Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w Margoninie - ul. Strzelecka

Gmina Margonin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-830 Margonin, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 846 068 , fax. (067) 284 72 73
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Margonin
    ul. Kościuszki 13
    64-830 Margonin, woj. wielkopolskie
    tel. 672 846 068, fax. (067) 284 72 73
    REGON: 52940490957
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.margonin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w Margoninie - ul. Strzelecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem planowanej inwestycji jest budowa drogi gminnej o długości 730 m i szerokości 6 m wraz z przebudową skrzyżowania ulicy Strzeleckiej (droga gminna) z drogą wojewódzką nr 190. W związku z planowaną przebudową skrzyżowania zostanie wybudowany odcinek 99 m drogi dojazdowej do posiadłości znajdujących się przy ulicy Strzeleckiej. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wycinkę 102 szt. drzew wraz z transportem na odkład Wykonawcy i utylizacją, -rozbiórkę elementów dróg i ulic m.in. w zakresie: nawierzchni jezdni asfaltowej, nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, nawierzchni z kostki kamiennej gr. 8 cm, nawierzchni z płyty betonowych drogowych. Wszystkie elementy możliwe do powtórnego wykorzystania powinny być usuwane bez powodowania zbędnych uszkodzeń. Materiał nieuszkodzony w tym znaki należy oczyścić, posegregować, dostarczyć oraz rozładować bez uszkodzeń na miejsce wskazane przez Zamawiającego. - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy – w tym m.in. podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20 cm; wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa o gr. 10 cm; wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 16 P, gr. 8 cm, - nawierzchnie – nawierzchnia ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 4 cm (ul. Strzelecka) – 4840 m2; frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno; - roboty wykończeniowe – umocnienie powierzchniowe skarp, rowów; umocnienie poboczy, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie poziome; oznakowanie pionowe, - elementy ulic – krawężniki betonowe, wykonanie obrzeży betonowych, - inne roboty – przebudowa kabli telekomunikacyjnych; przebudowa sieci kablowej 0,4 kV; regulacja pionowa urządzeń podziemnych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo w przedmiarze robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazw marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania wymaganych prawem decyzji, pozwoleń bądź uchylenia lub unieważnienia tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 8.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 17.000,00 zł słownie: siedemnaście tysięcy złotych brutto 00/100. 8. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją: "wadium – BUDOWA DROGI GMINNEJ W MARGONINIE UL. STRZELECKA” 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 8.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego do oferty należy dołaczyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dowód zapłaty wadium W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp w terminie 3 dni od przekazania na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.margonin.pl Informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach