty ziemne wraz z odhumusowaniem i wywozem urobku,9. wykonanie robót rozbiórkowych konstrukcji jezdni w zakresie krawędzi, skrzyżowań z drogami gminnymi wraz z wywozem i utylizacją,10. wykonanie robot rozbiórkowych w zakresie ścianek czołowych z bloczków betonowych wraz z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki,11. korytowanie pod poszerzenie jezdni do szerokości 4,0 m na odcinku 400,0 m,12. wykonanie konstrukcji poszerzenia, rozebranej krawędzi jezdni, skrzyżowań, nad przepustem, Projektowana konstrukcja poszerzenia winna odpowiadać kategorii ruchu KR1 i być dostosowana do ustalonej nośności istniejącego podłoża gruntowego w celu zachowania odporności na wysadziny i przemarzanie.13. wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej,14. wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni w obrębie poszerzeń i istniejącej jezdni (warstwy wyrównawczej, warstwy ścieralnej) wraz ze spryskaniem międzywarstwowym emulsją kationową,15. wykonanie obustronnych poboczy szerokości 0,75 m z mieszanki kruszywa kamiennego 0/31,5,16. wykonanie zjazdów do posesji szerokości 5,0 m o nawierzchni z mieszanki kruszywa kamiennego 0/31,5,17. wykonanie oczyszczenia rowu drogowego oraz rowu w obrębie wlotu i wylotu przepustu pod drogą gminną na odcinku min. dł. 50,0 m po każdej stronie,18. wykonanie ścianek czołowych betonowych posadowionych na ławie betonowej,19. wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,20. regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej oraz zasuw wodociągowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadiumw wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299)4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Gminy Osiek Mały w Osieku Małym LBS Strzałkowo F/Osiek Mały Nr 98 8543 0000 2009 9050 9617 0020 z dopiskiem „wadium – ZP.271.2.2024”5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy w oryginale wraz z oferta w formie elektronicznej.6. Gwarancja/poręczenie musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Gmina Osiek Mały, ul. Główna1, 62-613 Osiek Mały.7. Z treści gwarancji /poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 Pzp.8. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazane konto Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, co do dnia i godziny. Termin ten upływa dnia 27 marca 2024r. o godz. 09:00.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust 1-5 Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4) Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunekdotyczący odpowiedniego doświadczenia i osób skierowanych dorealizacji zamówienia:a) w okresie ostatnich pięciu lat, od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, co najmniej:- 1 robotę budowlaną (zadanie), obejmującą swoim zakresem budowę i/lub przebudowę i/lub rozbudowę i/lub remont drogi lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości zadania min. 750.000,00 zł brutto, która to robota została wykonana należycie – Załącznik nr 5 SWZUwaga I Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.Uwaga II Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Uwaga: przez wykonanie ( zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie do co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji: min jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.Zamawiający przekazuje wzór Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, który należy wypełnić i złożyć nawezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunkuudziału w postępowaniu – załącznik nr 4 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach