Przetargi.pl
BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 103047D CHRÓSTNIK- OSIEK.

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2021-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Platforma znajdująca się pod adresem: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl ; www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl ;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 103047D CHRÓSTNIK- OSIEK.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 103047D CHRÓSTNIK- OSIEK. Zakres zamówienia obejmował wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa drogi gminnej nr 103047D Chróstnik-Osiek” zakłada budowę drogi, nadanie jej ujednoliconej nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym na odcinku ok.2,112 km. Zakres rzeczowy robót do wykonania: - jezdnia o nawierzchni bitumicznej, o długości ok. 2,112 km, szerokość 5,50 m (szerokość pasa ruchu – 2,75m), - obustronne pobocze z kruszywa kamiennego o szer. 0,75 m, - wycinka kolidujących drzew oraz krzewów, - wykonanie kanału technologicznego, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Opłata za nadzór właścicieli, wyłączenia itp. istniejących sieci uzbrojenia terenu – 1 kpl. 2. Zabezpieczenie punktów osnowy/znaków geodezyjnych w obrębie inwestycji na czas prowadzenia robót. W przypadku braku możliwości odpowiedniego zabezpieczenia lub z uwagi na przemieszczenie tych punktów należy przewidzieć przeniesienie lub odtworzenie zgodnie z pismem PODGiK.6643.5.2020 z dnia 02.09.2020r. – 1 kpl. 3. Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych wszystkich projektowanych elementów pasa drogowego - 2 112,00 m. 4. Wyznaczenie granic pasa drogowego na potrzeby budowy w tym również w celu wyznaczenia zakresu wycinki zieleni - 2 112,00 m. 5. Ścinanie żywopłotów/skupiny krzewów (zgodnie z inwentaryzacją zieleni) z karczowaniem pni wraz z wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 185,00 m2. 6. Ścinanie pozostałych krzaków, zarośli, młodych drzewek, podcięcia sanitarne zieleni wchodzącej w skrajnie drzew, oczyszczenie terenu w granicach całego pasa drogowego z karczowaniem pni wraz z wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów – 1 kpl. 7. Ścinanie drzew (zgodnie z inwentaryzacją zieleni, również wielopniowych) z karczowaniem pni wraz z wywozem i kosztem zagospodarowania - 141,00 szt. 8. Nasadzenia zastępcze drzew wraz z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, obwód drzewa 12 cm mierzony na wysokości 100 cm, na działkach stanowiących własność Gminy Lubin – razem 151 szt.: • dz. nr 113 Osiek • dz. nr 44/45 Szklary Górne • dz. nr 44/52 Szklary Górne • dz. nr 44/49 Szklary Górne • dz. nr 167/1, 167/164, 2/4 Gorzelin • dz. nr 138/1, 505, 215 Raszówka. 9. Zabezpieczenie drzew znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie na czas wykonywania robót - 34,00 szt. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1. Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych - 11,00 m. 2. Rozebranie warstw bitumicznych jezdni wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 311,00 m2. 3. Rozebranie podbudowy jezdni wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 311,00 m2. 4. Rozebranie nawierzchni chodników/zjazdów z kostki betonowej wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 12,00 m2. 5. Rozebranie podbudowy pod chodnikami/zjazdami wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 12,00 m2. 6. Rozebranie krawężników betonowych wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 8,00 m. 7. Rozebranie obrzeży betonowych wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 6,00 m. 8. Rozebranie ław z betonu (pod krawężnikami i obrzeżami) wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 0,73 m3. 9. Rozebranie nawierzchni z gruzu, gleby, cegieł, kamieni gr. 10 cm wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 4 820,00 m2. 10. Rozebranie ogrodzenia z siatki wraz z załadunkiem, wywozem i przekazaniem właścicielowi materiałów pełnowartościowych, dla pozostałych przewidzieć koszty zagospodarowania odpadów - 147,00 m. ROBOTY ZIEMNE 1. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (grubość warstwy zmienna) wraz z wywozem nadmiaru humusu i kosztem zagospodarowania odpadów - 1 279,50 m3. 2. Roboty ziemne związane z usunięciem skarp, lokalnych nasypów i górek wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 135,00 m3. 3. Wykonanie koryta w gruncie oraz usunięcie utworów nasypowych (ze względu na brak nośności zgodnie z zaleceniami opinii geotechnicznej) wraz z załadunkiem, wywozem i kosztem zagospodarowania odpadów - 4 696,37 m3. 4. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne oraz pod trawnik wykonywane mechanicznie w gruncie - 14 661,78 m2. 5. Wykonanie nasypów z gruntu o CBR min 25% z transportem materiału wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu. Wymiana gruntu po usunięciu nasypu niekontrolowanego - 1 404,00 m3. ZJAZDY 1. Warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2<4,0MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm - 584,36 m2. 2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 C50/30 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 14 cm" - 461,76 m2. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 C50/30 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 397,88 m2. 4. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 - 397,88 m2. 5. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W wraz ze skropieniem - gr 6 cm - 356,02 m2. 6. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - 356,02 m2. 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, grubość 4 cm - 334,00 m2. 8. Wykonanie nawiązania wysokościowego - uzupełnienie istniejącej nawierzchni zjazdu warstwą kruszywa łamanego 0/63 - 74,00 m3. 9. Nawierzchnia z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 12,50 m2. 10. Wykonanie ławy betonowej z betonu C12/15 pod krawężnik gr. 15 cm - 0,78 m3. 11. Ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 15x30cm bez ławy (w tym krawężniki łukowe) na podsypce cementowo-piaskowej - 12,00 m. JEZDNIA 1. Warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2<4,0MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm - 14 064,92 m2. 2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 C50/30 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 14 cm - 12 797,72 m2. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 C50/30 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 12 206,36 m2 . 4. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 - 12 206,36 m2 . 5. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W wraz ze skropieniem - gr 6 cm - 11 868,44 m2. 6. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - 11 868,44 m2 . 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, grubość 4 cm - 11 615,00 m2 . 8. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 3 209,00 m2 . REGULACJA WYSOKOŚCIOWA URZĄDZEŃ 1. Regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej - 12,00 szt. 2. Regulacja pionowa do nowej niwelety drogi wraz z obetonowaniem i zabezpieczeniem zaworów i skrzynek wodociągowych - 31,00 szt. 3. Montaż pierścieni polimerowych na studni kanalizacji sanitarnej znajdującej się w obrębie jezdni w celu redukcji klawiszowania, zgodnie z uzgodnieniem PGK - 3,00 szt. 4. Zabezpieczenie istniejącej sieci elektroenergetycznej rurami dwudzielnymi wraz z uwzględnieniem robót ziemnych. Przejścia poprzeczne - 41,00 m. 5. Zabezpieczenie istniejącej sieci elektroenergetycznej rurami dwudzielnymi wraz z uwzględnieniem robót ziemnych. Wzdłuż jezdni - 443,00 m. OZNAKOWANIE 1. Ustawienie słupków z rur stalowych Ø 70 mm dla znaków drogowych w betonie wraz z wykopaniem i zasypaniem dołów - 19,00 szt. 2. Montaż do gotowych słupków nowych znaków typu A, B, C, D, folia odblaskowa II generacji - 13,00 szt. 3. Montaż do gotowych słupków nowych znaków typu E, folia odblaskowa II generacji - 4,00 szt. 4. Montaż nowych tablic uzupełniających typ G, folia odblaskowa II generacji - 3,00 szt. 5. Montaż nowych tablic uzupełniających typ T, folia odblaskowa II generacji - 2,00 szt. 6. Przestawienie znaków drogowych - 2,00 szt. 7. Likwidacja znaków drogowych - 2,00 szt. 8. "Oznakowanie poziome grubowarstwowe koloru białego z użyciem mikrokulek odblaskowych - 423,00 m2: • P-7c długość 1741 mb • P-7d długość 2640 mb • P-14 długość 2 mb. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1. Plantowanie i humusowanie (z odkładu) terenów zielonych gr. 20 cm wraz z wykonaniem trawników dywanowych i nawożeniem - 5 235,00 m2. KANAŁ TECHNOLOGICZNY 1. Montaż studni kablowych żelbetowych SKO-2g wraz z wyposażeniem (m.in. ramą, pokrywą z wietrznikiem, osadnikiem betonowym). Typ ciężki D400. Z uwzględnieniem robót ziemnych (zasypanie wykopu gruntem G1) - 29,00 szt. 2. Budowa kanału technologicznego składającego się z: rur RHDPE-kS 110 (karbowana, gładka w środku), 3 rur optotelekomunikacyjnych typu HDPE 40/3,7 z wyróżnikami barwnymi (czerwony, zielony, pomarańczowy) oraz z prefabrykowanej wiązki mikrorurek (7x12/8 mm) układanych w warstwach w ścisłą tubę. Należy uwzględnić wyposażenie (m.in. złączki, zatyczki, taśmy itp.) oraz roboty ziemne (zasypanie wykopu gruntem G1), poza jezdnią – 1 785,50 m. 3. Budowa kanału technologicznego składającego się z: rur RHDPE-p, z 3 rur optotelekomunikacyjnych typu HDPE 40/3,7 z wyróżnikami barwnymi (czerwony, zielony, pomarańczowy) oraz z prefabrykowanej wiązki mikrorurek (7x12/8 mm) układanych w warstwach w ścisłą tubę ułożone w rurze ochronnej. Należy uwzględnić wyposażenie (m.in. złączki, zatyczki, taśmy itp.) oraz roboty ziemne (zasypanie wykopu gruntem G1), pod jezdnią - 365,50 m. W trakcie robót Wykonawca ma obowiązek umożliwić wykonanie przebudowy przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o zs. w Lubinie, odcinka sieci wodociągowej DN 300 o dł.ok. 20m, zgodnie z uzgodnieniem nr L.dz. PZ/PZS/5437/20 z dnia 06.08.2020r. 1.1. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (przedmiar nie stanowi podstawy wyceny, jest jedynie dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zadania). 3. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 – tekst jednolity) osoby wykonujące następujące czynności: - pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót bitumicznych, b) robót rozbiórkowych i porządkowych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach