Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej na odcinku Stare Miasto - Warszawa o nawierzchni asfaltowej, dł. 2,135 km

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2545300 , fax. 067 2545328
  • Data zamieszczenia: 2011-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2545300, fax. 067 2545328
    REGON: 00052696600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej na odcinku Stare Miasto - Warszawa o nawierzchni asfaltowej, dł. 2,135 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 2229 jednojezdniowa dwupasowa o długości 2,135 km klasy D. Droga przebiega od skrzyżowania z drogami wojewódzkimi nr 143 i 182 w msc. Stare Miasto, obręb ewidencyjny Stare Miasto, do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 184 w msc. Nowa Wieś, obręb ewidencyjny Nowa Wieś. Przedmiotowa droga posiada nawierzchnię gruntowo-tłuczniową na odcinku 1,012 km oraz nawierzchnię bitumiczną na pozostałej długości tj. 1,123 km. Inwestycja obejmuje budowę i przebudowę drogi gminnej nr 2229 na łącznej długości 2,135 km wraz z budową włączenia drogi gminnej do drogi wojewódzkiej nr 182, zjazdami do posesji, zatokami parkingowymi, chodnikami. Projekt zakłada budowę drogi o nawierzchni bitumicznej na długości 1.012 mb oraz przebudowę istniejącego odcinka o długości 1.123 mb w celu zachowania jednolitej szerokości na całej jej długości (5,0 m). Równocześnie z inwestycją będą realizowane następujące elementy: - budowa chodników dla pieszych z betonowej kostki brukowej na łącznej długości 644 mb i szerokości 1,5 oraz 2,0 m w przypadku dojścia do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi, - budowa 39 zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8,0 cm o łącznej pow. 849 m2, - budowa 36 zjazdów do pól z betonu asfaltowego o łącznej pow. 601 m2, - budowa 2 zatok parkingowych przy ROD z betonowej kostki brukowej o gr. 8,0 cm, o łącznej pow. 201,0 m2 i łącznej dł. 67,0 mb. Ponadto zostanie przebudowane przejście dla pieszych przy Szkole Podstawowej w msc. Nowa Wieś, którego zakres obejmuje: - wykonanie aktywnego oznakowania LED D-6 (2 szt.), - montaż lamp ostrzegawczych, umieszczonych na wsporniku nad przejściem, zasilanych ogniwami fotowoltaicznymi. W rejonie skrzyżowań z drogami wojewódzkimi nr 182 i 184 zostanie wykonane nowe oznakowanie pionowe w ilości 28 sztuk i poziome. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został a załącznikach do SIWZ, tj. kosztorysie ofertowym, Projekcie budowlano-wykonawczym i STWiOR. Inwestycja posiada aktualne pozwolenia na budowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wronkach Nr rachunku: 96 8961 0002 0000 0000 0752 0003 z dopiskiem Wadium dot. TI.271.03.2011. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znajdować się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14 lutego 2011 r. do godz. 1400. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku dołączenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy) wadium może być wniesione przez dowolny podmiot. Jednak w dokumencie wadialnym powinno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wronki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach