Przetargi.pl
„Budowa drogi gminnej – przedłużenie ul. Przemysłowej – odcinek „A” od km 0+000 do km 1+220, odcinek „B” od km 0+000 do km 0+100 oraz przebudowa odcinka ul. Przemysłowej od km 0+555 do km 0+788 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci uzbrojenia terenu” w ramach zadania „Rozbudowa drogi gminnej Nr 107558R ulica Przemysłowa w Ropczycach"

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi gminnej – przedłużenie ul. Przemysłowej – odcinek „A” od km 0+000 do km 1+220, odcinek „B” od km 0+000 do km 0+100 oraz przebudowa odcinka ul. Przemysłowej od km 0+555 do km 0+788 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci uzbrojenia terenu” w ramach zadania „Rozbudowa drogi gminnej Nr 107558R ulica Przemysłowa w Ropczycach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Budowa drogi gminnej – przedłużenie ul. Przemysłowej – odcinek „A” od km 0+000 do km 1+220, odcinek „B” od km 0+000 do km 0+100 oraz przebudowa odcinka ul. Przemysłowej od km 0+555 do km 0+788 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci uzbrojenia terenu” w ramach zadania „Rozbudowa drogi gminnej Nr 107558R ulica Przemysłowa w Ropczycach” w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz z jego załącznikami, który stanowi minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia. 3. Warunki ogólne wykonania zamówienia. 3.1. Zamówienie obejmuje: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w PFU wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji, 2) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową w tym uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji ZRID z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności (dla odcinka nowoprojektowanego przedłużenia ul. Przemysłowej) oraz uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (dla odcinka przebudowy ul. Przemysłowej), 3) Realizację robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy, 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej, 5) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty: 1) Budowa nowoprojektowanej drogi gminnej – przedłużenie ul. Przemysłowej na łącznej długości 1320 mb 2) Przebudowa drogi gminnej ul. Przemysłowa na długości 233 mb 3) Budowa ścieżki rowerowej dwukierunkowej na odcinku budowy i przebudowy drogi gminnej 4) Budowa chodnika na odcinku budowy i przebudowy drogi gminnej 5) Budowa odwodnienia 6) Przebudowa i budowa nowych zjazdów 7) Przebudowa i/lub zabezpieczenie istniejących sieci 8) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego 9) Wycinka drzew i krzewów 10) Wykonanie kanału technologicznego 3.3. Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej dla przedmiotowych odcinków drogi gminnej należy uwzględnić minimalne parametry techniczne podane w PFU wraz z jego załącznikami. 3.4. Ze względu na sąsiedztwo inwestycji ze stanowiskami archeologicznymi należy przy wycenie wartości robót uwzględnić koszt nadzoru archeologicznego. 3.5. Po stronie lewej nowoprojektowanego odcinka drogi gminnej należy zaprojektować kanalizację deszczową o średnicy 800mm (zgodnie z koncepcją techniczną stanowiącą załącznik do PFU). 3.6. W ramach opracowywanej dokumentacji projektowej Wykonawca zaprojektuje, uzyska akceptację Zamawiającego, pozyska niezbędne decyzje administracyjne, opinie i uzgodnienia oraz kompleksowo wykona kanał technologiczny w pasie drogowym realizowanej inwestycji. 4. Dla nowoprojektowanego odcinka drogi gminnej Zamawiający dysponuje opracowanym projektem budowlanym wraz z niezbędnymi decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, który zostaje udostępniony Wykonawcy do ewentualnego wykorzystania w celu uzyskania decyzji ZRID i stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 5. Dla odcinka przebudowy ul. Przemysłowej Zamawiający jest w posiadaniu opracowanego projektu wykonawczego, który zostaje udostępniony Wykonawcy do ewentualnego wykorzystania w celu wykonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę i stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 9. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach