Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej przeciwpożarowej nr 25 w Nadleśnictwie Lubniewice - etap I

Nadleśnictwo Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 34
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7557504 do 06 , fax. 095 7557044
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubniewice
    ul. Jana Pawła II 34 34
    69-210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 095 7557504 do 06, fax. 095 7557044
    REGON: 21004416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej przeciwpożarowej nr 25 w Nadleśnictwie Lubniewice - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi leśnej przeciwpożarowej nr 25 w Nadleśnictwie Lubniewice - etap I wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 8 ), opisem technicznym ( załącznik nr 9 ) oraz załącznikami graficznymi (załączniki nr 9.1-14). Przetargiem objęty jest fragment drogi nazywany w projekcie Etap I od km 0+000,00 do km 2+446,85.Termin realizacji zamówienia: 30.06.2012, przy czym zamówienie podzielone zostało na dwie części: - pierwsza część z realizacją do 31.12.2011r. w skład której wchodzą (pozycje wg kosztorysu): I. 1-3. Roboty przygotowawcze II.4-10. Roboty ziemne III.11-14. Podbudowy IV.15. Nawierzchnie - druga część z terminem realizacji do 30.06.2012r. w skład której wchodzą (pozycje wg kosztorysu): IV.16. Nawierzchnie V.17-23. Roboty wykończeniowe Po wykonaniu pierwszej części nastąpi odbiór częściowy z rozliczeniem wykonanych prac oraz wypłaceniem wynagrodzenia w wysokości 60% całkowitej wartości zamówienia ustalonego w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy - pozostała część stanowić będzie formę zabezpieczenia dalszej realizacji umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wykonania i rozliczenia drugiej części zamówienia (pozycje IV.16 i V wg kosztorysu) w terminie do 31.12.2011r. Za wykonanie drugiej części zamówienia Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości 20% całkowitej wartości zamówienia ustalonego w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy. Pozostałe 20% wynagrodzenia zostanie wypłacone po końcowym odbiorze i przekazaniu przez Wykonawcę wymaganych dokumentów (atestów, badań itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15000 PLN ( słownie: piętnaście tysięcy PLN ). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-07-14 do godz. 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach