Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Żabikowo gm. Szumowo - odcinek 1

Nadleśnictwo Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 165 494 , fax. 862 164 027
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łomża
    ul. Nowogrodzka 60
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 165 494, fax. 862 164 027
    REGON: 45001797000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl//bip/dg/rdlp_bialystok/nzdl_lomza/zamówienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Żabikowo gm. Szumowo - odcinek 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Żabikowo gm. Szumowo – odcinek 1” na działkach o nr geod.: 110/4, 484, 106/2, 107/2, 486, 482 ( obręb Głębocz Wielki, gmina Szumowo, powiat Zambrowski). Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Żabikowo gm. Szumowo. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dokonanie przebudowy istniejącej drogi leśnej, gruntowej zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostwo Powiatowe w Zambrowie. Zakres zamówienia obejmuje: Objęta opracowaniem „odcinek 1” drogi leśnej ma długość L= 1000,00 m. Drogę zaprojektowano po istniejącym śladzie dotychczasowej drogi. Trasę wyznaczono na podstawie mapy sytuacyjno– wysokościowej oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. Załamania trasy opisano i oznaczono odpowiednio od W1 do W8. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych rysunkach "Plan Zagospodarowania Terenu". Niweletę drogi wynieść ponad istniejący teren, dowiązać do istniejących rzędnych w miarę możliwości starać się zachować minimalne spadki drogi dla spływu wód opadowych. Projektowane spadki podłużne wahają sie od 0,215% do 4,64%. Roboty ziemne polegać będą na zebraniu warstwy humusu zgodnie z badaniami gruntu z miejsc poza istniejąca drogą leśną, ze zjazdów, skrzyżowań, z całej powierzchni mijanek, składnic oraz z rowów oraz wykonaniu wykopów i nasypów, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości przebudowywanej drogi leśnej przyjęto następujące wykonanie robót przygotowawczych: -mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz korytowanie, profilowanie istniejącej nawierzchni, -usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod projektowaną nawierzchnię. Odwodnienie: Wody opadowe z powierzchni drogi odprowadzane będą powierzchniowo do zaprojektowanego obkopania drogi. Konstrukcja jezdni: - 12 cm – kruszywo łamanego C50/30,stabilizowane mechanicznie 0-31,50, Podbudowa zasadnicza: - 18 cm – kruszywo łamane stabilizowane , C50/30mechanicznie 0-63 mm, Warstwa odsączająca: - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie 0-31,50 mm. według obliczeń, min 10 cm. Pobocza: Jak konstrukcja jezdni: - kruszywo łamane C50/30 ,stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0-31,50mm, - kruszywo łamane C50/30 stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0-63 mm, Roboty przygotowawcze: Na całej długości przedmiotowej inwestycji, w obrębie korony drogi konieczne będzie zebranie istniejącej warstwy gruntu organicznego, zgodnie z badaniami gruntu . Należy wykarczować mechanicznie pnie kolidujące z pracami drogowymi i odwieść je poza zakres robót. Roboty ziemne: Roboty ziemne związane są z wykonaniem wykopów pod projektowaną konstrukcję nawierzchni oraz wykonanie obkopania jezdni oraz nasypów polegających na warstwie odsączającej. Podłoże powinno się charakteryzować wskaźnikiem zagęszczenia 1,00 i wtórnym modułem odkształcenia nie mniejszym niż 120 MPa. Roboty nawierzchniowe wykonać należy zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi. Warstwy konstrukcyjne zagęszczać do wymaganego wskaźnika zagęszczenia w warunkach wilgotności optymalnej. Rozwiązanie wysokościowe: Rozwiązanie wysokościowe projektowanej drogi zostało przedstawione na profilu podłużnym poprzez podanie projektowanych rzędnych wysokościowych oraz pokazanie projektowanych spadków podłużnych. Spadki podłużne wahają się od 0,215 % do 4,64 %. Mijanki: W celu wymienienia się pojazdów na drodze jednopasmowej zastosowano mijanki o szerokości jezdni 3,0 m i długości 23 m w odstępach do 300 m. Dokładne parametry techniczne mijanek określono na rysunkach konstrukcyjnych mijanek. Zjazdy: Zjazdy z drogi przeciwpożarowej na drogi leśne zaprojektowano o szerokości 3,50 m i długościach 8-14 metrów. Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdów drogi przeciwpożarowej wyokrąglono łukami o promieniach R = 8-15 m. Zjazdy o osiach przecięcia z osią drogi zbliżonych do 90 stopni wyokrąglono łukami o R-8-11 m. Wymagania przeciwpożarowe: Projektowana droga leśna posiada następujące parametry techniczne: - jezdnia szerokości 3,50 m - nawierzchnia utwardzona o nośności co najmniej 100 kN, - promienie na zjazdach 11m przy kącie przycięcia osi zbliżonym do 90o - odstęp między koronami drzew co najmniej 6m zachowany do wysokości 4 m od nawierzchni jezdni, - mijanki o szerokości 3 m i długości 23 m położone w odległościach do 300 m od siebie z zapewnieniem ich wzajemnej widoczności. Konstrukcja jezdni: - 12 cm – kruszywo łamanego C50/30,stabilizowane mechanicznie 0-31,50, Podbudowa zasadnicza: - 18 cm – kruszywo łamane stabilizowane , C50/30mechanicznie 0-63 mm, Warstwa odsączająca: - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie 0-31,50 mm. według obliczeń, min 10 cm. Pobocza(jak konstrukcja jezdni): - kruszywo łamane C50/30 ,stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0-31,50mm, - kruszywo łamane C50/30 stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0-63 mm, UWAGI KOŃCOWE. Niniejsze opracowanie jest rozwiązaniem projektowym branży drogowej i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy oraz modernizacji infrastruktury podziemnej. W pobliżu uzbrojenia niezidentyfikowanego jak i uzbrojenia istniejącej sieci teletechnicznej zachować szczególna ostrożność prowadząc pracę pod ciągłym nadzorem. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone (Is=0,97). Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normąPN-S-02205 „Drogi samochodowe, roboty ziemne, wymagania i badania” .Prace szczegółowo nie opisane wykonywać zgodnie z wiedzą inżynierską i wytycznymi budowy dróg oraz wg. PN-81/B-03020, PN-68/B-06050 oraz PN-B-02480.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111290-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Szczegóły dotyczące wadium są zawarte w rozdziale 11 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach