Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej dł. 628,5 mb Osiedle Dąbrowa (w tym ul. Osiedlowa 488,5 mb i ul. Spacerowa dł. 140 mb) gm. Tomaszów Maz.

Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
    ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4 4
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
    REGON: 59064833300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej dł. 628,5 mb Osiedle Dąbrowa (w tym ul. Osiedlowa 488,5 mb i ul. Spacerowa dł. 140 mb) gm. Tomaszów Maz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi gminnej dł. 628,5 mb Osiedle Dąbrowa (w tym ul. Osiedlowa 488,5 mb i ul. Spacerowa dł. 140 mb) gm. Tomaszów Maz. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi z nawierzchni jezdni gruntowo- tłuczniowej na asfaltową dł. 628,5 mb, szer. jezdni 5,0 m, pobocza 2x0,75 m, plus roboty towarzyszące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadania przez nią co najmniej 5 letniego doświadczenia. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy, wykonali co najmniej jedną budowę drogi o dł. min. 600 mb i wartości nie mniejszej niż oferowana. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, póz. 1655 oraz z 2008 roku Nr 171 poz. 1058) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 wg wzoru (zał. nr 2 do siwz) b/ Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Wykaz, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadania przez nią co najmniej 5 letniego doświadczenia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierownika robotami drogowymi oraz aktualne na czas składania ofert zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego. wg wzoru (zał. nr 3 do siwz) Pięcioletni okres doświadczenie będzie liczony od dnia otrzymania uprawnień. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. d) Wykaz, wykonanych robót budowlanych ( tj. budowa drogi dł. min. 600 mb o wartości nie mniejszej niż wartość oferty) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres zamówienia krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie np. referencje i protokoły wg wzoru (zał. nr 4 do siwz) e) Kopię aktualnej polisy na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. Pozostałe dokumenty niezbędne do złożenia z ofertą: f/ Ofertę sporządzoną na formularzu wg załączonego wzoru (zał. nr 1 do siwz) g) Dowód wniesienia wadium 5000 PLN h) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V siwz lit. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 są one zastępowane dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach