Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej publicznej Jeżowe – Podgórze od km 0+000 do km 1+713

Gmina Jeżowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-430 Jeżowe, Jeżowe
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 794 304 , fax. 158 794 304
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżowe
    Jeżowe
    37-430 Jeżowe, woj. podkarpackie
    tel. 158 794 304, fax. 158 794 304
    REGON: 83040941300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej publicznej Jeżowe – Podgórze od km 0+000 do km 1+713
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „ Budowa drogi gminnej publicznej Jeżowe – Podgórze od km 0+000 do km 1+713 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie będzie realizowane w dwóch etap, tj.: 1) Etap I, na który składać się będą: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) odwodnienie korpusu drogowego, d) podbudowy, e) roboty wykończeniowe, f) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, g) roboty branży melioracyjnej – zbiornik retencyjny. 2) Etap II, na który składać się będą: a) roboty przygotowawcze, b) podbudowy, c) nawierzchnie. Projektowana droga posiadać będzie następujące parametry − długość odcinka 1713,25m − promień łuku poziomego normatywne od 160m (wg planu sytuacyjnego) − promienie łuków pionowych normatywne od 2000 do 1000m (wg profilu podłużnego) − pochylenie podłużne drogi od 0,15 do 3,0% (wg profilu podłużnego) − pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym 2% o spadku dwustronnym lub jednostronnym. Dla projektowanej drogi przyjęto następujące założenia projektowe: − przyjęte parametry jak dla drogi o klasie technicznej – L (lokalna) − długość odcinka – 1713,25m, − obciążenie ruchem – 100 kN/oś, − kategoria ruchu – KR1, − prędkość projektowa Vp – 30 km/h, − szerokość jezdni - 5,00 m (w celu uspokojenia ruchu) + poszerzenia na łukach, − szerokość pasów ruchu – 2,50m (w celu uspokojenia ruchu) + poszerzenia na łukach, − szerokość poboczy – 0,80m lub 2,00m (w rejonie przepustów pod drogą), − szerokość dna rowu – 0,40, − nachylenie skarp 1:1,5 - 1:3 − grupa nośności podłoża gruntowego – G1, G4 Odwodnienie Na budowanym odcinku drogi Jeżowe Podgórze projektuje się wykonanie nowych rowów oraz umocnienie miejscowe ich dna poprzez zastosowanie płyt ażurowych. Wody z projektowanej drogi będą odprowadzane rowami przydrożnymi z odcinka 0+000-0+350 do istniejącego rowu przy drodze gminnej, natomiast z odcinka 0+350-1+713,25 do zbiornika retencyjnego chłonnego. 3. Zbiornik retencyjny wykony będzie jako budowla ziemna, otwarta, zagłębiona, przeznaczona do zbierania wody opadowej i roztopowej w celu jej eksfiltracji do gruntu lub odparowania. Zbiornik będzie miał wymiary: - na powierzchni terenu 15,0 m x 15,0 m, - dno 6,0 m x 6,0 m, - średnia głębokości 3,0 m - nachylenie skarp 1:1,5 Skarpy oraz dno zbiornika umocnione zostaną ażurowymi płytami. Objętość czynna (wodna) zbiornika wynosi Vcz=136 m3, objętość całkowita zbiornika (od dna do powierzchni terenu) wynosi Vc= 270 m3. W miejscu zbiornika wykonano otwór geotechniczny i stwierdzono występowanie piasków średnich nie nawiercono wód gruntowych. 4. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji budowlanej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a w szczególności: Zał. nr 7 Dokumentacja budowlana w tym: A. Projekt zagospodarowania terenu B. Projekt architektoniczno-budowlany C. Projekt wykonawczy D. Specyfikacje techniczne E. Projekt stałej organizacji ruchu F. Uzgodnienia i opinie G. Informacja BIOZ Zał.. nr 8 Przedmiary robót a w szczególności: Zał. nr 8.1 Etap I Zał. nr 8.2 Zbiornik retencyjny Zał. nr 8.3 Etap II Przedmiar robót, dołączony do SIWZ jest wyłącznie dokumentem pomocniczymi, zarówno pod względem ilościowym jak i rodzajowym. Dokumentacja ww. stanowi załącznik do SIWZ. 5. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 6. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w następujących terminach: 1) Etap I – do dnia 30.11.2020 r. 2) Etap II – do dnia 30.06.2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.08.2020 r. do godz. 10:00 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe Nr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 07 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: Art 45.1.6 Wadium może być wniesione w: 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Z uwagi na zaistniałą sytuację z szerzącą się epidemią COVID 19 w przypadku gdy nie ma możliwości uzyskania i podpisania przez bank gwarancji w formie papierowej Zamawiający dopuszcza wadium w postaci elektronicznej: W przypadku wniesienia wadium w postaci elektronicznej , należy przedłożyć dokument w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokument należy przesłać na adres e-mail: sekretariat@jezowe.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty – Załącznik nr 1 i 1A do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zestawienie materiałów równoważnych – w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach