Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej (Nr 180022G) - ul. Obozowej i drogi gminnej (nr 180037G) ul. Szkolnej w Sztutowie.

Gmina Sztutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2478151 , fax. 55 2478396
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sztutowo
    ul. Gdańska 55 55
    82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
    tel. 55 2478151, fax. 55 2478396
    REGON: 17074795100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej (Nr 180022G) - ul. Obozowej i drogi gminnej (nr 180037G) ul. Szkolnej w Sztutowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej (Nr 180022G) -ulicy Obozowej i drogi gminnej (nr 180037G) ul. Szkolnej w Sztutowie. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1/ Roboty drogowe 2/ Roboty sanitarne; - budowa kanalizacji deszczowej i przebudowa sieci wodociągowej 3/ Budowa oświetlenia drogowego 4/ Przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej TP SA 5/ Przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej Marynarki Wojennej 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, niż określone w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, lecz o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych (dopuszczalny jest materiał wskazany w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA lub równoważny). Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA jeżeli opis ten jest wykonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie dopuszcza robót dodatkowych i robót uzupełniających. 4. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia co zostanie potwierdzone odpowiednim oświadczeniem. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania uzgodnień z gestorami sieci uzbrojenia terenu i właścicielami oraz zarządcami terenu, w zakresie terminów wykonania robót i zajęcia gruntów oraz do uzyskania potwierdzeń właścicieli/zarządców terenu dotyczących uporządkowania terenu po wykonaniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia mieszkańców przyległych nieruchomości o terminie rozpoczęcia robót i o ewentualnych utrudnieniach z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. 6. Podczas realizacji zadania należy tak zorganizować roboty, aby zminimalizować uciążliwości w ruchu kołowym i pieszym w czasie realizacji zadania. Budowany odcinek ul. Szkolnej stanowi jedyny dojazd do magazynów skupu płodów rolnych. W okresie od maja do sierpnia należy przewidzieć wzmożony ruch pojazdów do skupu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie oraz za zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót. 7. Wykonawca jest zobowiązany do urządzenia placu budowy i zaplecza oraz do ich zabezpieczenia na własny koszt. Po zakończeniu robót należy rozebrać pomieszczenia tymczasowe i uporządkować teren. 8. Wszelkie koszty związane z obsługą geodezyjną inwestycji pokrywa Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnych pomiarów powykonawczych i przekazania ich Zamawiającemu w ilości 5 kpl. 9. Cena oferty powinna zawierać koszty wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania robót, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, zabezpieczenia terenu budowy, związane z ewentualnymi znaleziskami z czasów II Wojny Światowej (część inwestycji leży w strefie ochronnej Muzeum Stutthof i w strefie konserwatorskiej), zajęcia pasa drogowego wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień i wykonaniem prawidłowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wskazanie i uzgodnienie z Zamawiającym objazdów, wprowadzenie oznakowania drogowego), ustalenia miejsca składowania ziemi na czasowy odkład oraz wywożenia odpadów na wysypisko i ich ewentualna utylizacja, ewentualnego odwodnienia wykopów, pełnej obsługi geodezyjnej, usuwania awarii i uszkodzeń infrastruktury technicznej i sieci uzbrojenia terenu powstałych w wyniku prowadzonych robót, zużytej energii elektrycznej i wody, koszty związane z badaniami w tym badaniami urobku do dalszego wykorzystania, uzgodnieniami i odbiorami oraz innymi warunkami stawianymi przez Zamawiającego oraz gestorów sieci . 10. Podstawą wyceny są: dokumentacja projektowa, przedmiary, SIWZ, postanowienia projektu umowy i wizja w terenie. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach lub w dokumentacji projektowej , a są niezbędne do wykonania zamówienia , Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej, umieszczając je w kosztorysie jako odrębną pozycję lub umieszczając wartość tych prac w innych pozycjach kosztorysu. 10. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są materiały pomocnicze do sporządzenia oferty: a) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SIWZ c) STWiOR - załącznik nr 2 do SIWZ b) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ d) Geologia - załącznik nr 4 do SIWZ e) Organizacja ruchu- załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 160 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej wadium, dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl- zakładka BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach