Gmina Pątnów ogłasza przetarg
- Adres: 98335 Pątnów,
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 865 220 , fax. 438 865 250
- Data zamieszczenia: 2017-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
98335 Pątnów, woj. łódzkie
tel. 438 865 220, fax. 438 865 250
REGON: 73093471400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej Załęcze Małe – Zamłynie – Stara Wieś - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi (inwestycja liniowa - droga gminna) zlokalizowanej w miejscowości Załęcze Małe – Zamłynie – Stara Wieś gm. Pątnów powiat Wieluński, woj. Łódzkie Zakres prac ma obejmować: -Roboty ziemne (wykopy i nasypy) -Roboty przygotowawcze (zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych i energetycznych -Roboty konstrukcyjne drogowe (konstrukcja nawierzchni jezdni) -Roboty kanalizacyjne odwodnieniowe (rów kryty) W wyniku wykonania planowanych robót drogi gminne będą posiadać całym odcinkiem nawierzchnię asfaltową z mijankami. Przebieg drogi wysokościowo dostosowano do stanu istniejącego projektując drogę tak, by nie utrudniać mieszkańcom wjazdów i wyjazdów z posesji. -suma długości projektowanych dróg 1961 m, -szerokość jezdni 3,50 -6,50 m, - kategoria obciążenia KR1, -szerokość pobocza 0,75 m, -zatoki autobusowe- 2 sztuki, - mijanki - 9 sztuk, - spadek poprzeczny jezdni jednostronny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3.Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Budowa drogi gminnej Załęcze Małe – Zamłynie – Stara Wieś“. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1)gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 2)okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1)poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 2)poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego określenia przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1. Oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP 63/19 roboty budowlane w zakresie konstrukcji dla zadania „Utworzenie pododdziału Geriatrii na bazie Oddziału Chorób Wewnętrznych jako element poprawy jakości usług medycznych dla osób starszych WSSz im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi”
Dodano: 2019-10-16 - ZP 48/19 roboty budowlane w zakresie konstrukcji dla zadania „Utworzenie pododdziału Geriatrii na bazie Oddziału Chorób Wewnętrznych jako element poprawy jakości usług medycznych dla osób starszych WSSz im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi”
Dodano: 2019-08-27 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Piotrkowskiej w Opocznie – etap I – konstrukcje- dokończenie
Dodano: 2019-04-04 - Przebudowa dachu oraz wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych wraz z osuszeniem budynku przy ul. Północnej 1/3 w Łodzi
Dodano: 2019-02-25 - Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o pomieszczenia socjalne w miejscowości Szczudłów
Dodano: 2018-11-28 - „Kompleksowa przebudowa i remont kamienicy wraz z odbudową oficyny poprzecznej oraz zmianą sposobu użytkowania budynków: frontowego, oficyny prawej i oficyny poprzecznej, rozbiórką lewej oficyny wraz z elementami zabezpieczającymi oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Zielonej 6 w Łodzi"
Dodano: 2018-09-07 - „Przebudowa dachu, wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych wraz z osuszeniem piwnicy i parteru – klatka A pod względem p.poż. budynku przy ul. Północnej 1/3 w Łodzi”
Dodano: 2018-08-14 - „Przebudowa – przeprowadzenie prac remontowych – wymiana stropu poddasza w skrzydle zachodnim budynku szkoły”
Dodano: 2018-03-08 - Wykonanie płyty żelbetowej w piwnicy, wymiana stropów nad piwnicą i parterem oraz zabezpieczeń w budynku prawej oficyny przy ul. Zielonej 6 w Łodzi
Dodano: 2017-11-03 - Wykonanie płyty żelbetowej w piwnicy, wymiana stropów nad piwnicą i parterem oraz zabezpieczeń w budynku prawej oficyny przy ul. Zielonej 6 w Łodzi
Dodano: 2017-10-02