Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej nr 18 na terenie Leśnictwa Jeleniów

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, Wola Łagowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 30 740 23 , fax. 041 30 74 760
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów
    Wola Łagowska 118
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 30 740 23, fax. 041 30 74 760
    REGON: 29002006400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lagow.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej nr 18 na terenie Leśnictwa Jeleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest „Budowa drogi leśnej nr 18 na terenie Leśnictwa Jeleniów”. Droga będąca przedmiotem projektu jest drogą wewnętrzną leśną, służącą do celów leśnych i przeciwpożarowych. W zakres zamówienia wchodzi: wykonanie jezdni, mijanek, zjazdów, składnic o nawierzchni tłuczniowej, wykonanie przebudowy zjazdu na drogę powiatową, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wykonanie odwodnienia w postaci rowów otwartych, wykonanie przepustów pod drogą i zjazdami. Całkowita długość drogi wynosi 2 290,83 m. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa drogi leśnej nr 18 na terenie Leśnictwa Jeleniów”. Roboty budowlane należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez firmę: PIOTR KONKA, Obsługa Inwestycji Budowlanych, pl. Wolnica 4/32, 31-060 Kraków. Droga będąca przedmiotem zamówienia jest drogą wewnętrzną leśną, służącą do celów leśnych i przeciwpożarowych. W zakresie robót wchodzi: - wykonanie jezdni, mijanek, zjazdów, składnic o nawierzchni tłuczniowej; - wykonanie przebudowy zjazdu na drogę powiatową, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - wykonanie odwodnienia w postaci rowów otwartych; - wykonanie przepustów pod drogą i zjazdami. Budowa drogi ma zapewnić swobodną komunikację oraz składowanie i transport drewna. 3.2. Początek projektowanej drogi leśnej (km 0+000,00) zaczyna się na krawędzi drogi powiatowej nr 0707T. Koniec w km 2+290,83 na krawędzi składnicy z pętlą do zawracania. Oś drogi w projekcie składa się z odcinków prostych i łuków poziomych o spadku poprzecznym daszkowym. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 3,50 m. Ze względu na występujące promienie R≥250m na łukach poziomych nie występuje w projekcie lokalne poszerzenie na łukach. Zaprojektowano również pobocza z kruszywa po obu stronach jezdni o szerokości 0,75 m oraz opaski gruntowe o szerokości 0,25 m. Nachylenie poprzeczne jezdni dwustronne (daszkowe) o wartości 3% w kierunku rowów odwadniających ze względu na występujące łuki poziome o promieniu R≥300 m na projektowanym odcinku nie wystąpi zmiana nachylenia jezdni (z dwuspadowego na jednospadowy). Wzdłuż drogi przewidziano wykonanie zjazdów krótkich oraz długich o nawierzchni tłuczniowej. Koniec zjazdów należy dopasować i dowiązać do istniejącego terenu. Projekt obejmuje również wykonanie mijanek o nawierzchni tłuczniowej, których szerokość wynosi 3,0 m, długość 23 m natomiast skosy najazdowe 1:7. Mijanki projektowane w km 0+139,75; km 0+423,68; km 0+594,78 (mijanka w ramach składnicy); km 0+819,32; km 1+140,24; km 1+320,24; km 1+504,92 (mijanka w ramach składnicy); km 1+772,68; km 2+044,50. Zaprojektowano składnice w km 0+597,78; km 1+500,42 których szerokość wynosi 12 m, a długość 50 m. Składnica w km 2+271,83 zaprojektowano o promieniu 11 m. Jest to składnica wraz z nawrotką do nawracania. Wzdłuż drogi zaprojektowano rowy otwarte. Przepusty realizowane pod zjazdami i drogą. Zaprojektowano wykonanie szlabanu w km 0+015,00 o długości 4,00 m. 3.3. Parametry techniczne projektowanej drogi - długość drogi ok. 2,291 km - prędkość projektowa 30 km/h, - szerokość jezdni 3,50 m, - szerokość poboczy 2x0,75 m, - szerokość opaski gruntowej oporującej 2x0,25 m, - spadki podłużne projektowanej niwelety drogi dobrano w granicach 0,30 % do 11,38 %, - przekrój dwuspadowy o spadkach 3 %, - spadki poprzeczne poboczy 6 %, - kategoria ruchu jak dla KR1. Konstrukcja nawierzchni jezdni, mijanek, składnic, zjazdów: Od km 0+013,55 do km 2+290,73: • warstwa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm zamiałowanego kruszywem 0-4 mm stabilizowanego mechanicznie, gr. po zagęszczeniu 9 cm; • warstwa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm stabilizowanego mechanicznie, gr. po zagęszczeniu 18 cm; • warstwa seperacyjno-wzmacniająca grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym Rm=2,50 MPa; Od km 0+000,00 do km 0+013,55: • kostka brukowa betonowa szara; gr. 8 cm; • podsypka cementowo piaskowa w stosunku 1:4; gr. 3 cm; • warstwa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, gr. po zagęszczeniu 9 cm; • warstwa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm stabilizowanego mechanicznie, gr. po zagęszczeniu 18 cm; Konstrukcja nawierzchni poboczy: warstwa z kruszywa niesortowanego o grubości 9 cm po zagęszczeniu. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki (dokumentacja projektowa): - Załącznik nr 9 do SIWZ – Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy) - Załącznik nr 10 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 11 do SIWZ – Przedmiar Robót Do przedmiotu zamówienia należy również obsługa geodezyjna przez uprawnionego geodetę obejmująca: wytyczenie przedmiotu zamówienia w terenie (w szczególności głównych osi drogi, zjazdów, mijanek, charakterystycznych punktów objętych dokumentacją oraz stałych punktów wysokościowych – reperów), sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, rozliczenie powierzchni, na której realizowano roboty budowlane wg działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenia zmian wg kategorii użytkowania gruntów oraz pomiary dróg, mijanek, zjazdów i podłoża. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza powinna być sporządzona również w wersji elektronicznej (shp*) z podziałem powierzchni na działki i obliczeniem powierzchni na poszczególnych działkach. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w Powiatowym Ośrodku Geodezji i Kartografii we właściwym Starostwie Powiatowym, Wykonawca przedłoży przed technicznym odbiorem robót (zgodnie z zapisami przyjętymi we wzorze umowy umowy), a inwentaryzację przyjętą do zasobów powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii w dniu zakończenia przedmiotu umowy. 3.11. W ramach przedmiotu umowy strony określają następujące etapy jego realizacji będące przedmiotem odbiorów częściowych (lit. a), b) i c)), oraz końcowego (lit. d)): a) etap I – odbiór częściowy - wykonanie przewidzianych w harmonogramie prac, o wartości netto co najmniej 50% kwoty przewidzianej do rozliczenia w 2020 roku – I odbiór częściowy nie później niż do 30 czerwca 2020 roku, b) etap II – odbiór częściowy - wykonanie wszystkich prac przewidzianych w harmonogramie do wykonania w 2020 roku – II odbiór częściowy nie później niż do 30 września 2020 roku,, c) etap III – odbiór częściowy - wykonanie przewidzianych w harmonogramie prac, o wartości netto co najmniej 50% kwoty przewidzianej do rozliczenia w 2021 roku – III odbiór częściowy nie później niż do 31 maja 2021 roku, d) etap IV – odbiór końcowy robót budowlanych - zakończenie robót budowlanych w terminie do dnia 30 lipca 2021 roku, - odbiór końcowy przedmiotu umowy - zakończenie realizacji przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty zakończenia robót budowlanych, tj. do dnia 30 sierpnia 2021 rok. Etapy I i II przewidziane są do wykonania w roku 2020 z zastrzeżeniem że w 2020 roku Zamawiający dysponuje budżetem na poziomie 990 000,00 PLN brutto i do takiej kwoty będą odbywać się płatności dla Wykonawcy, a etapy III i IV przewidziane są do wykonania w roku 2021. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, w tym wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego protokołu odbioru oraz rękojmi za wady na okres minimum równy udzielonej gwarancji. Oznacza to, że jeśli wykonawca zgodnie z zapisami SIWZ (szczególnie celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryteriów oceny ofert) udzieli gwarancji na okres dłuższy jak 60 miesięcy to także udziela rękojmi za wady na taki sam okres jak okres udzielanej gwarancji. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga aby osobami, o których mowa w pkt 3.22 byli wszyscy pracownicy fizyczni bezpośrednio związani z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium na zasadach określonych w art. 45 ust. 3 Pzp. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 58 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank: BGŻ S.A. o/Kielce Nr rachunku: 52 2030 0045 1110 0000 0027 6880 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium w postępowaniu na zadanie pn. „Budowa drogi leśnej nr 18 na terenie Leśnictwa Jeleniów” (znak sprawy: NZ.270.80.2019). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w postaci nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego – pokój nr 4a, tj. w Nadleśnictwie Łagów, Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, przed upływem terminu składania ofert. Z treści wadium powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznik nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej mogą złożyć razem z ofertą. 2) wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) dowód wniesienia wadium, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów, o których mowa w pkt 5.3.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 7) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach