Przetargi.pl
Budowa drogi ul. Zapłotnej oraz przebudowa ul. Wiejskiej w Olszowej

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi ul. Zapłotnej oraz przebudowa ul. Wiejskiej w Olszowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. budowę drogi gminnej - ul. Zapłotnej w Olszowej, położonej na działkach nr 291, 219, 213/5, 218/2, 160/4, 160/2, 216/1 i 217/3. Droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą gminną ul. Szkolna - km 0+000 a kończy na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Wiejska - km 0+646,50. Długość drogi objętej budową wynosi 646,50m. Ul. Zapłotna, na odcinku od km 0+000 do km 0+090 posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości jezdni 3,0m, z obustronnymi poboczami ziemnymi. Od km 0+090 do km 0+595 nawierzchnię gruntową nieutwardzoną, zniekształconą w przekroju podłużnym i poprzecznym, uzupełnioną miejscami kruszywem kamiennym. Od km 0+595 do km 0+646,50 posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości jezdni 3,0m, z obustronnymi poboczami ziemnymi, w złym stanie technicznym. W km 0+390, ul. Zapłotna krzyżuje się z drogą dojazdową do drogi serwisowej autostrady A-4 o nawierzchni bitumicznej. W pasie drogowym biegnie sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej oraz energetyczna linia kablowa i napowietrzna. Na całej długości ul. Zapłotnej, projektuje się jezdnię z masy asfaltobetonowej o szerokości jezdni 4,50m, na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego, z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem kamiennym o szerokości 0,50m. Konstrukcja projektowanej jezdni składa się z następujących warstw: · warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grub. 4,0cm, · warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC161W, grub. 4,0cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm, grub. 20cm, · podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 31,5 - 63mm, grub. 15cm, · warstwa odsączająca z piasku, grub. 15cm. Pobocza ziemne o szerokości 0,50m, należy utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm grubości 10cm. Za utwardzonymi kruszywem poboczami, pobocza ziemne o szerokości od 10cm do 25cm uzupełnić ziemią do poziomu utwardzenia oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. Istniejące zadrzewienie kolidujące z budowaną drogą zostanie usunięte (sześć drzew liściastych-dęby) - zgodnie z planem sytuacyjnym. Średnica drzew przewidzianych do wycinki wynosi: nr 1 - 63cm (obwód 198cm), nr 2 - 50cm (obwód 188cm), nr 3 - 44cm (obwód 138cm), nr 4 -81cm (obwód 255cm) ), nr 5 - 69cm (obwód 218cm) i nr 6 -56cm (obwód 178cm). 2. przebudowę drogi gminnej ul. Wiejskiej w Olszowej dł. 165,00 m. Ul. Wiejska rozpoczyna się za skrzyżowaniem z drogą powiatową Ujazd – Zimna Wódka - Olszowa – km 0+000 a kończy na skrzyżowaniu z drogą gminną ul. Zapłotna - km 0+165, zgodnie z planem sytuacyjnym rys nr 1 dokumentacji technicznej. Obecnie ul. Wiejska posiada nawierzchnię bitumiczną o szer. 4,0-5,0 m oraz obustronne pobocza ziemne o szerokości 1,50m. Ul. Wiejska na odcinku od km 0+000 do km 0+070 po stronie lewej, posiada chodnik z kostki betonowej 8x10x20cm o szerokości od 1,0m do 1,60m. Na tym odcinku przy krawężniku istnieje ściek z kostki betonowej 8x10x20cm o szerokości 30cm. W pasie drogowym biegnie sieć wodociągowa, kablowe i napowietrzne linie energetyczne oraz sieć kanalizacji sanitarnej. Odwodnienie dróg powierzchniowe. Projektuje się jezdnię z masy asfaltobetonowej o szerokościach jak dotychczas. Istniejące na odcinku od km 0+000 do km 0+070 po stronie lewej ul. Wiejskiej, krawężnik betonowy, ściek przykrawężnikowy i chodnik z kostki betonowej należy rozebrać. W miejscu krawężnika należy ustawić nowy krawężnik betonowy najazdowy 15x22cm, na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Przy krawężniku od strony jezdni ułożyć ściek z trzech rzędów kostki betonowej 20x10x8cm, na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z betonu c12/15, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Za krawężnikiem wykonać chodnik o szerokości 1,40m do 1,80m z kostki betonowej 20x10x8cm, ułożony na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 0-31,5mm, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Chodnik od terenu oddzielony cokołem ogrodzeń lub obrzeżem betonowym 8x30cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Na istniejącej wierzchni należy sfrezować nierówności oraz włączenia do istniejących dróg. Istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy wyrównać betonem asfaltowym AC11W (średnia grubość 4cm) do wymaganych spadków a następnie wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Istniejące w jezdni urządzenia obce (studnie kanalizacyjne, zawory wodne), należy wyregulować wysokościowo do poziomu nowej nawierzchni bitumicznej. Przed ułożeniem warstw bitumicznych, poprzednią warstwę należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Istniejące wjazdy do posesji z kostki betonowej należy przełożyć, dostosowując wysokościowo do poziomu nowej jezdni. Pobocza ziemne o szerokości od 30cm do 50cm, należy utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm grubości 10cm. Za utwardzonymi kruszywem poboczami, pobocza ziemne o szerokości od 10cm do 25cm uzupełnić ziemią do poziomu utwardzenia oraz wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić. Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, pomiar geodezyjny powykonawczy- mapa z potwierdzeniem przyjęcia do zasobów geodezyjnych i kartograficznych itp.) w celu przedłożenia do Nadzoru Budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót. Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów Szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia zostanie opracowany na podstawie tabeli elementów scalonych i przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy celem akceptacji przez Zamawiającego i stanowił będzie załącznik do zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje określonych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w oryginale 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty , w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach