Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej na ulicy Wodnej w Siewierzu wraz z kanalizacją sanitarną i wodociągiem

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2011-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej na ulicy Wodnej w Siewierzu wraz z kanalizacją sanitarną i wodociągiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej na ulicy Wodnej w Siewierzu wraz z kanalizacją sanitarną i wodociągiem. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w niniejszej specyfikacji, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr WAiŚ.I.7363-006/09 z dnia 27 sierpnia 2009r. wraz z postanowieniami prostującymi pomyłki pisarskie z dnia 20.10.2009r. i z dnia 03.12.2009r., zgłoszeniu robót budowlanych do Wojewody Śląskiego z dnia 02.10.2009r. wraz z informacją o nie wniesieniu sprzeciwu na rozpoczęcie robót z dnia 02.11.2009r. Przedmiary robót są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie robót branży drogowej, w tym: a) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, b) wykonanie robót ziemnych, c) budowa krawężników i obrzeży, d) budowa jezdni, e) budowa chodników, f) budowa wjazdów na posesje, g) budowa poboczy, h) budowa chodnika z ciągu ul. Oleśnickiego, i) wykonanie oznakowanie poziomego, j) wykonanie oznakowania pionowego, k) budowa przepustów, l) przebudowa skrzyżowania ul. Wodnej z ul. Oleśnickiego 2. Budowa kanału wód opadowych, w tym: a) wykonanie robót ziemnych, zabezpieczających i demontażowych, b) wykonanie robót montażowych, c) wykonanie wpustów ulicznych z podłączeniami, 3. Wykonanie robót branży elektroenergetycznej, w tym: a) demontaż urządzeń energetycznych nN, b) montaż i stawianie słupów z żerdzi wirowanych, c) montaż kabli oświetleniowych napowietrznych, d) montaż kabli napowietrznych linii nN, e) montaż kabli linii nN ziemnych, f) montaż przyłączy ziemnych, g) zabezpieczenie istniejącego kabla, 4. Przyłączenie do sieci elektrycznej przepompowni ścieków sanitarnych, 5. Wykonanie robót branży teletechnicznej, w tym: a) demontaż urządzeń, b) montaż stanowiska słupowego, c) montaż kabli napowietrznych, d) zabezpieczenie istniejącego kabla, 6. Budowa wodociągu, w tym: a) wykonanie robót ziemnych i zabezpieczających, b) wykonanie robót montażowych, 7. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, w tym: a) wykonanie robót ziemnych i zabezpieczających, b) wykonanie robót montażowych, c) budowa przepompowni ścieków wraz z zagospodarowaniem, d) budowa rurociągu tłocznego, e) wykonanie robót drogowych Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: a) urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d)wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)wykonania na czas robót projektów organizacji ruchu drogowego wraz z uzgodnieniami, g)wykonania docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem, wraz z uzyskaniem dopuszczenia do ruchu h)występowania z wnioskami o zajęcie pasa drogowego oraz poniesienia kosztów zajęcia, i)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci uzbrojenia terenu. j)jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni na swój koszt, także w przypadku gdy będzie odpłatny. k)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, l)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, m)zgłoszenia wpisem w dzienniku budowy do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające, n)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, o)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, p)wykonania kompleksowej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej m.in. wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą robót wraz z ich naniesieniem na mapę zasadniczą, ostatecznie zatwierdzoną przez Zasoby Geodezyjne Starostwa Powiatowego, q)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, r)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, s)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, t)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, u)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). Dotyczy to także nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, elementów ogrodzeń itp., v)uzgodnienia robót z zarządcami dróg i sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi, w)wykonawca zapewni właściwe warunki ochrony środowiska, x)wykonawca zapewni swym pracownikom właściwe warunki w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych, y)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac, zwłaszcza na płaszczyźnie koordynacji robót związanych z budową sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej itp. 2.Należy zachować warunki wynikające z uzgodnień, w tym z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Gliwicach, Polskimi Kolejami Państwowymi, Telekomunikacją Polską S.A., Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, Powiatowym Zarządem Dróg w Będzinie zs. w Rogoźniku, ENION S.A. oraz innymi, a także warunki wynikające z decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia, pozwoleń wodnoprawnych oraz innych decyzji, uzgodnień i opinii. 3.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 4.Wskazane przez Zamawiającego w trakcie robót materiały i części uzyskane z rozbiórki (także masy ziemne, warstwy starej podbudowy nienadające się do ponownego zabudowania) stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. 5.Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 6.Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7.W celu prawidłowego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. 8.Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oferty wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować Harmonogram rzeczowo-finansowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 9.Zamawiający uzyskał na realizację przedmiotu zamówienia dofinansowanie z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. W związku z powyższym procedury odbiorowe, płatności oraz stosowne druki protokołów odbiorów mogą być dostosowane do wytycznych w/w programu oraz do wymogów instytucji dofinansowującej. 10.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 11.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne częściowo, termin płatności 30 dni, przelewem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach