Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej z odwodnieniem w m. Swarzynice gmina Trzebiechów

Urząd Gminy Trzebiechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-132 Trzebiechów, ul. Sulechowska 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3514122, 3514131 , fax. 068 3514122
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Trzebiechów
    ul. Sulechowska 2 2
    66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3514122, 3514131, fax. 068 3514122
    REGON: 00054687400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej z odwodnieniem w m. Swarzynice gmina Trzebiechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje wykonanie: Budowa drogi gminnej na odcinku 483 mb o szerokości 4,5 m polegającego na położeniu nowej nawierzchni asfaltowej wraz z ściekiem betonowym oraz budowie drogi gminnej z ciągiem pieszym i odwodnieniem na odcinku 707 mb co daje 4658 m2. Łącznie inwestycja obejmować będzie budowę 1190 mb drogi z chodnikami co stanowić będzie 6831 m2 powierzchni utwardzonej. Inwestycja realizowana będzie na działkach 306/1, 307, 308, 311. Obecnie odcinek drogi przewidziany do remontu posiada nawierzchnię asfaltową, a odcinek przewidziany do budowy nawierzchnię gruntową. W ramach remontu odcinka drogi należy wykonać: - nową nawierzchnie asfaltową 2173 m2, - ściek betonowy 443 m, - umocnienie poboczy 484 m2. W ramach budowy odcinka drogi należy wybudować: - drogę o łącznej długości 707.01 m, - ciąg pieszo jezdny o długości 372 m, - odcinek drogi z wyodrębnionym chodnikiem 343 m, - łączna powierzchnia utwardzona 4658 m2, w tym - nawierzchnia z kostki brukowej szarej 3576 m2, - nawierzchnia z kostki brukowej kolorowej 932 m2, - nawierzchnia bitumiczna asfaltowa 150 m2, - powierzchnia pobocza (teren zielony) 3440 m2 - sieć kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami ulicznymi 312,5m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej dzia1a1ności lub czynności, - posiadają niezbędną, wiedzę i doświadczenie, posiadają lub dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z mocy art. 24 ustawy, - zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 31.08.2009 r., - udzielą, co najmniej 5- letniej gwarancji na wykonane roboty, - zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach okreś1onych w załączonym projekcie umowy, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działa1ności na kwotę min. połowy wartości przedmiotowego zamówienia oszacowanego w ofercie Wykonawcy, - zobowiążą się do ubezpieczenia budowy w imieniu Własnym i Zamawiającego na kwotę min. 50.000,- zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców warunków Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty załączone i ponumerowane wg podanej kolejności: 1.1 Formularz oferty, 1.2 zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - wg załączonego wzoru, 1.3 zał. nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisaniu do ewidencji działalności gospodarczej, jeż li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo umowę regulującą współpracę tych podmiotów, 1.4 zał. nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 zał. nr 5 - aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6 zał. nr 6 - informacje okreś1ające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu) - wg załączonego wzoru, 1.7 zał. nr 7 - informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku wolne środki finansowe i/ lub zdo1ność kredytową w wysokości min. 500.000,- zł wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 1.8 zał. nr 8 - informacja na temat struktury organizacyjnej firmy i zatrudnienia pracowników, wskazanie osób z odpowiednimi uprawnieniami i należących do Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierownicze w trakcie realizacji zadania (kierownik budowy, kierownik robót branżowych), 1.9 zał. nr 9 - wykaz zrealizowanych i przekazanych do użytku w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1nosci jest krótszy - w tym okresie) robót o zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu; remont co najmniej 5- wg załączonego wzoru, 1.10 zał. nr 10 - potwierdzone listy referencyjne do robót wymienionych w zał. nr 11, że roboty zostały wykonane, należycie, 1.11 zał. nr 11 - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dziala1ności gospodarczej, 1.12 zał. nr 12 - wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia; (koparka, spycharka, ubijak spalinowy min 200kg, samochód samowyładowczy do 5t, samochód samowyładowczy 5 - 10 t, równiarka samojezdna, walec statyczny samojezdny, walec statyczny samojezdny ogumiony, ciągnik kołowy, przyczepa skrzyniowa, skraplarka do bitumu, rozkładarka mas bitumicznych, szczotka mechaniczna, sprężarka spalinowa) - wg załączonego wzoru, 1.13 zał. nr 13 - wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia z okreś1eniem zakresu rzeczowego i udziału finansowego w realizacji zamówienia - wg załączonego wzoru, 1.14 zał. nr 14 - oświadczenia Wykonawcy o cenie, odpowiedzia1nosci, znajomości, sprawdzeniu i przyjęciu zakresu robot - wg załączonego wzoru, 1.15 zał. nr 15- zaakceptowany wzór umowy, 1.16 zał. nr 16 - kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót- należy sporządzić za pomocą programu do kosztorysowania w wersji uproszczonej, 1.17 zał. Nr 17 - dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebiechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach