Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wierzbie- wykonanie nawierzchni bitumicznej w dwóch warstwach z betonu asfaltowego

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-316 Łambinowice, ul. Zawadzkiego 33
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4311317 , fax. 0-77 4311318
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Zawadzkiego 33 33
    48-316 Łambinowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 4311317, fax. 0-77 4311318
    REGON: 00141988290953
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wierzbie- wykonanie nawierzchni bitumicznej w dwóch warstwach z betonu asfaltowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonanie nawierzchni bitumicznej w dwóch warstwach: - skropienie warstwy konstrukcyjnej - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubości 3cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubości 3cm W wyniku planowanych robót droga transportu rolnego posiadać będzie nową nawierzchnię na powierzchni 2418,57 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą odpowiednią ofertą oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji). 3.Aktualne zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS potwierdzającymi odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne (lub zaświadczeń o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego). 4.Kosztorys ofertowy wykonawcy. 5.Wykaz co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, z podaniem miejsca wykonania, wielkości prac oraz numeru tel. Zamawiającego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy podać prace o podobnym zakresie przeprowadzone w trakcie prowadzenia działalności. 6.Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacje robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń będących w dyspozycji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lambinowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach