Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg
- Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 5929310 , fax. 29 7422811
- Data zamieszczenia: 2020-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
ul. Jana Pawła II 45
07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
tel. 29 5929310, fax. 29 7422811
REGON: 55066782400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl, www.branszczyk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej nr 440108W w m. Trzcianka gm. Brańszczyk, przebudowa drogi gminnej w m. Dudowizna gm. Brańszczyk - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) budowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Trzcianka obejmująca swoim zakresem m. in.: - wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego grubości 9 cm, - wykonanie nawierzchni podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości 20cm, - wykonanie warstwy odcinającej z pospółki o grubości 10 cm, - wykonanie zjazdów tj. warstwa z kruszywa łamanego grubości 15cm, warstwa odcinająca z pospółki grubości 10cm, - wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego o grubości warstwy 10 cm, Na obszarze projektowanej przebudowy znajduje się poniższa infrastruktura: - sieć podziemna teletechniczna – nie przewiduje się zmian, - sieć wodociągowa – regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych, - sieć kanalizacji sanitarnej – wysokościowa regulacja studni rewizyjnych, - sieć elektroenergetyczna napowietrzna – nie przewiduje się zmian, - sieć elektroenergetyczna podziemna – nie przewiduje się zmian. b) przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Dudowizna obejmująca swoim zakresem m. in.: - wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego grubości 9 cm, - wykonanie nawierzchni podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości 20cm, - wykonanie warstwy odcinającej z pospółki o grubości 10 cm, - wykonanie zjazdów tj. warstwa z kruszywa łamanego grubości 15cm, warstwa odcinająca z pospółki grubości 10cm, - wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego o grubości warstwy 10 cm. Na obszarze projektowanej przebudowy znajduje się poniższa infrastruktura: - sieć podziemna teletechniczna – objęta przebudową zgodnie z dokumentacją projektową, - sieć wodociągowa – regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych, - sieć kanalizacji sanitarnej – wysokościowa regulacja studni rewizyjnych, - sieć elektroenergetyczna napowietrzna – nie przewiduje się zmian, - sieć elektroenergetyczna podziemna – nie przewiduje się zmian. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: - dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 8 a i 8 b do SIWZ, - przedmiary robót – załącznik Nr 9 a i 9 b do SIWZ. Uwaga: 1) Zamawiający nie będzie dodatkowo pokrywał Wykonawcy kosztów składowania i utylizacji materiałów oraz odpadów pochodzących z robót rozbiórkowych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przejezdności i utrzymania nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji przy drodze. 3) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4) Wykonawca powinien udzielić minimum 3 letniej gwarancji oraz rękojmi za wady na wykonane prace. 5) Warunki Zamawiającego dla czasowej organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia: a) projekt czasowej organizacji ruchu musi przewidywać przejezdność drogi przynajmniej jednym pasem ruchu. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia drogi z ruchu na całej długości, z wyjątkiem okresu wykonywania robót polegających na układaniu mas bitumicznych. c) odcięcia dojazdów do poszczególnych działek nie mogą być jednorazowo dłuższe niż 8 godzin. 6) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do samodzielnej analizy przedmiaru, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów budowlanych. d) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy na każdym etapie budowy - na własny koszt. e) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót. f) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie. g) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia: - projektu czasowej organizacji ruchu, - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - innych dokumentów i prac wymienionych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w treści wzoru umowy ( Zał. Nr 7 do SIWZ ). h) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. i) Jeżeli podczas prowadzenia robót uszkodzona zostanie jakakolwiek infrastruktura drogowa, Wykonawca niezwłocznie ją odtworzy. j) Wykonawca ma obowiązek właściwego zabezpieczenia oraz czasowego oznakowania prowadzonych robót na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zobowiązuje się do wykonywania robót w kamizelkach odblaskowych, zgodnie z zasadami BHP. k) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. l) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z obowiązującymi normami, instrukcjami oraz ze sztuką budowlaną. ł) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną oraz materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów bez względu na fakt odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16