Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej-Kiełpiny gm.od km 0+000 do km 2+505

Urząd Gminy Wąpielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 87-337 Wąpielsk,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4993921 w. 30 , fax. 056 4938322
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wąpielsk
    87-337 Wąpielsk, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4993921 w. 30, fax. 056 4938322
    REGON: 00054709800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wapielsk.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej-Kiełpiny gm.od km 0+000 do km 2+505
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi gminnej - wieś Kiełpiny gm Wąpielsk od km 0+000 do km 2+505 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następującego zakresu robót : 1. Roboty ziemne - roboty pomiarowe - km 2,505, - wykonanie koryt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie:osiem tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy os
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki udziału w postępowaniu zostaną przez wykonawców spełnione, jeżeli złożą ofertę zawierającą dokumenty wymienione w pkt VI niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty (druk w załączeniu). 2. Dokument świadczący o wniesieniu wadium. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w formie kserokopii i oryginału. Kserokopię należy umieścić po formularzu oferty, natomiast oryginał na końcu oferty (bez nadawania numeru strony), gdyż oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz zostanie zwrócony wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (druk w załączeniu). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności (druk w załączeniu). 8. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg osoby, która kierować będzie robotami budowlanymi. 9. Aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która kierować będzie robotami budowlanymi. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje (druk w załączeniu). 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.. Uproszczony kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wapielsk.eu, www.wapielsk.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach