Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 103754 w m. Gęś

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, Zamojskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    Zamojskiego 27
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036, , fax. -
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 103754 w m. Gęś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie przedmiotowego zadania jest wykonanie budowy drogi na odcinku 0+000,00 do 0+699,95 km. Obiekt w trakcie budowy, na odcinku od km 0+000,00 do km 0+450,00 w roku 2018 wykonano podbudowę z kruszywa łamanego zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym przekrój P1 (dokumentacja techniczna – zał. Nr 5 do SIWZ) Konstrukcję jezdni zaprojektowano w oparciu o następujące dane wyjściowe: Droga gminna. Kategoria projektowanej drogi – gminna. Prędkość projektowa Pp= 30km/h Obciążenie ruchem - KR2 Obciążenie konstrukcji jezdni - 100 kN/oś Szerokość jezdni - 4,00 m Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy. Szerokość poboczy utwardzonych - 0,50m. Rodzaj nawierzchni pobocza - kruszywo łamane Konstrukcja jezdni drogi gminnej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+450,00: Szczegółowy zakres zadania został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach