Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w miejscowości Bąblin.

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 63125880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w miejscowości Bąblin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Bąblin szczegółowo opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Zaprojektowano przekrój drogowy – jezdnię o szerokości 4,50 m, poboczami o szerokości 0,75 m, utwardzonymi kruszywem na szerokości 0,5 m i wybrukowanymi zjazdami do granic posesji. Nawierzchnie jezdni zaprojektowano jako asfaltową, natomiast wszystkie pozostałe nawierzchnie przewidziano do wykonania z kostki betonowej wibroprasowanej. W miejscu tablicy ogłoszeniowej i skrzynek na listy (km0+675) na długości 8 m zaprojektowano utwardzenie pobocza kostka betonową. 3. Konstrukcja nawierzchni drogi: a) warstwa ścieralna beton asfaltowy z mma AC8S gr. 4 cm, b) warstwa wiążąca beton asfaltowy z mma AC11W gr. 4 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm – gr 15 cm, d) stabilizacja gruntu cementem Rm = 1,5 – 2,5 MPa o gr 15 cm. 4. Konstrukcja nawierzchni utwardzenia przy tablicy ogłoszeniowej: a) warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowanej gr 8 cm koloru szarego typu „cegiełka”, b) podsypka cementowo – piaskowa 1:3 gr. 3 cm, c) podbudowa z betonu C8/10 – gr. 20 cm. d) konstrukcja nawierzchni utwardzenia przy tablicy ogłoszeniowej: 5. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: a) warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm koloru grafitowego typu „domino”, b) podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm, c) podbudowa z betonu C8/10 – gr. 20 cm. 6. Na styku nawierzchni zjazdów i jezdni asfaltowej zaprojektowano krawężnik najazdowy 15x22 cm, pozostałe krawędzie zjazdów ograniczono opornikiem 10x30 cm. Wszystkie krawężniki i oporniki zaprojektowano na ławie betonowej z oporem z C12/15. 7. W celu prawidłowego odwodnienia jezdni zaprojektowano odpowiednie pochylenie poprzeczne i podłużne, kierując wody opadowe przez pobocze w zieleń zlokalizowana w pasie drogowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach