Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2019-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej wraz z budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej wzdłuż projektowanej drogi do terenów inwestycyjnych w południowej części Nowej Soli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w południowej części Nowej Soli (kontynuacja ul. Dolnośląskiej) w km od 1+057 do km 1+957 wraz z wykonaniem wzdłuż drogi sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: część pierwsza obejmująca budowę drogi, światłowodu oraz usunięcie kolizji jest współfinansowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, część druga obejmująca budowę pierwszego etapu sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. 3. W zakresie budowy drogi zamówienie obejmuje budowę 0,9 km nowej drogi - klasa drogi Z, szer. jezdni 7,00 m, pow. jezdni ok. 7650 m2 nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA; budowę chodników o szer. 1,5 m pow. ok. 1523 m2, nawierzchnia z kostki betonowej; budowę dwukierunkowej ścieżki rowerowej o szer. 2,5 m, pow. ok. 2310 m2, nawierzchnia bitumiczna; przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej o dł. ok. 375,00 m; budowę oświetlenia drogowego: linia kablowa o dł. 1346 m, 35 słupów z oprawami; przebudowę kolizji z siecią elektroenergetyczną, siecią telekomunikacyjną, wodociągiem, kanalizacją sanitarną; budowa trzech przejść dla pieszych w tym jednego z przejazdem dla rowerzystów (w tym jedno przejście z azylem dla pieszych); wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz pionowego; budowę skrzyżowania z drogą powiatową. 4. W zakresie budowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej zamówienie obejmuje budowę wzdłuż planowanej do wybudowania drogi publicznej sieci wodociągowej z rur PE100 o łącznej długość sieci ok. 896 m; budowę studni spustowych Φ 1000 mm – 2 szt.; budowę hydrantów nadziemne DN80 – 6 szt; budowę sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości sieci ok. 895 m (na odcinku ok. 406 m należy wybudować rurociąg tłoczny z rur PE100RCΦ200, na drugim końcu rurociągu tłocznego zlokalizowana zostanie pompownia ścieków, na dalszym odcinku przewidziano budowę kanału grawitacyjnego z rur PVC-UΦ315 o orientacyjnej długości 489 m; zasilanie pompowni ścieków sanitarnych należy wykonać poprzez linię kablową o długości ok. 575 m. Na trasie linii kablowej w miejscach skrzyżowania z drogami i ciekami wodnymi należy zabudować rury ochronne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 200.000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – nie dotyczy wniesienia wadium w pieniądzu, 4) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 103031F ul. Piłsudskiego w Słubicach
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi gminnej nr 004306 w m. Rokitno
Dodano: 2024-04-10 - Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024r.
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Słubicach - Etap I
Dodano: 2024-03-04 - Przebudowa drogi gminnej
Dodano: 2024-03-01 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2024-03-01 - Budowa, przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024 r.
Dodano: 2024-02-26 - Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie gminy Deszczno w 2023 i 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa ulic: Lubuskiej, Krupczyńskiej i Gorzowskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Karnin, Deszczno, Brzozowiec gm. Deszczno
Dodano: 2024-02-12 - Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 54/1 obręb Radowice
Dodano: 2024-02-06