Nadleśnictwo Połczyn ogłasza przetarg
- Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, ul. 15 Grudnia 12
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3662230 , fax. 094 3662230
- Data zamieszczenia: 2013-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Połczyn
ul. 15 Grudnia 12 12
78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3662230, fax. 094 3662230
REGON: 33004428100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Połczyn
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej nr 8 w Leśnictwie Ogrodno - budowa odcinka nr 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie odcinka nr 3 od km 0+00 do km 1+205,10 mb drogi leśnej nr 8 w leśnictwie Ogrodno Stan istniejący: Trasa drogi przebiega w istniejącym pasie ograniczonym drzewostanem, na terenie Nadleśnictwa Połczyn. Odcinek nr 3 znajduje się na działkach ewidencyjnych gm. Połczyn - Zdrój, obręb ewidencyjny 55 - Połczyńska o następujących numerach: 159/1, 160, 161/1 Odcinek 3 zaczyna się dowiązaniem do granicy działki nr 3, a kończy dowiązaniem do granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej DW nr 163. Droga posiada w swoim śladzie szerokość zmienną w granicach 3,00 m. Jest zadarniona, skoleinowana, nierówna z poboczami wyniesionymi, zadarnionymi. W ciągu drogi leśnej lokalnie występują rowy jednostronne lub obustronne w stanie kwalifikującym je do przebudowy. W związku ze złym stanem drogi oraz brakiem odpowiedniego odwodnienia spływ wód opadowych jest utrudniony co sprzyja powstawania zastoisk wodnych i złemu odwodnienia korpusu drogi. Wzdłuż drogi zlokalizowane są liczne przepusty częściowo do wymiany. Droga leży w terenie zróżnicowanym, równinnym lub pagórkowatym ze zmiennym nachyleniem podłużnym. Istniejący pas drogowy jest wąski, jego szerokość nie pozwala na poprawne przeprowadzenie geometrii drogi z uwagi na parametry techniczne dróg pożarowych. W ciągu drogi leśnej zlokalizowane są zjazdy i skrzyżowania z innymi drogami. Brak jest mijanek i składnic na drewno. Teren drogi leśnej jak i jej okolica jest ogólnie podmokły i z uwagi na zalegające grunty może mieć istotny wpływ na odpływ wód opadowych. Długość całkowita drogi wynosi 4 558,8 m. Spadki podłużne istniejącego terenu wahają się od 0,150% do 10,900% zmiennie na całej długości drogi. Brak mijanek, zjazdów i skrzyżowań o nawierzchni utwardzonej oraz częściowo nie zachowany warunek minimalnej skrajni drogowej pomiędzy koronami drzew powoduje utrudnienia w ruchu pojazdów. Ogólnie droga wymaga kompleksowej odbudowy z dostosowaniem do obowiązujących przepisów. Parametry techniczne projektowanej drogi: prędkość projektowa Vmax = 30 km/h, obciążenie ruchem KR2 - 120 kN, ładowność 28 Mg, nacisk osi z ładunkiem 69 - 190 kN, szerokość korony drogi 5,00 m, szerokość jezdni 3,50 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0%, szerokość zjazdów leśnych 3,00 m, promienie wyokrąglające na zjazdach leśnych 6,00 m, szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m, promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 11,00 m, mijanki szerokość 2,50 m, długości 23,00 m ze skosami wjazdowymi 1:8. Plan sytuacyjny/geometria korpusu drogi Objęta opracowaniem droga leśna nr 8 ma długość L=4 558,8 m (odcinek 1 = 2 230,70m, 2 = 1 123,00 m, 3 = 1 205,10m). Drogę zaprojektowano po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując nieznacznych korekt w miejscach załamań osi trasy oraz występowania łuków poziomych. Trasę wyznaczono na podstawie mapy do celów projektowych oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. W ciągu drogi leśnej zaprojektowano poszerzenia jezdnia na łukach poziomych o parametrach według tabeli na rys. nr 3 Przekroje normalne. Zaprojektowano proste przejściowe przed łukami poziomymi długości 25 m. Załamania trasy opisano w układzie współrzędnych i oznaczono odpowiednio dla odcinka 1 od W1 do W34. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, zjazdy, mijanki o parametrach jak wyżej. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych planach sytuacyjnych. Roboty ziemne związane z modernizacją polegać będą na zebraniu warstwy humusu, oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości projektowanej drogi przyjęto następujące wykonanie robót przygotowawczych: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod projektowaną nawierzchnię. Profil podłużny drogi/ rozwiązania wysokościowe Niweletę sporządzono o pomiary własne wykonane w terenie. Niweletę nawiązano do istniejącego poziomu terenu unosząc ją ponad istniejący teren. Projektowane spadki podłużne wąchają się w granicach od 0,15% do 10,0% . Konstrukcja nawierzchni: ODCINEK NR 3: Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi /zjazdów/skrzyżowań/mijanek/ o następujących warstwach: warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm gr. 10 cm, warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm gr. 20 cm, Grubość całkowita konstrukcji = 30 cm Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z pospółki gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwa humusu 10 cm (materiał pozyskany ze zdjęcia humusu). UWAGA: Do wykonania nasypów zastosować materiał z wykopów. Dobór warstw konstrukcyjnych dokonano na podstawie założeń z Inwestorem. Materiał z wykopów oprócz wykorzystania w nasypach zastosować do zasypania miejsc po karpach. Materiał ze zdjęcia humusu wykorzystać przy humusowaniu skarp i nasypów grubości 10 cm. Pozostały rozplantować poza pasem drogowym. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Odwodnienie: Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, skrzyżowań, mijanek, składnic. Wody opadowe odprowadzone z jezdni, zjazdów, skrzyżowań, mijanek zostaną przez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanych rowów przydrożnych prostokątnych szerokości zmiennej (zależna od istniejącego terenu) o głębokości min. 40 cm od rzędnej terenu z dnem rowu szerokości 40 cm. Dodatkowo zaprojektowano przepust ? 600 mm rur PEHD ze ściankami czołowymi obłożonymi kamieniem na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Szczecinek Nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0033 0540 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Należy dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie pieniądza musi się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia 20.09.2013 r. godz. 8:00 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, musi być wniesione w imieniu konsorcjum. Zamawiający zwróci wadium z zastrzeżeniem jak w pkt 14.1.6. i z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi na odcinku ul. Pomorska w Gryficach (od drogi powiatowej 3204Z) do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 105 (Borzyszewo)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w ul. Wojska Polskiego w Goleniowie I etap (do ul. 11 Listopada)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łubowo
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2234Z na odcinku od miejscowości Konotop a skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 2233Z
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi Barzowice - Sulimice o długości 0,78 km
Dodano: 2016-07-07 - Budowa drogi gminnej ul. Osiedle Robotnicze w Golczewie łączącej ul. Szkolną z drogą wojewódzką nr 106
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Golenice oraz Kierzków
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi leśnej nr 45-56 w leśnictwie Borzęcino - etap I
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1409Z Warnice - Stare Łysogórki w m. Witnica
Dodano: 2016-06-30