Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Różańsko ogłasza przetarg
- Adres: 74-311 Różańsko, Różańsko 75A
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7601814 , fax. 095 7601814
- Data zamieszczenia: 2016-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Różańsko
Różańsko 75A 75A
74-311 Różańsko, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7601814, fax. 095 7601814
REGON: 21023828800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rozansko.szczecin.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Chłopowo, gmina Myślibórz, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 268/1 obręb Chłopowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Chłopowo, gmina Myślibórz, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 268/1 obręb Chłopowo - CPV 45233226-9, 45112000-5, 45111200-0, 45233120-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Budowlano-Wykonawczy stanowiący załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Przedmiar Robót stanowiący załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332266
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na zadanie w formach dopuszczonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.): Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Wadium może być wniesione wedle wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 j.t. ze zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział w Myśliborzu, k-to Nr 13 20300045 11100000 01264460, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wniesione w innych formach niż pieniądz, należy deponować w kasie, w siedzibie Zamawiającego. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.06.2016r., do godz. 09:45. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości robót
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_rozansko/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną