Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej Bachów - Chyrzyna, etap I - w km 1+600 - 3+200

Gmina Krzywcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-755 Krzywcza, Krzywcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48166711486 , fax. +48167332202
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywcza
    Krzywcza 36
    37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie
    tel. +48166711486, fax. +48167332202
    REGON: 65090039300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywcza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej Bachów - Chyrzyna, etap I - w km 1+600 - 3+200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. „Budowa drogi gminnej Bachów - Chyrzyna, etap I - w km 1+600 - 3+200”. 1. Opis ogólny Zakres inwestycji obejmuje budowę etap I - w km 1+600 - 3+200 drogi gminnej Bachów - Chyrzyna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na które składają się: 1) projekt wykonawczy, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 3) Uzupełnienie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Zamienne przekroje przepustów 5) Geotechniczne Warunki Posadowienia, 6) projekt budowlany, 7) inwentaryzacja zieleni, 8) projekt stałej organizacji ruchu, zwane dalej w treści SIWZ całościowo - dokumentacją projektową, stanowią załączniki nr 13 do SIWZ, oraz 9) przedmiary, który stanowi załącznik nr 13A do SIWZ. 2. Zadanie obejmuje m.in.: 1) wytyczenie geodezyjne trasy przebiegu drogi, w tym infrastruktury towarzyszącej (przepustów, itp.) przed rozpoczęciem robót, 2) prace przygotowawcze - wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją (w razie konieczności pod nadzorem ornitologicznym), nasadzenia drzew i krzewów (jeśli nasadzenie wynika z dokumentów dokumentacji projektowej), 3) roboty ziemne - przygotowanie terenu, 4) budowa przepustów, 5) odwodnienie korpusu drogowego, 6) przebudowa rowu komunalnego - umocnienie brzegu Sanu, 7) fundamentowanie, 8) budowa poboczy i chodników, 9) budowa elementów ulic - zatok, 10) budowa nawierzchni, 11) budowa zjazdów indywidulanych, 12) montaż oznakowania pionowego i wykonanie oznakowania poziomego, 13) budowa urządzeń ochrony środowiska, 14) roboty wykończeniowe i porządkowe, 15) sporządzenie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, 16) przygotowanie kompletu dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, 17) sporządzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego i Zamawiającym w zestawieniu tabelarycznym. 3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający podkreśla iż, podane nazwy własne w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót są nazwami przykładowymi i służą wyłącznie określeniu standardu projektowanych parametrów materiałów. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, lecz parametry użytego materiału nie mogą być niższe od parametrów podanych jako przykład. Ofertą równoważną jest materiał o takich samych parametrach lub wyższych niż wskazane w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym lub przedmiarach robót. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania materiałów równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót. W przypadku składnia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółową specyfikację, z której w jednoznaczny sposób i nie budzący wątpliwości wynikać powinna równoważność proponowanych materiałów w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót (zastosowany materiał, urządzenie jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych). Równoważność musi być udokumentowana załączonymi do oferty dokumentami m in. obliczeniami wytrzymałościowymi, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowym urządzeń równoważnych, certyfikatami, deklaracjami zgodności PN. Powyższe dokumenty muszą być załączone do oferty. Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór armatury i innych by uzyskać wymagane parametry technologiczne oraz by dostosować je do istniejącej/zaprojektowanej trasy, tak by nie zachodziła konieczność zmiany pozwolenia na budowę (zaoferowanie/ materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu). Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu materiałów określonych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów podczas oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. 4. Zakres robót budowalnych i innych prac określony został w: 1) projekcie wykonawczym, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 3) Uzupełnieniu Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Zamiennych przekrojach przepustów, 5) Geotechnicznych Warunkach Posadowienia, 6) projekcie budowlanym, 7) przedmiarze robót, 8) inwentaryzacja zieleni, 9) projekt stałej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 71 9093 1046 2003 0300 0071 0022 z dopiskiem: Wadium - „Budowa drogi gminnej Bachów - Chyrzyna, etap I - w km 1+600 - 3+200”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą - może być w oddzielnej kopercie. Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach, w treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja, poręczenie nie może wygasać przed końcem okresu związania ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w okolicznościach, określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ, 3) zobowiązania, o których mowa w rozdziale V pkt 4 SIWZ (jeżeli dotyczy), 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium, z uwzględnieniem postanowień rozdziału VIII SIWZ, 5) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach