Przetargi.pl
Budowa drogi w m. Wójtostwo

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi w m. Wójtostwo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje budowę jezdni z asfaltobetonu, budowę poboczy, umocnienie korpusu drogi na dojazdach do mostu, murki oporowe umocnień korpusu drogi, przebudowę sieci kolidującej, remont oświetlenia ulicznego w m. Dąbrówki, stałą organizację ruchu. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze (usunięcie drzew i krzewów, rozbiórkę elementów drogi oraz wywóz materiałów pochodzących z budowy na odległość do 10 km ), - roboty ziemne (wywóz ziemi na odległość do 10 km), - podbudowę (warstwę odcinającą, warstwę wzmacniającą oraz podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie), - roboty bitumiczne ? oczyszczenie i skropienie nawierzchni podbudowy, ? podbudowa z asfaltobetonu, ? warstwa ścieralna z asfaltobetonu , - pobocza ? nawierzchnia żwirowa gr 15 cm, ? krawężnik betonowy 15x30 z oporem , - profilowanie i wykonanie zjazdów o nawierzchni z kruszywa (zjazdy indywidualne do przyległych posesji i działek o szerokości 4,5 m ), - stała organizacja ruchu, - przebudowa sieci kolidującej i urządzeń zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci, w tym opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej ich przebudowy,- przeprojektowanie układu wentylacyjnego nawiewno-wywiewnegoprzepompowni sieciowej poza obręb drogi i wykonanie robót budowlanych z tym związanych, - wykonanie robót pomocniczych, w tym: ? konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie rękojmi i gwarancji, ? opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych oraz oznakowaniem ich na czas prowadzenia robót zgodnym z przepisami , ? zabezpieczenie istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci (w miejscach kolizji roboty ziemne wykonywać ręcznie), ? roboty prowadzić pod nadzorem właścicieli sieci, ? przed włączeniem do sieci roboty podlegają odbiorowi przez właścicieli sieci i urządzeń, w tym przez komisję techniczną RZE Kozienice, - regulacja wysokościowa urządzeń ( zasuw, zaworów, itp.) w zakresie opracowania, - remont oświetlenia ulicznego (demontaż i montaż opraw, wysięgników, osprzętu, itp., przepusty dwudzielne na istniejacych kablach nn dł 7 i 10 m), - wymagane badania i pomiary przebudowanych i remontowanych sieci oraz urządzeń. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania i eksploatacji zadania, określonych w projekcie umowy, w tym do : - wykonania robót towarzyszących związanych z inwestycją - robót związanych z przygotowaniem placu budowy, robót związanych z utrudnieniami wynikłymi w trakcie realizacji zadania - w przypadku wystąpienia utrudnień - ich likwidacja ( demontaż (oraz wykonania robót odtworzeniowych po likwidacji utrudnień ) w tym urządzeń kolidujących z przedmiotem umowy ), roboty porządkowe, wywóz gruzu, gałęzi, karpin, dłużyc oraz innych materiałów pochodzących z placu budowy wraz z ich utylizacją, wycinka krzewów i drzew, uporządkowanie obszaru objętego robotami oraz sąsiadującego z pozostałości po prowadzonych robotach, na bieżąco porządkowanie teren po wykonanych robotach , zabezpieczenia przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego poszczególnymi elementami, - wykonania robót wynikających z charakteru inwestycji : zbliżenia z istniejącą siecią i urządzeniami (w tym ogrodzeniami) oraz prace przy czynnych urządzeniach prowadzić ręcznie pod nadzorem ich właścicieli, zabezpieczyć istniejące urządzenia i sieci sąsiadujące z robotami zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci, wyprzedzająco powiadomić właścicieli sieci i właścicieli sąsiadujących nieruchomości o terminie prowadzenia robót, - wykonania przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez obowiązujące w dacie przyjęcia przedmiotu umowy normy i inne przepisy podmiotowe, - prowadzenie robót w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem terenów sąsiadujących z inwestycją, - przez cały czas realizacji inwestycji właściwe oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451122100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 2.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: 1 robotę budowlaną, o wartości łącznej co najmniej 250000,00 zł PLN (słownie PLN: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł ) której przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont drogi. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały opinię stwierdzającą, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia a także zakresu wykonywania przez niego czynności. Kierownik budowy ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi takimi jak droga klasy: lokalna i dojazdowa oraz droga wewnętrzna w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oprócz przepustów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 2.2. należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia na zasadzie formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /doświadczenie zawodowe Wykonawcy/. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5. 9. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 10. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 13. Tabela elementów scalonych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach