Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej Janików-Dąbrówki

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej Janików-Dąbrówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Janików-Dąbrówki (etap I i II) wraz z zabezpieczeniem wodociągu, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej i przebudową sieci teletechnicznej i napowietrznej linii energetycznej. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy budowy drogi w gminnej Janików -Dąbrówki (etap I i II) br. drogowa, teletechniczna, energetyczna, projekt stałej organizacji ruchu, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. II. Zakres robót: 1. Roboty drogowe 1) Roboty pomiarowe, przygotowawcze i ziemne, w tym: a.roboty pomiarowe, b.ścinanie, karczowanie drzew, wywożenie karpiny i gałęzi, oczyszczenie terenu z pozostałości po wycięciu i karczowaniu, c.rozebranie podbudowy betonowej Wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w zakresie i na koszt wykonawcy. 2) Nawierzchnia jezdni szerokości 5,5 m ( KR1-KR2) a. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S. gr. 5 cm b. podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P gr. 7 cm c. podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm d. grunt stabilizowany cementem o Rm-2,5 MPa gr 25 cm Podbudowę i warstwę wiążącą nawierzchni bitumicznej przed ułożeniem kolejnych warstw należy oczyścić i skropić asfaltem. 3) Pobocza obustronne 2x1m a. nawierzchnia z tłucznia gr. 15 cm 4) Zjazdy indywidualne szer. 3m, skosy wjazdowe 1x1m a.nawierzchnia zjazdów z tłucznia gr. 35 cm, 5) Skarpy o nachyleniu 1:1,5 a. należy wzmocnić poprzez obsianie trawą na warstwie humusu gr. 5 cm 6) Zabezpieczenie urządzeń uzbrojenia podziemnego: Sieć wodno-kanalizacyjna a. regulacja wysokościowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej uzbrojenia naziemnego (skrzynki uliczne, zasuwy, hydranty) b.regulacja studni wodomierzowej oraz studni kanalizacji sanitarnej. Na studniach kanalizacji sanitarnej i studni wodomierzowej zabudować pierścienie odciążające wraz z płytami nastudziennymi i włazami typu ciężkiego klasy D400, c.w przypadku wypłycenia sieci miejsca szczególnie narażone na przemarzanie należy ocieplić keramzytem, d. na istniejących przyłączach wodociągowych i kanalizacyjnych zainstalować rury osłonowe dwudzielne Sieć gazowa a. adaptacja istniejącej sieci gazowej - wykonanie punktowych sączków węchowych wg warunków technicznych nr RRP.RDG.130.1720.2012 wydanych przez Rejon Dystrybucji Gazu Pionki z dn. 21.11.2012r., w miejscach włączenia istniejących przyłączy pod projektowaną nawierzchnią ulicy i w przypadku przebiegu równoległego projektowanej drogi nad istniejącą siecią gazową. 7) włączenie drogi gminnej do drogi powiatowej nr 1726W w m. Dąbrówki a. konstrukcja jak w pkt. 2 8) organizacja ruchu a.tymczasowa na czas prowadzenia robót: Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu i uzyska wymagane zezwolenia, w tym pozwolenie na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej i drogi powiatowej oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej i powiatowej w związku z realizacją zamówienia b.stała organizacja ruchu: zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu: rozbiórka słupków i znaków drogowych, oznakowanie pionowe, montaż nowych słupków, znaków i tabliczek drogowych Znaki z licem z folii odblaskowej II generacji na blasze stalowej ocynkowanej z podwójnie zagiętymi krawędziami, oznakowanie poziome musi charakteryzować się dobrą widocznością w ciągu nocy, wysokim współczynnikiem odblaskowości, odpowiednią szorstkością, odpowiednim okresem trwałości, odpornością na ścieranie i zabrudzenie oraz szybką metodą aplikacji. 2. Przebudowa sieci teletechnicznej a. przebudowa kabla teletechnicznego pomiędzy posesją nr 49 i 55 - ułożenie nowego kabla teletechnicznego pomiędzy posesją nr 49 i 55, częściowo po nowej trasie, b. budowa przepustu pod drogą z rur PCV, c. przed posesją nr 55 ułożenie nowego kabla na trasie nie kolidującej z projektowana drogą. 3. Przebudowa słupa energetycznego nr 33 w m. Dąbrówki a. wymiana słupa linii napowietrznej, b. wymiana przyłączy, c. pomiary elektryczne. 4.Inne prace i roboty towarzyszące do wykonania w zakresie zamówienia 1) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zlokalizuje uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. 2) Przed rozpoczęciem prac przy i na urządzeniach telekomunikacyjnych Wykonawca pisemnie wystąpi z 30 dniowym wyprzedzeniem o wyznaczenie upoważnionego przedstawiciela TP S.A. celem sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami i ochroną sieci teletechnicznej, a po ich zakończeniu zgłosi do odbioru. 3) Roboty w pobliżu istniejących sieci i urządzeń wod-kan należy wykonać pod nadzorem pracowników ZWiK. Rozpoczęcie robót należy zgłosić do ZWiK na 7 dni przed ich rozpoczęciem. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy ponosi Wykonawca. 4) Przed przystąpieniem do wykonywania prac na sieci gazowej należy powiadomić pisemnie z 14-sto dniowym wyprzedzeniem Rejon Dystrybucji Gazu Pionki. Prace związane z montażem sączków punktowych należy zlecić do RDG Pionki. W przypadku stwierdzenia w czasie przebudowy konieczności wykonania dodatkowych prac zabezpieczających istniejącą sieć gazową np. montaż lub obsadzenie skrzynek armatury gazowej do poziomu projektowanej nawierzchni, montaż lub przedłużenie rur ochronnych, obniżenie posadowienia gazociągu itp. Wykonawca zleci odpłatne wykonanie tych prac do Rejonu Dystrybucji Gazu Pionki, ul. Słowackiego 13A. Wszelkie koszty związane z zabezpieczeniem istniejącej sieci gazowej obciążają Wykonawcę. 5) Prace związane z przebudową sieci energetycznej należy wykonywać po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu harmonogramu wykonywania prac z Rejonem Energetycznym w Kozienicach. Zdemontowane materiały Wykonawca zda protokólarnie do magazynu PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna Rejon Energetyczny Kozienice, ul. Przemysłowa 11 w Kozienicach (dalej zwany RE Kozienice). W przypadku wniosku RE Kozienice Wykonawca dokona utylizacji zdemontowanych materiałów zgodnie z przepisami prawa lub dokona zwrotu do magazynu wskazanego przez RE Kozienice. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z utylizacji źródeł światła i protokół zdawczo-odbiorczy. Protokół zdawczo-odbiorczy zawierać będzie w szczególności: 1. dokumentację powykonawczą, 2.protokoły odbioru technicznego, 3.inwentaryzację geodezyjną, 4. kosztorys robót określający wartość przebudowanych sieci. Wykonawca ma obowiązek zapewnić możliwość kontynuowania przez RE Kozienice dostarczania energii przez inne urządzenia, tak by dostawy do odbiorców były kontynuowane bez zakłóceń. Całość robót wykonywać pod nadzorem pracowników RE Kozienice. 6) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót. 7) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni, zjazdów, długości sieci i ilości urządzeń infrastruktury technicznej), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych w zakresie sieci i urządzeń infrastruktury technicznej. 8) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki. Grunt z wykopu w pierwszej kolejności należy wywieźć i wbudować na terenie sołectwa Janików i/lub Dąbrówki wg wskazań Zamawiającego lub sołtysa. Dopuszcza się wywóz gruntu poza teren sołectwa bez wbudowania na wniosek Zamawiającego. W przypadku nie wskazania przeznaczenia gruntu przez Zamawiającego obowiązek utylizacji gruntu spoczywa na Wykonawcy robót. 9) Wykoszenie przyczółków mostu i utylizacja odpadów zielonych, 10) pozyskane z wycinki drewno Wykonawca posortuje i przekaże protokólarnie sołectwu lub Zamawiającemu ile ten wykaże taką wolę i złoży we wskazanym miejscu. Drewno staje się własnością Wykonawcy w przypadku braku możliwości jego zagospodarowania przez Sołectwo lub Zamawiającego. Pozostałe karpy oraz zbędne gałęzie wykonawca wywiezie i zutylizuje na koszt własny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach