Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej Wólka Szelężna -Barycz Nowa

Gmina Zwoleń ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, Plac Kochanowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6762210 , fax. 048 6762418
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zwoleń
    Plac Kochanowskiego 1 1
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 048 6762210, fax. 048 6762418
    REGON: 00052381500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej Wólka Szelężna -Barycz Nowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi gminnej Wólka Szelężna -Barycz Nowa na odcinku o długości 4 679 mb Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: -jezdni drogi-bitumicznej z betonu asfaltowego szerokości 5m -poboczy gruntowych szerokości 2x1,00 m -odwodnienia powierzchniowego z przepustami pod drogą -oznakowania pionowego Podstawowe parametry techniczne: -nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm - -nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego warstwa wiążąca gr. 4cm -górna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechaniczne-(mieszanka sortowana 0-31,5mm) gr. 8 cm -dolna warstwa podbudowy z tłucznia łamanego stabilizowanego mechaniczne-(mieszanka sortowana 0-63,5 mm) gr. 15 cm -warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu przewiduje się wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferent posiada uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraza nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga: -W przypadku gdy oferent jest spółką z o.o. powinien przedłożyć uchwałę Walnego Zgromadzenia Wspólników. -W przypadku gdy oferent jest spółką cywilną powinien przedstawić umowę spółki, -W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone zgodnie z art. 23 ust.4. -W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. 2.wykaz osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, wraz z kopią dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot oddzielnie) 4. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: minimum: -równiarka lub spycharka uniwersalna -1szt. -Walec gumowy ciężki-1szt -Walec stalowy gładki średni i ciężki-2(1+1) -układarka do mieszanki mineralno-bitumicznej elektroniczne sterowana o wydajności min. 100 t/h-1szt. -szczotka mechaniczna-1szt -skrapiarka do bitumu-1szt -walec wibracyjny mały lub zagęszczarka wibracyjna-1szt. 5.Dysponowanie wytwórnią mas bitumicznych(posiadającą certyfikat ZKP) w odległość od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni spełniającej w/w warunek. Masa bitumiczna musi spełniać obowiązujące normy jakości. 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokół odbioru (min. 2 zamówienia o zakresie i wartości zbliżonym do przedmiotu zamówienia) 7.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( warunkiem są obroty pow. 5 mln. zł za 3 lata obrotowe). 8.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi być złożona przez każdy podmiot oddzielnie) 9.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, informacja ma potwierdzać spełnienie warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na 100% wartości zamówienia -wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10.Wypełniony kosztorys ofertowy 11.Wypełniony wykaz stawek i narzutów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach