Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej łączącej drogę krajową nr 73 z ul. Mysłowskiego w miejscowości Brzostek k/gimnazjum – odcinek łączący ul. Królowej Jadwigi z M.N. Mysłowskiego

Gmina Brzostek ogłasza przetarg

  • Adres: 39230 Brzostek, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 680 30 26 , fax. 14 680 30 25
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzostek
    Rynek 1
    39230 Brzostek, woj. podkarpackie
    tel. 14 680 30 26, fax. 14 680 30 25
    REGON: 85166108500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej łączącej drogę krajową nr 73 z ul. Mysłowskiego w miejscowości Brzostek k/gimnazjum – odcinek łączący ul. Królowej Jadwigi z M.N. Mysłowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej łączącej drogę krajową nr 73 z ul. Mysłowskiego w miejscowości Brzostek k/gimnazjum – odcinek łączący ul. Królowej Jadwigi z M.N. Mysłowskiego”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę drogi gminnej, klasy technicznej L, o przekroju ulicznym, ruchu dwukierunkowym, prędkości projektowej Vp = 30 km/h, kategorii ruchu KR 3, szerokości jezdni 5,50 m, szerokości chodnika 2,00 m (przy jezdni) oraz 1,50 m (w odsunięciu), łączącej ul. Królowej Jadwigi z ul. M. N. Mysłowskiego o długości jezdni 272,28 m; 2) budowę chodnika dla pieszych (z betonowej kostki brukowej) o szerokości 2,00 m (zlokalizowanego przy jezdni) oraz 1,50 m (zlokalizowanego w odsunięciu od jezdni); 3) budowę ścieżki rowerowej dwukierunkowej o nawierzchni AC, o szerokości 2,00 m, o długości 292m; 4) 2 zatok postojowych (po stronie lewej i prawej) posiadających po 8 stanowisk postojowych (w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej) usytuowanych prostopadle do krawędzi jezdni, o wymiarach 2,50 x 5,00 m (3,60 x 5,00 m - stanowisko dla osób niepełnosprawnych); 5) budowę zjazdów publicznych o nawierzchni z geokraty: w km 0+216,6 oraz w km 0+129,0; 6) budowę 6 indywidualnych zjazdów o nawierzchni twardej; 3. Zakres określony w dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: 1) wykonanie nawierzchni drogi: - 4 cm – warstwa ścieralna z AC11S - 5 cm – warstwa wiążąca z AC16W - 7 cm – podbudowa zasadnicza z AC16P - 20 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 28 cm – warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej kruszywem o CBR ≥ 35% i k10≥8m/d - 25 cm – warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym 2) budowę zatok postojowych i zjazdów indywidualnych: - 8 cm – warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 3 cm – podsypka cementowo – piaskowa 1:4 - 25 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 25 cm – warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5 MPa 3) budowę chodnika z kostki betonowej strona lewa: - 8 cm – warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 3 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 15 cm – warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=1,5 MPa 4) budowę ścieżki rowerowej: - 4 cm – warstwa ścieralna z AC8S - 4 cm – warstwa wiążąca z AC11S - 18 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 15 cm – warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=1,5 MPa 5) wyspy kanalizującej (nieprzejezdnej): - 6x8 cm – warstwa ścieralna z kostki kamiennej - 3 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - pozostałe warstwy konstrukcyjne jezdni 6) wyspy kanalizującej (przejezdna): - 15 cm – nawierzchnia – kostka kamienna 15x117 (spoiny wypełnione zaprawą cementową 1:2) - 23 cm – podbudowa z chudego betonu - pozostałe warstwy konstrukcyjne jezdni 7) przebudowę zjazdu publicznego do przepompowni: - 5 cm – geokrata (wypełniona piaskiem, glebą żyzną, torfem) - 7 cm – podsypka z piasku i humusu 4:6 - 25 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 - 25 cm – warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5 MPa 8) wykonanie oświetlenia ulicznego – 12 szt. lamp hybrydowych LED. Zasilanie opraw LED będzie się odbywało za pomocą akumulatora do instalacji hybrydowych ładowanego za pomocą turbiny wiatrowej oraz modułu fotowoltaicznego zamontowanych na okrągłym słupie stożkowym o wysokości 8m. Słup posadowić na fundamencie prefabrykowanym. Lampy montować na wysięgniku rurowym o długości 1,5m. Oprawę montować na wysokości 6,5m. Przełożenie 50 m kabla eN poza obszar kolizji oraz zabezpieczenie rurą osłonową dwudzielną (długość 49 m). 9) wykonanie kanalizacji deszczowej dł. 285 mb, z rur PCV klasy „SN8” SDR 34 jednorodne (lite) w zakresie Ø 200-400 mm, studnie betonowe 1000 mm 12 szt., studzienki ściekowe betonowe 500 mm 14 szt., wylot kolektora 3 szt. 10) wykonanie kanalizacji sanitarnej - z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC-U typ "S" SDR 34 dn 160 x 4,7 L = 24,0 m. Przewód kanalizacyjny należy zabezpieczyć pod projektowaną drogą rurą osłonową np. PE dn 225 L = 13,0 m Na istniejącym przewodzie kanalizacji sanitarnej PVC dn 250 rurę osłonową np. PE dn 315 L = 14,0 m w celu zabezpieczenia pod projektowaną drogą 11) budowę kanału technologicznego o dł. 267 mb, studnie kablowe SKO szt.7, 2xRO (HDPE) 125/7,1mm + 3xRS (HDPE) 40/3,7 mm +prefabrykowana wiązka mikrorur WMR o średnicy 40mm 12) wykonanie przepustów oraz ścianek czołowych typu L żelbetowych; 13) oznakowanie poziome (85 m2 grubowarstwowe) i pionowe (45szt.). 14) wykonanie 259 mb drenażu rurowego jednorzędowego w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym – rury PCV perforowane 100 mm w otulinie z włókna kokosowego. 15) przebudowę zjazdów. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja; 2) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót; 3) pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze); 4) wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót; 5) dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych; 6) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.; 7) zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy; 8) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 5. Materiały nieprzeznaczone do ponownego wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport, odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca. Materiały pochodzące z rozbiórek takie jak krawężniki, kostka brukowa, płyty, rury itp. wykonawca przewiezie na teren Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brzostku (ul. Szkotnia). Ziemię z rozbiórki Wykonawca będzie składował na działce gminnej przy ul. Okrągłej (teren Ośrodka Sportu i Rekreacji). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 35 000,00 zł do dnia 27.03.2017 r. do godz. 12:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach