Gmina Ożarowice ogłasza przetarg
- Adres: 42-625 Ożarowice, Dworcowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 857 222, , fax. 322 845 024
- Data zamieszczenia: 2017-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ożarowice
Dworcowa 15
42-625 Ożarowice, woj. śląskie
tel. 322 857 222, , fax. 322 845 024
REGON: 54278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozarowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa drogi gminnej wraz z sięgaczami w miejscowości Zendek – odcinek 8: ul. Spacerowa i Grabowa” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy drogi gminnej wraz z sięgaczami w miejscowości Zendek na odcinku nr 8 – ul. Grabowa i Spacerowa (1113 mb), w tym: - Roboty przygotowawcze, - Roboty ziemne, - Odwodnienie korpusu drogowego, - Podbudowy, - Nawierzchni, - Roboty wykończeniowe, - Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - Elementy ulicy. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - Wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ; - Wykonanie innych obowiązków wynikających z umowy. 3. Przedmiot zamówienia określają: - Wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ; - Projekt budowlano-wykonawczy, w tym specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 3 do SIWZ; - Przedmiar robót. 4. Udostępnione przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną i nie stanowią podstawy do oszacowania ceny oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem odrzucenia oferty. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego – 21 8467 0001 0000 2974 2000 0012 w Banku Spółdzielczym w Świerklańcu – z dopiskiem „Wadium – budowa drogi w Zendku”. Kserokopię dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonie łazienki wraz z wc w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w SP ZOZ Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej” – powtórka II
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie klimatyzacji dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 12
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Będzinie wraz z montażem windy wewnętrznej
Dodano: 2024-07-29 - Renowacja elementów budynku starej szkoły z roku 1878, znajdującego się w ścisłej strefie zabytkowych obiektów sakralnych
Dodano: 2024-07-29 - Budowa dróg w miejscowości Glinica. Budowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glinica w Gminie Ciasna
Dodano: 2024-07-29 - Remont Osady Pasterskiej w Soblówce
Dodano: 2024-07-29 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSAiO im. Józefa Piłsudskiego w Żywcu (...)
Dodano: 2024-07-29 - Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach
Dodano: 2024-07-26 - Remont auli z wymianą instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu
Dodano: 2024-07-25 - Remont Kapliczki w Białej Wielkiej
Dodano: 2024-07-25