Przetargi.pl
„Budowa drogi w Kolesinie”

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66110 Babimost, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 512 034, , fax. 683 512 028
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3
    66110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 683 512 034, , fax. 683 512 028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi w Kolesinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa drogi w Kolesinie” - nawierzchnia wykonana z kostki betonowej grafitowej. W zakres rzeczowy zadania wchodzą: • roboty przygotowawcze, • roboty ziemne, • odwodnienie korpusu drogowego • podbudowy, • nawierzchnie, • roboty wykończeniowe, • elementy dróg i ulic, • pomiary powykonawcze i roboty pomiarowe. Parametry techniczne: - rodzaj obszaru – zabudowany, - przekrój jednojezdniowy, dwupasmowy, - prędkość projektowana Vp=30km/h, - prędkość miarodajna Vm=50km/h, - szerokość pasa drogi 4,00m, 5,00m, 5,50m - nawierzchnia dróg – kostka brukowa betonowa, - kategoria ruchu – KR3. Nawierzchnia drogi: - warstwa ścieralna – kostka betonowa fazowa – grafitowa - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 3 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm – 15 cm, - grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa – 10 cm, łączna grubość nawierzchni: 36 cm Nawierzchnia zjazdów: - warstwa ścieralna – kostka betonowa fazowa – szara - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 3 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm – 25 cm, łączna grubość nawierzchni: 36 cm Odwodnienie Wody opadowe będą odprowadzane poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych, w przyległe tereny zielone. Uwaga !!! Podane obmiary w niniejszej SIWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem pomocniczym. Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego, wykonawczego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, STWIOR i niniejszej SIWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, niniejszej SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót – będącymi załącznikami do SIWZ. 3. Inne uwagi Całość prac należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego i normami porządkowymi obowiązującymi na drogach i terenach publicznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - projekcie wykonawczym - projekcie budowlanym - przedmiarze robót - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 5. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (j. t. Dz. U. z 2016r. poz.1440 ze zm.) gwarantującej, że z drogi może korzystać każdy zgodnie z jej przeznaczeniem. Projekt został dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 6. Oferowane produkty i materiały muszą spełniać wszystkie parametry określone w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ oraz muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 883 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 7. Wszystkie wymagane parametry robót opisane w załącznikach do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. 8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp co Wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z załącznikami. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, a także oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach