Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej (ul. Poziomkowa) na terenie Strefy Rozwoju Gospodarczego w Stanowicach - Etap I

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej (ul. Poziomkowa) na terenie Strefy Rozwoju Gospodarczego w Stanowicach - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Etap 1a: Przedmiotem zamówienia jest budowa 680 m ulicy Poziomkowej wraz z odwodnieniem od ul. Topolowej w m. Stanowice. Etap 1b: Przedmiotem zamówienia jest budowa kolejnych 220 m ulicy Poziomkowej wraz z odwodnieniem w m. Stanowice. Roboty opisane w etapie 1b zostaną wykonywane tylko wtedy gdy Gmina Oława otrzyma dofinansowanie w ramach programu Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. W razie braku pozyskania tego dofinansowania, zakres obowiązków Wykonawcy ograniczony będzie wyłącznie do etapu 1a. Decyzję w przedmiocie wykonywania etapu 1b Zamawiający zobowiązany jest przekazać Wykonawcy nie później niż do dnia 05.05.2014r. W przeciwnym wypadku uznaje się, że zakres robót Wykonawcy obejmuje wyłącznie etap 1a, a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu braku wykonywania etapu 1b, w tym w zakresie wynagrodzenia lub odszkodowania. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap 1a: - rozbiórkę górnej w-wy podbudowy tłuczniowej z wywozem materiału na odkład, - wykopy wykonywane spycharkami w gruncie kategorii IV z wywozem gruntu na wysypisko, - wykopy ręczne i formowanie nasypów z zagęszczeniem, - humusowanie skarp i poboczy korony drogi z obsianiem trawą, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem, - odwodnienie liniowe z rur perforowanych z PCV fi 110 w oplocie z geowłókniny, - wykonanie nawierzchni asfaltowej o konstrukcji: 25 cm podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/36 mm, 7 cm podbudowa z betonu asfaltowego 0/25, 6 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16, 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8, - wykonanie wjazdów z kostki betonowej 8 cm na podsypce kamiennej, na podbudowie tłuczniowej, - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm na podsypce kamiennej na podbudowie tłuczniowej, - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodoc., - układanie rur ochronnych PVC śr. 75 mm, - wykonanie rurociągu KD-6 o śr. o,3m z rur żelbetowych typu WIPRO o dł. 150m, - ustawienie 3 szt studni o śr 1200mm na rurociągu, - wykonanie 7szt przykanalików fi 200 mm z wylotami: do istniejącego rowu 5 szt i do studni 2 szt wraz z wpustami ulicznymi 14 szt o śr. 500 mm, - humusowanie skarp rowu KD5 125m, wykonanie przepustu o śr. 80cm i dł.8m, - kolizje: przebudowa wodociągu, ochrona kabli energetycznych i telekomunikacyjnych w rurach typu Arota, możliwość kolizji z gazem, kanalizacją sanitarna i przyłączami oraz rurociągiem tłocznym. Etap 1b: - rozbiórkę górnej w-wy podbudowy tłuczniowej z wywozem materiału na odkład, - wykopy wykonywane spycharkami w gruncie kategorii IV z wywozem gruntu na wysypisko, - wykopy ręczne i formowanie nasypów z zagęszczeniem, - humusowanie skarp korony drogi i poboczy z obsianiem trawą, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem, - odwodnienie liniowe z rur perforowanych z PCV fi 110 w oplocie z geowłókniny, - wykonanie nawierzchni asfaltowej o konstrukcji: 25 cm podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/36 mm; 7 cm podbudowa z betonu asfaltowego 0/25; 6 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16; 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8; - wykonanie wjazdów z kostki betonowej 8 cm na podsypce kamiennej, na podbudowie tłuczniowej, - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm na podsypce kamiennej na podbudowie tłuczniowej, - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodoc., - układanie rur ochronnych PVC śr. 75 mm, - wykonanie 2szt przykanalików fi 200 mm z wylotami do istniejącego rowu wraz z wpustami ulicznymi 4 szt o śr. 500 mm, - humusowanie skarp rowu KD-5 na długości 220mb W miejscu KD-5 zamiast 150m kanalizacji fi 600 mm istnieje rów do którego wprowadzone jest odwodnienie drogi przez przykanaliki. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami; - wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem drogi, wprowadzenie ruchu zastępczego; - przygotowanie harmonogramu robót na żądanie inwestora; - koszty związane z odwodnieniem terenu; - koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji; - koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm; - pokrycie kosztów związanych z korzystaniem z wody, energii elektrycznej, - pokrycie kosztów wszelkich uzgodnień z odpowiednimi instytucjami; - naprawę napotkanych i uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych; - ubezpieczenie placu budowy; - uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania i uzyskaniem decyzji na użytkowanie; - prowadzenie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej; - wykonanie dokumentacji powykonawczej; - zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy oraz ewentualne przedodbiorowe czyszczenie nawierzchni; - przywrócenie terenu wokół obiektu do stanu pierwotnego; - zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ. Termin wykonania zamówienia publicznego: - Etap 1a do dnia 15.07.2014 r. - Etap 1b do dnia 18.08.2014 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 25 000,00 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy złotych), w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 2295850007 0010 0003 4340 0038. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Wadium - budowa ulicy Poziomkowej (Etap I). Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może dołączyć do oferty. 7. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty lub w osobnej kopercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach