Przetargi.pl
budowa drogi łączącej ulice Przedwiośnie i Pogodną w Stargardzie - etap I.

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa drogi łączącej ulice Przedwiośnie i Pogodną w Stargardzie - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa przedmiotu zamówienia - budowę drogi łączącej ulice Przedwiośnie i Pogodną w Stargardzie - etap I. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową drogi łączącej ulice Przedwiośnie i Pogodną w Stargardzie - etap I., a w tym m.in: a) budowy jezdni, b) usunięcia kolizji z linią energetyczną, c) budowy oświetlenia ulicznego, d) odwodnienia jezdni, e) zieleń (wycinki, trawniki); oraz: f) wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia (dzieła) nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze) - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego]; g) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp., ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. 3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia : a) ~ 250 mb jezdni o szer. 7 m kategoria ruchu KR3 o nawierzchni mineralno-bitumicznej, b) sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV o średnicy fi 250 ÷ 110 - łącznej długości 250 mb, c) przełożenie sieci wodociągowe fi 160 PE o długości 200 mb, d) oświetlenie uliczne - 9 szt. słupów oświetleniowych wraz z kablami energetycznymi, e) usunięcie kolizji linii SN 15 kV, ułożenie kabla XRUHAKXS 1x120/50mm? 12/20kV - 774 m f) humusowanie i obsianie trawą poboczy - ok. 1000 m2 4. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Załączona dokumentacja opisuje większe zadanie inwestycyjne jakim jest budowa drogi łączącej ul. Przedwiośnie z ul. Jesienną oraz z przyległymi parkingami. Należy przyjmować jedynie treści odnoszące się do zakresu obejmującego niniejsze zamówienie - odcinek drogi od ul. Przedwiośnie do ul. Pogodnej - bez parkingu, chodnika i ścieżki rowerowej. 5. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na zasadach art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości wykraczającej poza przedmiot zamówienia określony w cz. I, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego ustalonego zgodnie z art. 32 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu robót tego samego rodzaju, co objęte niniejszym zamówieniem przedmiotowym. 6. Zamówienia dodatkowe W przypadku robót dodatkowych, wykraczających poza zakres określony przedmiotem zamówienia (pkt 2) ich udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego może nastąpić jedynie na zasadach i warunkach art. 67 ust. 1 pkt. 5. ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; potwierdzeniem spełniania powyższych warunków są następujące dokumenty: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zawarte w załączniku nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dysponują i wykażą osobę która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej oraz trzyletnie doświadczenie w tym zakresie. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie dokumentu stwierdzającego posiadanie żądanych uprawnień oraz życiorys zawodowy. 3) wykażą zrealizowanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda, w ramach których wykonano nawierzchnie mineralno-bitumiczne o powierzchni min. 2000 m? - w każdej z robót. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca, daty i szacunkowej wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców). Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne Ocena spełnienia wymaganych warunków określonych w specyfikacji iwz będzie dokonywana przez zamawiającego na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA PRZETARGOWA (wzór formularza ofertowego określa zał. nr 1) 2. OŚWIADCZENIE zgodnie z załącznikiem nr 2. 3. Kosztorys ofertowy - wypełnione przedmiary robót (kosztorysy ślepe) [ patrz też instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej wg załącznika nr 4]. 4. Podstawowe informacje o firmie, a w nich m.in.: ile lat firma istnieje; profil i skala działalności, osiągnięcia itp.; - [dokument nie obowiązkowy] 5. Wykaz części zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - w formie oświadczenia. 6. Imię i nazwisko osoby która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą zgodnie z ustawą Prawo Budowlanej właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi. Należy przedłożyć dokument stwierdzający posiadanie żądanych uprawnień budowlanych oraz życiorys zawodowy wykazujący min. trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykazanie zrealizowania (zakończenia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (zamieszczeniem ogłoszenia w Biuletynie zamówień Publicznych), co najmniej dwóch robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda, w ramach których wykonano nawierzchnie mineralno-bitumiczne o powierzchni min. 2000 m? - w każdej z robót. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca, daty i szacunkowej wartości (wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców. Jeżeli dokumenty referencyjne (lub oświadczenia) poprzednich zleceniodawców nie określają wartości robót lub ich zakresu należy dodatkowo przedłożyć inne dokumenty z których wynikać będzie wartość i zakres zamówienia (np. wyciąg z umowy, protokół odbioru itp.) 9. Każda strona oferty winna być ponumerowana i podpisana [Parafowaniu i numerowaniu podlegają jedynie strony zawierające treść]. Należy załączyć oświadczenie, że oferta zawiera ponumerowanych stron ...... Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych i podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorstwa (zgodnie z odpisem potwierdzającym zarejestrowanie działalności gospodarczej ). Wykonawca winien ustosunkować się do wszystkich powyższych wymagań (z zastrzeżeniem pkt. 4). Szczegółowe informacje określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach