Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935081
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie projektu budowlanego pn.:"Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów"OPIS ZADANIA:Lokalizacja inwestycji: Teren planowanej inwestycji mieści się w całości na terenie należącym do Gminy Oborniki Śląskie, na działkach o numerze ewidencyjnym nr 301/4, 736/13, 736/1, 737/2, 737/11, 682, 683/1, 685/6, 685/3, 681, 317/5, 685/12 AM-1 obręb Pęgów.Projektowane rozwiązanie techniczne:Opracowanie obejmuje wybudowanie jezdni drogi gminnej w ramach zadania pn: Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów o długości 903m.Początek opracowania znajduje się na granicy w pasie drogi gminnej dz. nr 301/4 AM-1 ul. Betonowa. Koniec opracowania znajduje się w obrębie skrzyżowania ul. Jarzębinowej z ul. Słoneczną w m. Pęgów.Na odcinku od km 0+000 do km 0+903 projektowana jezdnia ma szerokości 5,5m.Na odcinku od km 0+000 do km 0+363 projektuje się po lewej stronie ulicy jednostronnych chodnik o szerokości 2m. Od km 0+363 do km 0+682 projektuje się po prawej stronie ulicy jednostronny chodniko szerokości 2m.Od km 0+628 projektuje się chodnik o szerokości 1,8m oddalony od jezdni w związkuz istniejącymi słupami sieci energetycznej. Od km 0+770 do km 0+903 projektuje się po lewej stronie ulicy chodnik oddalony od jezdni o szerokości 1,8m i przy krawędzi jezdni o szerokości 2m. Na odcinku od km 0+000 do km 0+681 projektuje się jednostronne obustronne pobocze gruntowe wzmocnione kruszywem łamanym szerokości 0,75m.Na odcinku od km 0+000 do km 0+206 budowanej drogi projektuje się przekrój poprzeczny wklęsły o wartości 2%. Na odcinku od km 0+206 do końca odcinka drogi projektuje się przekrój jednostronny o wartości 2% oraz 3% w kierunku projektowanych wpustów deszczowych. Rozwiązania konstrukcyjne:Przekrój konstrukcyjny jezdni drogi gminnej zaprojektowano jako jednostronnyi daszkowy wklęsły o nachyleniu 2% . Projektowana nawierzchnia jezdni, skrzyżowań i zjazdów:4cm - warstwa ścieralna z AC11S gr 4cm0,4 do 0,6 kg/m2 - skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową5cm - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, grubości 5 cm0,4 do 0,6 kg/m2 - skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową20cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/315cm - warstwa stabilizacji gruntu cementem o Rm=1,5-2,5MPaProjektowana nawierzchnia chodnika:8 cm - warstwa z kostki betonowej kolor szary3 cm - podsypka z miału15 cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/310 cm - warstwa z piaskuProjektowana nawierzchnia poboczy:10cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3Krawędzie jezdni od strony chodnika należy ograniczyć krawężnikiem betonowych wystającym na wysokość 12cm o wymiarach 15x30x100cm posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 grubości 15cmPo prawej stronie jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+771 projektuje się krawężnik betonowy ułożony na płask 15x30x100cm posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 grubości 15cm.Na zjazdach i na przejściach dla pieszych projektuje się krawężnik betonowy najazdowy (wtopiony na wysokość 2cm) o wymiarach 15x22x100cm posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 grubości 15cm.Krawędzie chodnika należy ograniczyć obrzeżem betonowych o wymiarach 8x30x100cm posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 grubości 10cm.Od km 0+000 do km 0+340 projektuje się ściek z dwóch rzędów kostki betonowej o wymiarach 16x16x16cm posadowiony na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 grubości 15cmZgodnie z Projektem docelowej organizacji ruchu rys nr 2 oraz przedmiarem robót należywykonać cztery progi zwalniające wyniesione i jedno wyniesione przejście dla pieszych.Odwodnienie:Odwodnienie jezdni odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej poprzez wpusty deszczowe do istniejącego przepustu zlokalizowanej na działce nr 736/1 AM-1.3.4.1 Kanalizacja deszczowaProjektuje się sieć kanalizacji deszczowej z rur PP dwuścienne SN8 klasy S o średnicy fi400 na odcinku od km 0+000 do km 0+751. Na odcinku projektowanej kanalizacji deszczowej projektuje się studnie betonoweo średnicy fi 1000 posadowione na ławie z betonu C8/10 grubości 10cm. Na istniejącym przepuście fi 600 projektuje się studnię betonową o średnicy fi1200 posadowioną na ławie z betonu C8/10 grubości 10cm. Katalog nakładów rzeczowych nr KNR-W 2-18 0513-01 określa wybudowanie studnio głębokości 3m. Natomiast katalog nakładów rzeczowych nr KNR-W 2-18 0513-02 określaróżniące głębokości od projektowanych studni. Projektowane studnie kanalizacji deszczowejmają głębokość do 2m.Istniejący przepust fi600 nie wchodzi w zakres zadania. Jednocześnie Zamawiający informuje,iż jeżeli w ramach Wykonywania robót Wykonawca uszkodzi przepust wszelkie koszty naprawyprzepustu ponosi Wykonawca.Projektuje się wpusty deszczowe betonowe z osadnikiem o średnicy fi500 wrazz przykanalikami z rur PVC SN8 klasy S Lite o średnicy fi160.Informacja o płatnościach:Zamawiający zastrzega, iż przeznaczył na wykonanie niniejszego zadania w budżecie na 2024 rok 400 tysięcy zł, pozostałe wynagrodzenie zostanie wypłacone wykonawcy dopiero w 2025 r.Informacje dodatkowe:1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego,- archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego,wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;b) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.c) załatwienie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, rejestracji dziennika budowy, zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, zgłoszenia wprowadzenia do użytkowania tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu, oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane przepisami prawa budowlanego z przygotowaniem wszelkimi niezbędnymi załączników.d) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami konstrukcyjnymi dróg zasuw wodociągowych, jak i gazowych, studni kanalizacyjnych i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałej niwelety drogi.2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.Koszty utylizacji powstałych odpadów z przebudowy/remontu dróg oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach