Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2018-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi ul. Jagiellonów wraz z odwodnieniem – I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi ul. Jagiellonów wraz z odwodnieniem – I etap. 1.1 Zakres robót w szczególności obejmuje: - roboty ziemne, - kanalizacja deszczowa, - kanalizacja teletechniczna, - krawężniki i obrzeża na ławie betonowej, - jezdnia z masy bitumicznej, - chodniki i zjazdy z kostki brukowej betonowej, - oznakowanie pionowe i poziome, - zieleń. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz., - wykonanie dokumentacji powykonawczą w 3 egz, 1.2 Do obowiązków wykonawcy należą również wszelkie czynności wynikające z decyzji pozwolenia na budowę związane z użytkowaniem obiektu, tj.: - zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowalnego o zakończeniu budowy i uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, z uwzględnieniem, nie później niż w terminie wykonania zamówienia, o którym mowa ust. IV pkt 1 lit. b) SIWZ lub, - uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie z uwzględnieniem, nie później niż w terminie wykonania zamówienia, o którym mowa ust. IV pkt 1 lit. b) SIWZ. 1.3 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa), stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ), zawierający: opinię geotechniczną, aneks do opinii geotechnicznej, projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót – etap II. UWAGA!. Zamawiający dołącza całą dokumentację projektową, obejmującą trzy etapy. Natomiast przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu II, który został tak określony i opisany w dokumentacji projektowej – ZAŁĄCZNIK A. UWAGA! - Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców wraz z OFERTĄ – załącznik nr 1: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga: a)Treść i zakres wymaganego oświadczenia zamawiający przekazuje na: - ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. b)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. c)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a)Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi na dz. nr 374, obręb Lubiatów
Dodano: 2024-07-28 - Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
Dodano: 2024-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1235D w miejscowości Chróstnik w zakresie budowy chodnika.
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja drogi powiatowej 2510D w m. Pilchowice o dł. 2,130 oraz drogi powiatowej nr 2520D na odc. Wleń-Łupki-Klecza o długości 1,150 km
Dodano: 2024-06-21 - Budowa chodnika na DK5 w Strzegomiu
Dodano: 2024-06-18 - Przebudowa (modernizacja) drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzyca na terenie Gminy Lubin.
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ul. Dębowej w miejscowości Długołęka, gm. Długołęka
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
Dodano: 2024-06-10 - Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
Dodano: 2024-06-04