Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 390404W oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki

Gmina Kosów Lacki ogłasza przetarg

  • Adres: 08330 Kosów Lacki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 879 105 , fax. 257 879 038
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kosów Lacki
    ul. Kolejowa 2
    08330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie
    tel. 257 879 105, fax. 257 879 038
    REGON: 71158204900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 390404W oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej nr 390404W oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki składającego się z następujących odcinków , które będą rozliczane odrębnymi fakturami : Odcinek nr I. Budowa drogi gminnej nr 390404W od km 1+225,40 do km 2+905,57 w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki Odcinek nr II. Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin. Droga gminna nr 390404W zaczyna swój bieg od drogi wojewódzkiej nr 695 Kosów Lacki – Ceranów. Przedmiotowa droga na odcinku o długości 385 m znajdującym się na terenie miasta Kosów Lacki posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 4,0 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię żwirową o szerokości 3,0 – 4,0 m. Wzdłuż drogi znajdują się tereny zabudowane (miejscowości Kosów Lacki i Henrysin ) oraz tereny o charakterze rolniczym (pola uprawne, łąki). Stan nawierzchni żwirowej drogi gminnej objętej zakresem inwestycji jest niezadawalający. Liczne ubytki, nierówności oraz zaniżenia powodują utrudnienia w ruchu oraz mogą spowodować uszkodzenia pojazdów korzystających z drogi. Pod koroną drogi znajdują się przepusty rurowe z tworzywa sztucznego o średnicy Ø400mm. Ze względu na ich stan techniczny przepusty zostaną wyremontowane. Droga gminna nr 390404W w km 1+916,50 krzyżuje się z drogą wewnętrzną, która objęta jest zakresem niniejszej realizacji. Droga wewnętrzna posiada nawierzchnię żwirową o szerokości ok 3,0m. Szerokość istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 390404W wynosi ok. 6,0 – 7,5m, natomiast drogi wewnętrznej 4,0m. W pasie drogowym występują następujące urządzenia uzbrojenia terenu: wodociąg, przyłącza energetyczne. Początek budowy drogi gminnej nr 390404W będący przedmiotem niniejszego postępowania przyjęto w km od km 1+225,40 natomiast koniec w km 2+905,57. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. W wierzchołkach o kącie zwrotu powyżej 3° wprowadzono łuki kołowe. Jezdnie zaprojektowano z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m. Pochylenia poprzeczne jezdni zostały przedstawione w części rysunkowej. Zmiany szerokości oraz spadków poprzecznych należy wykonać na prostych przejściowych o długości 20,0m. Od km 1+893 do km 1+933 zaprojektowana została mijanka. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999r. z późn. zmianami mijanki powinny posiadać następujące parametry techniczne: • długość mijanki nie mniej niż 25,0m, • szerokość jezdni w obrębie mijanki 5,0m, • skos wjazdowy i wyjazdowy nie większy niż 1:2, • pochylenie poprzeczne mijanki zgodne z pochyleniem drogi. Wzdłuż krawędzi jezdni zaprojektowano pobocza z pospółki o szerokości 0,75m. Istniejące przepusty o średnicy Ø400mm zlokalizowane w km 1+697; 1+893,50; 2+075; 2+286,50 pod koroną drogi należy wyremontować. Wloty i wyloty przepustów należy umocnić betonowymi ściankami czołowymi. W km 1+916,50 przedmiotowa droga gminna krzyżuje się z drogą wewnętrzną. Połączenie krawędzi jezdni niniejszych dróg należy zaokrąglić łukami kołowymi o promieniu R= 5,0m. Droga wewnętrzna na odcinku od km 0+000,00 do km 0+136,80 posiadać będzie nawierzchnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,0 m. Spadek poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy 2%. Projektowane odcinki dróg tak jak w stanie istniejącym odwadniane będą powierzchniowo do istniejących rowów oraz na pobocze. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został załączony do niniejszej specyfikacji i składa się z Opisu technicznego , Przedmiarów robót dla każdego odcinka drogi oraz kosztorysów ofertowych ,,ślepych” 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca określi długość gwarancji udzielonej Zamawiającemu w ofercie ponieważ stanowić ona będzie jedno z kryteriów oceny ofert. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 72 miesiące. 4. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy muszą spełniać parametry zgodne z obowiązującymi normami dla materiałów i urządzeń zgodnie z kategorią drogi , której przebudowa jest przedmiotem zamówienia 5. Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3a ustawy pzp wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą Kodeks pracy ( Dz.U.2014 poz.1502 z późn. zmianami): 1) czynności kierowania i operowania sprzętem i pojazdami użytymi do realizacji przedmiotu zamówienia 2) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie przedłożyć, w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, wykaz pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu umowy w formie tabelarycznej zawierającej następujące dane: imię i nazwisko pracownika , stanowisko pracy wraz z oświadczeniem wymienionych w tabeli pracowników , że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem określonego aktualnymi przepisami prawa minimalnego wynagrodzenia za pracę. 7. Uprawnienia kontrolne Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę wskazanych w wykazie pracowników ,o którym mowa w ust.8 zapisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach